Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ارشیو
- سلام اقای دکترنوزادم سه ماهه تولد ۳۲۰۰ الانم
سلام اقای دکتر نوزادم سه ماهه تولد ۳۲۰۰ الانم ۶۵۰۰ خیلی کم شیر مخوره به لبنیات حساسیت داره شیرخشک ابتامیل لاکتوز میدم میتونه به ونم حساسیت داشته باشه چون شیرگاوداره خیلی کمم ادرارمیکنه شب روزدوپوشک عوز میکنم ونم زیاد پرنیست رفلاکس داره دکتر بهش متوکلوپرامیدپدی لاکت داده تورو خودا کمکم کنید چیکار کنم شیر زیاد بخوره
- سی تی اسکن مغز
سلام خسته نباشید دختر دوساله ام به فاصله ۵ روز دوبار سی تی اسکن از مغزش گرفتن.من نگران اشعه اش هستم میشه جلوگيری کرد از عوارض بعدش
- مقداردوزدارو
شربت آزیترومایسسن100 برکودک 4ساله باوزن 16کیلوچقدربایدبدم؟
- مارک اس امپرازول
سلام اقای دکتر خداقوت میشه بفرمایید که اس امپرازول نکسیپد با کیموبلاک فرق داره؟ من نکسیپد میدم دوستم میگه کیموبلاک داده به بچه ش بعد از مدتها که نکسیپد میداده. منم کیموبلاک تهیه کنم؟ ممنون میشم مثل همیشه لطف کنید راهنمایی بفرمایید
- ناخن
با عرض سلام خدمت شما ممنون بابت جواب دهی شما دکتر بزرگوار سوال من مربوط به ناخن های دست پسرم هست پایین ناهن هاله ای قرمز و انتهای اون به سفیدی کم رنگ لکه نه فقط یه سفیدی زیر ناخن ممنون میشم یه توضیح بفرمایید ..و اینکه شربت آهن سانتول برای کمبود آهن مفیده پسر من دو سال و سه ماهشه وزنش ۱۴ کیلو
- دخترم هفت سالشه گلو درد داره سفیکسیم ۱۰۰ رو چقدز باید بخوره
- سلام پسرم ۹ماهشه دوروزه میبینم زبونش یکم بنفشه
- داغی و زردی کف دست و پا ی فرزند
علت داغی کف دست و پای فرزندم و گاها زرد شدن آنها و خصوصا زردی صبحگاهی لب های فرزندم چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
- مدفوع کودک
با سلام. مدفوع پسر ۲ سال و نیمه ام، خمیری و چند رنگ بود. یه تیکه اون کاملا سبز بود بدون هیچ رنگ دیگه ای. مثل خمیر بازی سبز. نگرانم آقای دکتر چیکار کنم
- دارو
سلام دکترمیدونم شمادکتراطفالیدفقط یه راهنمایی چون الان شرایط دکتررفتنوندارین اجرتون باخدامادرمن۶۱سالشه قندوچربی دارن وکبدش چربه وحدوددوماهه سردردشدیدداره وبامراجعه به متخصص مغز واعصاب وگرفتن ام آرآی گفتن یه چیزکوچیک توسرته وباخوردن این داروهاخوب میشه کپسول پرگابالین ۷۵هرشب یک عددقرص تیزانوور۴هرشب یک چهارم وقرص منیزیم ۲۵۰بعدازظهریک عددورلفت ۵۰ هفته اول نصف وبلدش یکی سالم مصرف میکنه ولی خیلی گیج ومنگ میشه همش میخوادبیافته کسیم پیشش نیست تنهاس توروخداراهنماییمون کنیدچکارکنیم آیااین داروهاضررندارن وبه مصرفش ادامه بده ممنونم کمک کنید
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ازنوزادی بینیش ترشحاتش میمونه یابادست بیرون میاد یازیردوش بابینیش هم زیاد ور میره مشکبی داره
- خوردن تخم مرغ
سلام دکتر دختر ۲۳ ماهه ای دارم روزی یک عدد تخم مرغ میخوره یا نیمرو یا املت یا آبپز آیا مشکلی نداره ضرر نکنه؟؟؟
- نیش حشرات
سلام وقت بخیر دختر یکساله ای دارم که به نیش حشرات مخصوصا کک حساسیت داره و جای نیش قرمز و متورم میشه و بعداز مدتی آب زرد زیر پوستش جمع میشه تا مدت طولانی هم جای نیش سیاه میمونه و نمیره دارو یا واکسنی هست که استفاده کنه و حشرات اذیتش نکنن یا خارش و تورمش رو کمتر کنه چون روستا زندگی میکنیم فصل گرما کک زیاده
- حساسیت به موز
سلام آقای دکتر من دیروز به بچم موز دادم گلاب به روتون ببخشید ۳بار دفع داشت به رنگ تیره با رگه های سیاه امروز هم یک بار که امروز یکم خلطی بود. دیگه بهش ندادم موز رو این میتونه حساسیت باشه؟؟
- گرفتگی صدا
سلام پسرم ۵سالشه سرما خورده چند روز تب کرد تبش خوب شده ولی گرفتگی صدا داره ک شبها اصلا نمیتونه نفس بکشه هی تو خواب بلند میشه دکتر بردمش سودافدرین و فارمنتین داد ک اصلا اثر نکرد در ضمن پسرم فاویسم داره ممنون میشم راهنمایی ام کنید با تشکر
- آزمایش خون
با عرض سلام ازمایش خون از پسرم گرفتم یه مقدار غلظت خون دارد و 8 سالش است ونیز برونشیت خفیف هم دارد و شربت فرموگلوبین هم میدادیم
- شربت
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و نیم داره طبق دستور شما قبلاً آدزیر بهش میدادم و بعد آسماویت براش تجویز کردید ،شربت آسماویت تموم شد مجدد همینو براش بخرم و روزی یه قاشق مربا خوری بدم؟
- سلام خسته دخترم دوساله هستش
خیلی بی تابی مکنه کمکم سرفه میکنه احساس میکنم خیلی خلت داره
- ضدعفوني کننده
سلام آقاي دکتر کودک 13ماهه دارم که ايندفعه با سرماخوردگي ويروسي سينه پهلو شده و اطرافيان مدام سرما دارن و اصلا رعايت نميکنن ميتوانم از اسپره ي ضدعفوني کننده هوا در منزلمان استفاده کنم؟،براي کودک مشکلي ندارد؟؟

