Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فرنی
سلام اقای دکتر
دخترم ۶ ماهشه فرنی رو چه جوری درست کنم
- مدفوع خونی وسبزچسبناک
پسرم تازه رفته تو ۷ماه چند وقت پیش واکسن زده چندروزه متوجه شدم تو مدفوع خون هست الان بیشتر شده رنگش هم سبز غلضتش هم تقریبا چسبناک ۸کیلودوالی سه روزه اینجوری شده هیچ علائمی نداره شیر هم میخوره فقط گاهی عوقات شبها یکم بی قراری میکنه
- میوه نوزادهفت ماهه
سلام و خداقوت دخترم هفت ماهشه میتونم هندونه بهش بدم...میوه های دیگه چی
- شیرخشک
سلام آقای دکتر من یه دختر ۷ماهه دارم و از ۴ ماهگی به دلیل بیماری خودم مجبور شدم شیر مادر بهش ندم حالا وزنش کمه میخواستم یه شیرخشک معرفی کنید که واقعا چاق کننده باشه
- شربت سفیکسیم برای نوزاد
سلام دختر من چهار ماهشه شیر نمیخورد و گریه میکرد ،مدام دستاش تو دهنش بود بردم دکتر سفیکسیم ۱۰۰ داده ، و گفت دهنش قارچ زده اما مطمئن نیستم واسه قارچم نستاتین داده برا سرماخوردگیشم گفت گلوش یکم قرمز شده میخوام بدونم اینکه برا قرمز شدن گلو سفیکسیم بدن یکم غیرعادی نیس برا بچه ضرر نداره
- شیره انگور
سلام ایا شیره انگور برای نوزاد۶ماهه مضر است اینکه باعث تاخیر در تکلم میشه درسته؟
- عطسه زیاد
سلام وقت بخیر دکتر جان بچه ما دو روز به دنیا آمده خیلی عطسه میکنه
- واکسن
سلام واکسن دو ماهگی و باید همون روز ۶۰ ببری یا زودتر یا دیر تر ؟
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر دخترم بیمار شماست 7 ماهش هست کی بیارمش برای واکسن آنفولانزا شما برام مینویسید یا بگیرم بیارم
- اسهال و استفراغ 9ماهه
- نوزادشش ماه وده روز
باسلام آقای دکتر نوزادم شش ماه وده روزه هست وزنش شش ماهگی ۵۸۰۰هست بدوتولدشم ۲۶۰۰ازچهارماهگی غذای کمکی روشروع کردم ولی اصلا علاق های به خوردن فرنی نداره ولی سیب زمینی میخوره ولی فرنی بهش بدم ازدهنش بیرون میندازه تاالان که داخل هفت ماه رفته از فرنی خوشش نمیاد ونمیخوره به نظرتون چکارکنم مشکلی نداره
- اسهال بلغمی نوزاد چهارماهه
باعرض سلام وخسته نباشید نوزاد چهارماهه دارم که شیرخشک مصرف میکنه از یک ماه پیش اسهال شده. که مدفوعش بلغمی وچرکی است دکتر شیرش روکه نان بود عوض کرد وشیر نان ال ۱۱۰ تجویز کرد شربت مترونیدازول هم دارم بهش مید شربت رو بع از دو هفته مصرف قطع کردم دوباره اسهال شد به صورت بلغمی دوباره مصرف شربت رو شروع کردم به نظر شما آیا اسهالش از شیرش است لطفا راهنمایی کنید ممنون
- وزن کودک
سلام پسرم دوماهشه وزنش 4.100قدش 56آیا نرماله؟
- حمام کردن
سلام و خسته نباشید. آقای دکتر بچه 2ماهه رو میخوام حموم ببرم داخل گوشش میتونم وارلین بزنم که آب نفوذ نکنه؟
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر خسته نباشید، من با وجود اینکه به دخترم شیر میدم میتونم برای خودم واکسن آنفولانزا بزنم آیا برای دخترم که شیرمو میخوره ضرری نداره؟؟؟؟ دخترم یک سالشه
- زورزدن
سلام خسته نباشید.بچه من یگماهه هستش.والان همیشه زورمیزنه.دکترم بردم چندتا قطره دادکه هیچ فرقی نکرد بدترم شد
- درمان سرفه نوزاد سه ماهه
سلام پسرم دیروز سه ماهش تمام شده ۳روزه که سرما خورده دکتر شربت ازیترومایسین و قطره بینی بتامتازون هر ۸ ساعت و قطره سدیم کلراید هر ۴ ساعت داده گرفتگی بینیش برطرف شده ولی از امروز خیلی سرفه میزنه و شکمش حالت سبز تیره و ۳بار کار کرده. برای سرفه چی خوبه بهش بدم ؟
- نوزاد 40 روزه
سلام نوزاد من 40 روزه است و به خاطر مشکل اى یو جى ار در 34 هفته باوزن 1600 به دنىا امد. با تجويز پزشک به او شير خشک نانا ميدم. امروز وزن او 2500 شده اىا وزن گىرى او خوب بوده و آیا او همىن طور ضعىیف مىماند. سر او کمى بزرگ تر از بدنش است درست مىشود؟
- کولیک و نوع شیرخشک
سلام آقای دکتر مامان آرتام مقدم هستم مرسی از پاسخگویی سریعتون.گفتین شیرخشک آپتامیل رو امتحان کنم برای پسرم اما نمیدونم چه نوعشو بگیرم برای کولیک و دلپیچه خوب باشه؟
- نوزاد
سلام پسرم سه ماهشه قبلا هردوروز یه بارمدفوع میکردولی الان روزی چهارپنج بار میکنه

