Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وجود خون در ازمایش ادرار
سلام دخترم19ماهشه براش ازمایش ادرار انحام دادم تو ازمایشش خون دیده شده دکترش براش سونو نوشت تو سونو سنگی دیده نشد گفتن بعد یک ماه ازمایش و دوباره تکرار کنم اگه باز خون دیده شد ببرمش متخصص کلیه. من خیلی نگرانم یعنی کلیه بچه مشکلی داره
- دورسردختر
سلام آقای دکتر دخترم موقع تولددورسرش 34بودالان 7ماهشه دور سرش 49هستش بهداری گفتن زيادهستش نگرانم
- مصرف دارو در شیردهی
سلام خسته نباشید ببخشیدمن قرص های کلینیدیوم سی و پروپرانولول۱۰ و نورتریپتیلین ۱۰ رو مصرف میکنم الان پسرم ۱ سال و ۴ ماهشه با توجه به این که بهش شیر میدم براش ضرر نداره؟؟؟؟؟
- سلام ببخشید من فرزندم واکسن ۱۸ماهگی اش اش یک ماه ونیم عقب افتاده چکارکنم
- فاویسم
پسرم 6سالش فاویسم داره دکتر برای عفونت گوش و گلو فارینات250داده با مونته لوکاست ضرر ندارد
- سرماخوردگی شیرخوار
سلام دخترم حدود ۸ ماهه دورزه که ابریزش بینی و کمی سرفه داره خیلی بیقراری میکنه و توی خواب همش گریه میکنه.تب هم نداره دلیل اینهمه ببقراری خصوصا در خواب چیه؟ چه دارویی مجاز هست براش؟؟
- دوز مصرف آزیترو مایسین
با سلام دخترم ۵ سال و نیم با وزن ۲۱ کیلو با علائم آبریزیش بینی و سرفه و تب هست سری قبل که دکتر بردم سرفه میکرد دکتر گفت الان آلرژیه ولی اگه همراه سرفه تب کرد بهش آزیترو۲۰۰ بدم منتهی نمیدونم چه دوزی و چند بار در روز بدم سرفه هاش شدید هست الان برم هگزین میخوره و سیتریزین و قطره بینی
- حرف زدن کودک
سلام اقای دکتر دخترم یک سال و یازده ماهشه به سینه ام میگه مامان.اما کاری داره نمیگه مامان.تقریبا پنجاه تا کلمه ایی به صورت نامفهوم میگه.اما مامان بابا و کلماتی کاملا خوب تلفظ میکنه اما جاشون به کارشون نمیبره مثلا من میگم بگو سبز میگه سز اما بعدا سبز ببینه نمیگه سبز.و اینکه دستور پذیری هم چندین مورد که باهاش کار شده بلده یعنی اسم اون وسایل کار شده بلده بگم بیار.میگم دست بده میده یا بگم بوس بده صورتش نزدیک میکنع از این قبیل دستورات.تماس چشمی چند دقیقه ای نیست اما مثلا سی ثانیه اس .وقتی باباش باهاش بازی میکنه همش نگا من میکنه میخنده .هر کاری میکنه پشت سرش دست میزنه برا خودش و ذوق میکنه وقتی کلمه افرین میگم.به نظرتون مشکل داره
- علایم سرماخوردگی درکودک
باسلام دختریک ساله ای دارم که متاسفانه انگارسرماخورده وسرفه میکنه وعطسه وگلوش هم گرفته ودرحال حاضرجایی هستم که دسترسی به دکترندارم وشربت دیفن هیدرامین وزادیتن دارم آیامیتونم هردوی اینهارویک زمان بدم بهش
- میزان شیردهی
سلام دکتر خسته نباشید دختر من یک سالو چهار ماهشه در روز چند وعده شیر و چند وعده باید غذا بخوره؟تا قبل یکسال روزی ۷یا ۸ بار شیر میدادم
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و عرض ادب پسرم ۲ سالش و شیر خشک اپتامیل مصرف میکنه..و اصلا طعم شیر گاو رو دوست نداره برای گرفتن از شیر ابتدا شیر شیر گاو رو کم کم به مخلوط شیر خشک و آب جوشیده اضافه کنم تا عادت کنه و کامل جایگزین بشه مشکلی داره؟؟؟با تشکر از شما
- زیاد دادن قطره آد
- راه نرفتن کودک
باسلام دخترم تازه سیزده ماهش تموم شداماهنوزراه نرفت آیاجای نگرانی داره مثلا وقتی یک اشیاراداره مثل مبل وایناراه میره اماهنوزخودش بایسته وراه بره نیست
- ازمایش
با عرص سلام من یک دختر 11 ماهه دارم که چکاب خون رو انجام دادم جوابش به این شرح هست Rbc4.52 وwbc12.3 وHb12.1 وhct36.3 وmcv 80.3 وmch26.7و mchc 33.3وپلاکتش451 هست پلاکتش کمی از نرمالش بالاتره خیلی نگرانم لطفا کل ازمایششو برام تفسیر کنید چون فعلا دسترسی به دکترش ندارم. ممنونم
- خارش واژن
دخترم چهارسال نیم هس خارش و سوزش واژن گرفته کشت ادار منفی بوده پماد کلوترمازول بی فایده بود
- حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد سه ماهه
سلام.از یک ماهگی با آزمایش مدفوع فهمیدیم حساسیت به پروتئین گاوی داره الان سه ماهه است و ۶ کیلو و نیم وزنش. رژیم غذایی رعایت میکنم شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم.پپتی جونیور دادم دل درد شدید گرفت .پپتی دادم نمیخوره حتی با مخلوط کردن شکر.الان سوالم اینه اگه همین آپتامیل اچ آ رو بدم مشکلی براش پیش میاد؟ .و قطره مولتی ویتامین گفتن ندم فقط آ د این مطلب درسته مولتی حذف بشه؟ و قطره آ د بدون طعم گفتن باید بدم به این نوع حساس استفراغ میکنه میشه طعم دار بدم؟
- سلام دختر ۴ ساله دارم وزنش ۱۴ کیلو چقدر بهش ازیترومایسین ۲۰۰ بدم
سلام دختر ۴ ساله دارم وزنش ۱۴ کیلو ازیترومایسین ۲۰۰ چقدر بدم
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ میل چقدره؟
سلام دخترم ۱۱ سالش و وزنش ۲۵ کیلو چه مقدار شربت سفکسیم ۱۰۰ میل باید استفاده کند؟
- ویتاگلوبین
باسلام.پسرم ۲۷ ماهه تحت نظر شما هست.از دوسالگی قطره اهن رو براش قطع کردین با توجه به قد ۸۶ و وزن ۱۲ کیلو و اینکه چند ماهه که در همین وزن هست خواستم بدونم مکمل نباید مصرف کنه؟و اینکه شربت ویتاگلوبین هم باعث یبوست میشه؟
- ازشیرگرفتن
سلام روزبخیر پسرم ۲۹ماهشه در ۱۹ ماهگی یکبار از شیرگرفتم ولی بخاطر دلسوزی خانواده و گریه بچه دوباره شیر دادم درضمن علاقه ب سرلاک و شیر خشک و شیشه شیر پستانک نداره اصلا حتی شیرمم قطع کردم انقد بچه خورد تا اومد باز خیلی وابسته به شیر منه غذاخوردنش هم خوبه اما این شیرو ب هیچ عنوان ترک نمیکنه حتی تلخک هم استفاده کردم فلفل زدم بازم خورد دیگه ۲.۵سالشه چکارکنم از شیر چطور بگیرم

