Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سنگ کلیه
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم با وزن ۲۴۰۰ تا یک سالگی شیر خشک اپتامیل میخورد الان یک سال چند روزش هست دیگه شیر خشک نمیدم شیر محلی گاو میدم وزنش هم ۸کیلو هست اشکالی داره غذا همروزی سه وعده میخورد
- سرفه نوزاد
سلام نوزاد 14 روزه که چندروزی موقع عطسه آبریزش داره ولی چندروز بعدش سرفه هم میکنه، برای سرفه داروی خاصی هست؟
- پا چنبری
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. مرتضی هستم دختری دارم 5 ماهه که از یک پای خود دچار مشکل پا چنبری هست و دکتر بردیم گفتن ورزش بدین تا یک سالگی بعد از اون گچ میشه. خواستم بپرسم چیکار کنیم که مشکل خوب باشه و هم برای راه رفتن راحت باشه بعدا. با تشکر از افغانستان با شما در ارتباط شدم.
- تعویض شیرخشک
سلام وقتتون بخیر ممنون میشم راهنمایی کنین پسرم الان یک ساله تمام داره شیر خشک سیمیلاک میخورد که به سختی دیگه گیر میاد و به نسبت گران هست حالا سیمیلاک ۳ ضمن کمیاب بودنش خیلی گران هم هست حالا سوالم این هست آیا با توجه به سن کودکم میتونم همون شیر خشک ۲ که قبلا میدادم بعد یکسالگی هم باز بدهم ریسورس جونیور گرفتم ولی املاحش خیلی کمتر از همون سیمیلاک ۲ هست و چندان دوست نداره
- آواکادو
با سلام نوراد من ۶ ماه و ۳ هفته سن دارد میتوانم به آن پوره آواکادو خام بدهم؟
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد ۱۵ ماهه سرفه های خلط دار میکنه دکتر شربت پلارژین و سیتریزین دادن اما خیلی تاثیری در بهتر شدن نداشته میشود داروی سفیکسیم برای سرفه های خلط دار داد؟
- صدای سشوار
سلام آقای دکتر من برا بچم که کولیک داره از فاصله حدود ۱/۵ متری صدا سشوار روشن میکردم آیا باعث آسیب به شنوایی میشه؟ یا مثلا یهجا که مثل مهمونی همه با صدا بلند حرف میزنند باعث آسیب به شنوایی میشه؟
- مدفوع
سلام پسري چهارماهه دارم كه شير خشك آپتاميل و قطره آد ميخوره چند روزي هست كه در مدفوعش نخ هاي سياه رنگ ميبينم وزنش ٦٩٥٠ گرم و قدش ٦٥ و دور سر٤٢ هست يك هفته پيش واكسن چهار ماهگيش زدم ميشه علتس بفرماييد
- زردی نوزادی
سلام . بیلی روبین نوزاد ۴ روزه با وزن تولد ۲۸۰۰ و سن بارداری ۳۸/۱ اگر ۱۰/۶ باشد نباز به درمان فتوشاپی دارد ؟
- خراب شیر خوردن
- قسمت پیشانی دخترم توت فرنگی یا تومور خونی هستش ۱۰ماهه
دخترم وسط پیشانیش یک قسمت خونین برجسته دارد ووقتی با آب خیس میشه بزرک نشون میده در حالت طبیعب اندازش کوچکه ...خوب میشه ومیشه درش آورد
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماهشه واسهال واستفراغ داره از وقتی دنیا اومده زیاد مدفوع میکنه تا دوماه شیر خودمو خورد ولی چون رفلاکس داشت دیگه سینمو نگرفت و شیر خشک نان میدم چند بار به خاطر اسهال واستفراغ بردم دکتر قطره پدی لاکت وزینک دادن ولی فرقی نکرده به نظرم پسرم به پروتئین گاوی حساسیت داره و وزن گیری هم خوب نیس در حالی که با وزن بالا متولد شد میتونم شیر خشک اپتامیل پوتی جونیور برایش بگیرم در ضمن دوماه تلاش میکنم بهش غذا بدم نمیخوره هرکاری کردم نخورد کلا کم اشتهاست برای وزن گیری هم راهنمایی کنید وزن تولد 3900وزن هفت ماهشه 8300
- قد
سلام پسرم ده ماه وهجده روزشه وزنش هشت کیلو ودویست و قدش هفتاد هس قد تولدش 50 بود میخواستم بدونم بنظرتون خوب هست یا ن
- پماد اوتپیک ایروکس
سلام آقای دکتر خسته نباشید. دخترم اگزمای شدید داشت پماد اتوپیکس ایروکس رو پیشنهاد کردین که معجزه کرد ممنون از لطفتون میخواستم سوال کنم آیا این پماد کورتون نداره؟
- ضربه به سر نوزاد
پسرم ۳ ماهشه جغجغه سبُک آروم افتاد رو سرش بعد از یک ساعت استفراغ کرد البته همیشه استفراغ میکنه ولی اینبار زیاد بالا آورد آیا خطرناکه
- ریش و سبیل نوزاد سه ماهه
دخترم سه ماهشه که موهای زیادی تو صورتش هست. ابروهای پر و پیوندی سبیل های سیاه و ریش تیره و موهای پیشانی زیاد. می خواستم بپرسم این موها ریزش پیدا میکنه یا نه☹
- ابله
دختر من۶ماهشه ۳ روز ک ابله گرفته اولش دونه رو صورتش و سینش بود حالا یکمی تب میکنه ولی جای ابله هاش داره میره چرا دخترم تب میکنه؟
- درمورد تغذیه کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم هشت ماه هست میتونم بهش بیسکوئیت مادر بدم؟شیر پاستوریزه چطور؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیدنوزادسه ماهه دارم وازدیشب تاحالا عطسه میکنه وبینیش گرفته چه دارویی بهش بدم...ممنون

