Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرنخوردن نوزادم
سلام پسرمن ۴ ماهشه از وقتی واکسن دوماهگیش و چنروز قبل زدیم دیگه تو بیداری شیرنمیخوره .مجبوری میخابونمش بهش شیرمیدم
- ثابت ماندن وزن نوزاد
- پیروسوال قبلی شیرخشک
سلام اقای دکتر. پیرو سوال قبلیم مبنی بر نفخ و دلدرد نوزاد سی روزم بعد خوردن شیر خشک آپتامیل پپتی یک ، فرمودین که از داروهای ضد نفخ استفاده کنم. سوالم این بود که نیازی به تعویض شیر خشک نیست؟ پ با همین شیر خشک ادامه بدم؟
- سلام .ببخشید منیه پسر چهارماهه دارم .میخواستم بدونماحتمال اینکه این بچه امبه کرونا بگیرههست .یه ۱۵ روز هست که خیلی کمسرفهمیزنه با ابریزش بینی داذه بردمش دکتر بهش گایافنزین با یه شربت سرماخوردگیداده یه قرص که صبی نصفیش بدم الانبهتره ولی یه کمسرفه میزنه ..احتمال داره کرونا باشه ..ممنونمیشمجواببدین .
- برگشتن کمر نوزاد
سلام من پسرم پنج ماهشه بخاطر یبوستش کره پاستوریزه دادم بهش و الان بشدت درد میکشه چیکار کنم کمک کنید لطفاٌ
- عرق سرد
سلام پسری ده ماهه دارم که چند ماهه عرق سرد میکنه موقع خواب تمام بدنش سرد میشه و عرق میکنه براش دکتر قطره آهن نوشت الان دو ماه بهش میدم ولی بهتر نشده علتش چی میتونم باشه ؟
- تغذیه
عرض سلام و تشکر نوازاد پنج ماهه میتواند پوره سیب زمینی یا هویج له شده بخورد چون شاغل هستم لطفا در مورد تغذیه راهنمایی ام کنید تشکر
- لرزش پا
سلام خسته نباشیدپسرم یک هفته ی دیگه سه ماهش تموم میشه دوسه روزه متوجه شدم وقتی سرپانگهش میدارم بعضی وقتها پای چپش یکم میلرزه برای امتحان بیشتروقتی حالت درازکش هستش دستم روکف پاش میزارم وفشارمیدم بازم همون حالت میلرزه لطفاراهنماییم کنید
- تست پوستي
بإسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه صورتش دوتا قرمزي اندازه سكه كنار هم هست.از ٤ماهگي..من قبلا نميدونستم بعضي وقتا اندازه نخود چيزي كه ميخوردم تو دهن دخترم ميزاشتم..دخترم لپ هاش سرخ تر ميشد.بهم ميگفتن چون صورتشو بوسيدن اينجوري شده..تازه فهميدم الرژيه..غذاي كمكي و قطره هرچي ميدم صورتشو چنگ ميزنه و چشماشو خيلي ميخاره..يك روزه بهش نه غذا دادم نه قطره اون قرمزي ها داره از بين ميره فقط شيرخشك اي آر ميخوره چون رفلاكس داره.. به نظر شما براي تست الرژي پوست دخترمو چن ماهگي ببرم بيمارستان تا ببينم به چيا حساسه دخترمن حتي به سرلاك برنج هم حساسه
- صدای روده نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 1ماه و 9روزشه صدای روده هاش میاد علتش چیه؟
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- شیر خشک
سلام و خدا قوت ، آقای دکتر دمای آبی که باهاش شیر خشک درست میشه باید چقد باشه؟ الان که هوا گرمه من با آب سرد شیر خشک درست میکنم ؟ مشکلی پیش میاد؟ آبی که در دمای اتاق سرد بشه منظورم هست؟ چه مشکلی پیش میاد با آب سرد شیر خشک درست بشه؟ تشکر
- شربت
سلام اقای دکتر امروز واکسن ۶ ماهگی دخترمو زدن چند ساعت یه بار استامینوفن بدم ممنون
- صورت وگلو
سلام خسته نباشید .نوزادم یه هفته دیگه میره تودوماهگی توخواب خیلی بی قراری میکنه وهمش دماغشو صورتشو میماله وگلوش خس خس میکنه
- بیقراری زیاد نوزاد شش ماهه
سلام وقت بخیر خسته نباشین، ببخشید پسرم یه هفته بعد شش ماهشو تموم میکنه، امروز یه سره گریه و بیقراری میکنه طوری جیغ میزنه که رنگش سرخ میشه، هرروز بهش فرنی یا حریره بادام میدادم امروز دادم نخورد گرسنشم بود یه ذره گوجه ی پخته شده بهش دادم، یه ذره هم از آب آش دادم بهش، به لثه هاش دنتی کید زدم، خیلی گریه میکرد نمیتونم بفهمم چشه؟
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۵ ماهشه و بعد از مصرف یک دوره آنتی بیوتیک اسهال گرفته. الان ۱۰ روزه که آنتی بیوتیک رو قطع کردم اما خوب نشده باید چکار کنم؟ درضمن به دلیل آلرژی شیرخشک آپتامیل پپتی میخوره
- خس خس گلو وگرفتگی بینی وخلط گلو نوزاد
- سرماخوردگی
دخترم ۱۰ ماهشه آبریزش بینی و سرفه خفیف داره چه دارويي پیشنهاد میکنید ممنونم
- تب نوزاد
سلام آیا برای نوزاد 5 ماهه از شیاف دیکلوفناک میتونم استفاده کنم برای پایین اومدن تب؟
- آنزیم بالای کبد نوزاد
اگه میشه این ازمایش رو تفسیر کنید..alt 216 بود .بعد از خوردن ۳هفته قرص ویتامین e و کپسول اورسوگارد alt 465 شد و ast 131 ...برای بچه ۴ ماهه مفهومش چیه

