سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کیست در گردن نوزاد
سلام پسر3 ماه ام روی گردنش کیست داره باید به چه دکتری مراجعه کنم متخصص اطفال یا متخصص غدد یا .... لطفا راهنمایی بفرمایید
- بیقراری نوزاد
- تهوع دخترم
سلام دخترم یازده ماهشه از دیشب هرچی میخوره بالا میاره..تب نداره..بیحالم نیست..فقط بالامیاره چیکار کنم-??
- تعداد دفعات شیردهی بعداز پایان دوازده ماه
سلام وقتتون بخیر تعداد دفعات شیردهی از دوازده ماه به بعد چند دفعه در روز باید باشه چون وقتی شیر میخوره کنتر غذا میخوره یا اصلا نمیخوره
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتردخترم 50 روزه است تا یک ماهگی هم شیر خودم را میخورد هم شیر خشک ولی بعد از یک ماهگی کم کم شیر خودم رو نخورد الان هم فقط شبا میخوره باید چیکار کنم که هم شیر خودمو بخور هم خشک واینکه چطوری دوباره شیر خودم را بهش بدم
- در مورد سرماخوردگی
سلام پسری دارم دوماهشه بعضی موقع ها خیلی گریه می کنه استامنیفون بدم ضرری نداره چقد بدم
- ترس نوزاد۱
ترس نوزاد به خود خود ازبین میره یا باید کاری کرد
- کم اوردن تنفس در موقع گریه
پسر سه ماه و نیم ما دو بار از گریه شدید با حرص تنفسش در حد قطع شدن رفت و رنگش سفید شد را درمانش چیست؟ ممنونم
- جوش ریز
سلام.اقای دکتر من پسرم۵ماهش هست. امروز روی یکی از دستاش ی تعداد جوش ریز زده .میخاستم بدونم دلیلش چیه وچکار باید بکنیم .البته بدلیل سرما خوردگی شربت سیتریزین و ازیترومایسین هم استفاده میکنه
- نوزاد
نوزاد من بعداز خوردن شیر خشک نان بلافاصه مدفوع میکنه ولی امتحان کردم با شیر خشک گیگوز این اتفاق نیفتاد ایا به شیر خشک نان حساسیت داره
- واکسن ۶ماهگی
سلام آقای دکتر امروز دخترم واکسن ۶ ماهگی زد میتونم امشب کامل از شیاف آستامینوفن ۱۲۵ استفاده کنم.مشکلی به وجود نمیاد
- اسهال
سلام اقای دکتر خسته نباشد من دخترم سه ماهش شربت ازمارتسین دارم بهش اسهال گرفت خوب نشد تو اسهالش عفونت میاد الان چند روز خوب نمیشه چیکار کنم
- علت دونه هایی که روی صورت وبدن نوزاد میزنه چیه
- جواب آزمایش
پسرم ٨ماهشه،تو آزمایشش لنفوسیتشو زده75%,,نتروفیل رو زده20%,HGB11.9 HCT35.2 MCV79.8 هست کلسیمش هم11میخواستم ببینم مشکل خاصی نداره؟
- شربت ستادین دی سی برای دختر 6 ماهه
پسرم یک سال و نیمشه تب و سرفه و چرکیه گلوش بردمش دکتر ستادین داد خوبه بهش بدم؟
- سلام شربت سفیکسیم 100 برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
سلام آقای دکتر شربت سفیکسیم 100برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
- سلام، ایا شربت سالبوتامول با تئوفیلین فرق داره؟برای کودک شش ماهه مناسب هست یا نه؟
- وزن کم
نوزادی 5ماهه دارم ماه پیش بردم واسه واکسن وزنش 5500 بود وزن تولدش 2900بود چقد کمبود وزن دارد چکار کنم وزنش نرمال بشه علت کم وزنیش چی میتونه باشه
- زردی کودک
با سلام و وقت بخیر کودک من با وزن 3150 گرم و بصورت طبیعی متولد شد، در روز دوم تولد زردی کودک بسرعت بالا رفت و ما به بیمارستان مراجعه کردیم و پس از آزمایش متوجه شدیم که درجه زردی به 20.5 رسیده است ، پس از بستری و قرار گرفتن در زیر مهتابی در عرض دو روز زردی در محدوده نرمال قرار گرفت ، سوال بنده این است که از کجا تشخیص دهیم زردی به مغز آسیب نرسانده و بیلی روبین در مغز رسوب نکره است ؟؟(کودکمان دچار حساسیت فاویسم می باشد) سپاس...
- مصرف بیش از اندازه ویتامین آد
سلام وقت بخیر من نوزاد م دوماهه ونیم داره روزانه ۱سی سی ویتامین آد باید میدادم مامانم به اشتباه امروز۲سی سی داده به بچه خیلی نگرانم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید

