Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد
سلام من نوزاد سه ماهه دارم به لاکتوز حساسیت داره وشیر خشک ایزومیل میخوره .موقع دفع خیلی زور میزنه قرمز میشه و مدفوع سفت داره میشه راهنمای کنید
- چشمك زدن
بإسلام.دخترم ١١ماهشه كه الرژي ب پروتين گاوي داره و رفلاكس از ٦ماهگي تا ١٠ماهگي غذاي كمكي فقط سرلاك ميخورد و روزي يكي دو قاشق غذاي كمكي نزديك يك هفته بهش غذاي سفره دادم چشمك ميزنه انگار چيزه خيلي ترش خورده ميتونه از الرژي باشه؟
- قطره بی بی گر
سلام اقای دکتر دختر من 20روزه شه دکتر قطره بی بی گر داده بهش روزی 5قطره اما دلیچه زیاد داره میتوانم روزی دوبار بدم بهش همون پنچ قطره یا 5قطره رو دو وعده بدم بهش اول 2قطر صب 3قطه شب
- کم حجم بودن ادار
سلام اقای دکترکودک ۱۰ماهه ی من حجم ادراش کمه هرنیم ساعت هردویاسه ساعت ادارمیکنه ولی حجمش کمه.چون درطول روز ک پوشاکش میکنم پوشاکش سنگین نمیشه شایددرطول روزیدونه یادوتاپوشاک اونم زیادخیس نمیشه عوض میکنم.وزنش ۹کیلوآب وغذاهم خوب میخوره.دکتراطفال هم بردم آزمایش اداروخون وبرای ویتامین این چیزانوشت خداروشکرمشکلی نداشت.ولی نکرانم .نظرتون چیه
- استفراغ
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه و دوازده روژه دارم. یک هفته ای میشه وقتی دستشو داخل دهانش میبره استفراغ میکنه یکی هم وقتی قطره ی آد میدم جون از طعمش بدش میاد استفراغ میکنه. آیا بحث رفلاکس مطرح میشه برای نوزادم؟
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام آقای دکتر.سوالی رو مطرح کرده بودم.اما پاسخی داده نشد.نوزاد پنج ماهه ای دارم.چند روز فقط گرفتگی صدا دارد.ایا نیاز به مراجعه به پزشک هست؟ممنون.
- استفراغ کودک
امروز بچم خیلی گریه میکرد اصلا ساکت نمیشد بعد از چندساعت استفراغ زیاد داشت برای اولین بار استفراغش هم شیر نبود فقط غذا بود من بهش شیرگاو میش میدم
- عفونت ادرارنوزاد
سلام میخواستم بدونم عفونت ادرار ر نوزادان 5ماهه چه علائمی داره آیا باید نوزاد همه علائم رو داشته باشه تا شک کنیم یا بودن یک علامت کافیه
- کار نکردن شکم نوزاد 3ماه ونیمه
سلام خسته نباشین نوزاد پسرم س ماه وبیست روزشه و یک ماهه ک چون شیر خودم خیلی کمه و سیر نمیشدو همش هم بالا میاورد شیر خشک بهش دادم،ولی بخاطر شرایط بدو کرونا نتونستم دکتر ببرمش و با توضیح شرایطش برای دکتر داروخونه،براش شیرخشک گرفتم...اول ببلاک ای ار که خوب بود و ی مدت خورد ولی دیگ نخورد،اپتامیل ک شکمش کار نمیکرد و الان هم بیومیل ای ار ک روزای اول خوب بود ولی الان بازهم شکمش کار نمیکنه...چندبازم در روز شیرخودمو میدم ک خیلی کمه...برای اینکه شکمش کار نمیکنه اذیت میشه و شیاف گذاشتم براش...میدونم ک باید ببرم دکتر حضوری ولی اخه شرایط بده ...ت رو خدا شما پیشنهادتون چیه
- گوش دردوسرماخوردگی
سلام دخترم4ماهشه، سری قبل بخاطر قرمز و ملتهب بودن گوشش آموکسی سیلین200 ب مدت 10 روز مصرف کرد الان فقط یکی از گوش هاش کمی قرمزه، اما گاهی دیتش رو سمت اون میبره و گاهی هم سخت شیر میخوره آیا باز هم نیاز ب مصرف آنتی بیوتیک داره با توجه ب سنش؟
- چشم و ابروهای نوزادم
با سلام نوزادی ۲ونیم ماهه دارم که وقتی از روبه رو به صورتش نگاه میکنم یکی از ابروها بالا و دیگری پایین است و یکی از چشم ها از دیگری بزرگتر است. نی خوام بدونم این مورد درست میشود و اینکه مشکل خاصی وجود دارد؟
- عرق سرد
سلام
دخترم یازده ماهشه. گاهی وقتها معمولا موقع خواب، پشت دستاش عرق میکنه در حالی که دستاشم سرده. - شیرمادر
سلام دکتر دخترم 2ماه و نیمشه تا الان بهش شیر خشک دادم شیر خودمو نمیخورد الان سینه رو میگیره ولی دیگه شیر نمیاد کپسول شیر افزا خریدم چ راهکاری برای اومدن شیر دارید؟
- استفراغ و رفااکس
- سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفنم دادم اثر نکرد میتونم شیفاف دیکنوفالاک بزنم براش؟
سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماهه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفن دادم ولی اثر نکرده میتونم شیفا بزنم براش دیکنو فلاک ؟
- پشت سرصاف
سلام خسته نباشید پسرم چهارماهشه پشت سرش صاف شده بااینکه به اطراف هم میخوابونمش وروی شکم.چیکاربایدبکنم ایابزرگ بشه درست میشه یاهمینجوری میمونه.یه کلاه های طبی هست که برای فرم دهی سر نوزاد ایا تاثیرگزاره؟استفاده کنیم یانه
- ابریزش بینی
یلام خسته نباشید نوزاد پسر سه ماهه که فاویسمم داره سرماخوره و ابریزش بینیم داره چه دارویی بهش بدم
- وزن نوزاد ۶ ماهه
سلام. وقت به خیر. بچم شیر مادر میخوره. وزن تولدش ۳/۷۶۰ بود. وزن پنج ماهگیش شد ۷/۲۸۰ و الان شش ماهش تموم شده و ۷/۷۰۰ وزن داره. وزن گیریش خوبه؟ رفلاکس هم داره.
- تست نوار گوش
نوزاد۴ماهه ی ما به دلیل ناشنوا بودن پدرو مادر برای بار سوم در پایان ۴ماهگی باید سنجش شنوایی برود.مراجعه حضوری خدمت شماهم داشتیم.مرکز شنوایی گفتند که باید ۲ساعت خواب عمیق باشه نوزاد برای انجام سنجش.چه دارویی مجاز برای مصرف هست که خواب برود؟
- در مورد سرماخوردگی
من چندروز پیش واکسن شیش ماهگی پسرم زدم الان صداش گرفته نگرانم چرا اینجوری شده ممنون

