Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار آموکسی کلاو ۲۲۸ برای کودک۹ ماهه با وزن ۹ونیم کیلو چند بار در روز وحداقل چند روز
باسلام وخسته نباشید پسرم ۹ ماهه است با وزن ۹ونیم کیلو دکتر به خاطر عفونت براثر سرماخوردگی براش آموکسی کلاو ۲۲۸و ۵ سی سی هر ۱۲ ساعت نوشته من دونیم سی سی می دم فکر کردم شاید داروخانه اشتباه نوشته چون پسرم حال نداشت نتونستم دوباره برم از دکتر بپرسم ممنون می شم مقدارو حداقل تا چند روز می تونم این شربت رو استفاده کنم بگید
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم ۶ ماهشه و مینوره و به دلیل شیوع بیماری دسترسی به پزشک ندارم. میشه لطف کنید بگید قطره آهن چه مارکی بهش بدم که هم ایرانی باشه و آهن مورد نیازش رو تامین کنه و هم طعم خوبی داشته باشه؟ چند قطره بدم؟
- سرماخوردگی
نوزادم ۱ماه ونیم شه سرماخوردس یک هفته هس ۴روز پیش بردم دکتر دارو داد حالا سرفش بیشتر شده و خلطی امکان داره داره عفونت سینش میرسه و کنده میشه؟؟
- قطره اد
سلام پسرمن نه ماه داردوشیرخشکی استبخاطرشیرخشککه ویتامیناراداردقطره ادندادم تازگیامتوجه شدم بایدقطره ادرامیدادمچطورمیتوانمکمبودقطره ادراالان جبران کنم
- سلام پسرم واکسن ۴ماهگیش امروزبود چون سرماخورده میتونم چندروزی نزنم مشکلی نداره
پسرم ۱۰اسفند باید واکسن ۴ماهگی میزدم سرماخورده تا چند روز میشه به تاخیر انداخت واکسن
- شیرخشک
دخترمن 4ماه 12روزاست سیرنمیشه شیرخودم میدادم الان شیرخشک گرفتیم اسمش نان هست شیرخودمم میدم آیا این شیرخشک خوبه میگن سنگینه
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیدنوزادسه ماهه دارم وازدیشب تاحالا عطسه میکنه وبینیش گرفته چه دارویی بهش بدم...ممنون
- سرفه نوزاد ۸ماهه
سلام دخترم 8ماهشه سرفه های خشک داره تببش قطع ووصل میشه چه دارویی میتونم بدم
- شربت فارکسیم
سلام دکتر برای نوزاد نه ماهم شربت فارکسیم ۱۰۰ تجویز کرده الان چهارروزه ک میخوره فقط اسهال سبز رنگ گرفته ازروز دوم ک خورده؟مانعی نداره؟و اینکه میتونم دیگه دارورو قطع کنم.دوره درمانش چندروز هست این شربت؟
- زردی نوزاد
سلام دخترم.۵۴ روزست بنظرم یکم زردی دارد دیروز ازمایش دادم نتیجه این بود.totallbilirubin5.30وdirectbilirubin0.20بوده.WBC8.60وRBC4.24وHMoglobin12.6وHematocrit35.2وMCV83وMCH29.7وMCHC35.8وPlatelet311وNetrophil20.4وLymphcte69.7وMonocyte9.9بوده بنظر شماچرا هنوز یکمی زردی داره دلیلش چیه .ایانگران کننده .هست یانه.ممنون میشم از راهنماییتون
- استفراغ شیر
به نام خدا.نوزادم دوماهش تموم شد رفت تو سه ماه.بعد از ۴۵ دقبقه از خوردن شیر خشک ،وقتی که بغل خانمم بود یدفعه تهوع شیر داشت تو چند مرحله و همه رو ریخت رو لباس خانمم.خواستم بدونم ایا به بررسی نیاز دارد؟هفته گذشته متخصص اطفال بودیم مشکل خاصی نداشت.باتشکر
- یبوست کودک ۴ماهه
دخترم تازه ۴ماهه شده چندمدته ۴_۵روز یکبار مدفوع میکنه وقتی گلیسیرین استفاده میکنم زود دفع میکنه اما اگه استفاده نکنم ۴-۵روز طول میکشه
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- تست نوار گوش
نوزاد۴ماهه ی ما به دلیل ناشنوا بودن پدرو مادر برای بار سوم در پایان ۴ماهگی باید سنجش شنوایی برود.مراجعه حضوری خدمت شماهم داشتیم.مرکز شنوایی گفتند که باید ۲ساعت خواب عمیق باشه نوزاد برای انجام سنجش.چه دارویی مجاز برای مصرف هست که خواب برود؟
- دست و پا
سلام نوزادی دارم ۱۵ماهشه بعد شکمش سفت شده دست پاش کبود شده علتش چیه
- سرما
سلام و خسته نباشید آقای دکتر من سرماخوردم و بچم 20 روزشه و شیرمادر میدم چه دارویی میتونم استفاده کنم که برای شیردادن مشکلی نداشته باشه؟
- سوختگی
سلام اقای دکتر قسمت جای پوشک دختر یکساله سوخته انگار به خاطر گرما بوده چکار کنم چی بزنم؟پماد آلفا زدم بی تاثیره
- غذای کمکی
سلام ،میتونم به نوزادی ک وارد 7 ماه شده اب عدس با سیب زمینی پخته بدم ؟؟؟ مرسی
- استامینوفن
سلام برای پسرم که دو ماهشه و وزن شش کیلو ،استامینوفن هر شش ساعت تجویز شده، میشه هر چهار ساعت داد؟ برای تب بعد از واکسن
- خر خر سینه کوکان زیر شش ماهه بخاط چی هست
فرزند من از بدو تولد تا الان که شش ماهه است خرخر سینه دارد به پزشک متخصص مراجعه کردیم گفتند مشکلی ندارد

