Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار و مدت زمان مصرف شربت سفیکسیم
سلام دکتر وقت بخیر پسر من یکسالشه روز اول یکم ابریزش بینی داشت بعد دوروز تب کرد دکتر بهش شربت سفیکسیم 100 داد با کوریزان الان 5روز داره مصرف میکنه روزی دوبار ولی بینی و گلوش چرک داره و فرقی نکرده الانم از بینیش چرک میاد باید داروشو ادامه بدم یا نه
- سلام خسته نباشید
سلام اقای دکتربجم دو روزه تب کرده دو سه بار امروز و دیروز مدفوع کرد شل بود سرمام خورده دکتر بهش سفکسین داذه یعنی خوبه وزنشم 13کیلو هست 3سی سی نوشته کم نیست؟
- گرفتگی بینی و سرفه
سلام و خسته نباشید. پسرم سه سال و دو ماهشه. وزنش ۱۳ کیلو. الان یک هفته هست که آبریزش بینی و گرفتگی بینی داشت. بینیش صدا میداد و وقتی میخواست بخوابه انگار راه تنفسیش بسته هست. شربت کوریزان میدادم ولی خوب نشد. امشب یه بستنی خورد. نصفه شب تو خواب خیلی سرفه میکرد. از سرفه استفراغش گرفت یکم بالا اورد. چیکار کنم؟
- سانستول
سلام آقای دکتر پسر 15ماهه دارم میتونم بهش سانستول بدن روزی چند سی سی؟واینکه دیگه مولتی ویتامین ویتوکید روندم؟
- اسهال مزمن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر هشت ماهه ام حدود چهل روز است که اسهال میباشد و دوازده روز هم بستری شد ولی خوب نشد .آزمایشات اینا همه نرمال هستن فقط کم خونی دارد.دفعه آخر دکتر متراندینازول و کلوتومازل نوشته.پلانتاژل .شیرخشک اسهالی.ولی به خاطر اینکه شیر خودمو میخوره شیرخشک خوب نمیخوره.میخواستم بدونم من چیکار کنم و با اینکه عفونت نداره ینی تو آزمایش نشون نداده بازم لازمه آنتی بیوتیک ها رو بخوره؟چون خیلی سخت میخوره.
- سلام
سلام آقای دکتر خدا شما رو برای ما نگهداره. بچه من ۱۷ماهشه همزمان داره چنتا دندون درمیاره دندون های آسیا کمی از لثه زده بیرون وسط اونا انگار خون مردگی هستش، دهنش هم بوی بد میده. آقای دکتر بچم تب هم میکنه هر بار دندون درمیاره مجبور میشیم سرم بزنیم.ولی این بار بوی بد دهان هم داره.اشتها هم اصلا نداره آب هم اصلا نمیخوره فقط شب. ببخشید طولانی شد
- درد شکمی کودک ۹ساله
باسلام،پسرم ۹سالشه حدودا ۶روزه حالت استفراغ و درد از ناحیه شکم داره اسهال هم داره،بردیم درمانگاه اول گفتن احتمالا آپاندیس باشه ازمایش خون و ادرار گرفتیم ازش سالم بود سونوگرافی گرفتیم گفتن لنف نود داره دو تا امپول زدن اومدیم خونه اسهال شدید و درد شکمی و مختصر تب هم داره هر چی هم میخوره بالا میاره دوباره بردیمش متخصص کودکان گفت کرونا هست حالا موندیم چیکار کنیم خواهشا یکی جواب بده
- اسهال واستفراغ
باسلام واحترام دخترم یک سال ونیم دارد ۴ روزه اسهال داره دو روز اول استفراغ پیش دو تاپزشک متخصص ویک پزشک عمومی بردیم. دکتر جان الانم کف دوتا دستش زرد شده ،هیچ غذا نمیخوره وبی اشتها هست .خواهش دارم بنده را راهنمای بفرماید
- فلوپد
- زخم مقعد
سلام اقا /خانم دکتر ، امیدوارم که خوب و سلامت باشید ، حقیقتا من شماره شما را در فضای مجازی دیدم و یک درصد احتمال دادم که راست باشه، بخاطر مشکل فرزندم مزاحم شما شدم،۱ ماه پیش با توجه به گفته دخترم ۲ سال و نیم متوجه زخم مقعد وی شدم و به دکتر متخصص مراجعه کردم ایشان زخم را تایید کردند و پماد همورویید برای درمان زخم و یک داروی ساختگی برای شل شدن مدفوع تجویز کردند،ولی بعد از مدت ۱۵ روز استفاده از پماد متوجه شدم که زخم بدتر شده و پوست اطراف مقعد بشدت قرمز و ملتهب شده به همین دلیل مصرف پماد را قحط کردم ولی همچنان از شربت استفاده میکنم تا دچار یبوست نشود،با این اوضاع ویروس کرونا میترسم دخترم را به بیمارستان ببرم ، و امشب هم برای اولین بار شب با درد از خواب بیدار شد ، بنظر شما چکار کنم؟؟؟؟؟
- نوزاد مبتلا به الرژی حساسیت به شیرگاو
سلام دخترم نزدیک به دوسالشه شیرمادرمیخوره به شیرگاوحساسیت داره تمام بدنش کهیرمیزنه الان میخام کم کم ازشیربگیرمش وزنشم خیلی کمه نمیدونم جایگزین چی بهش بدم یبارشیرخشک ببلاک بهش دادم هم حساس بودفاویسم هم هست لطفاراهنماییم کنید
- مولتی ویتامین در شیر
سلام. بچه ام اصلا مولتی ویتامین رو نمیخوره. بیست ماهشه. شیرخشک میخوره. میشه بریزم تو شیرش؟
- گرفتن صدای دختر ۱۰ ماهه
سلام. دخترم ۱۰ ماهشه. صداش گرفته. بهش شیر موز دادم. با شیر گاو . نمیدونم به خاطر اینه یا نه. صداش گرفته. شربت زادیتین خوبه؟
- رشد نکردن قد کودک
با سلام وخسته نباشید یک پسر یک سال ونه ماه دارم قدش از یک سال وسه ماهگی بلند نشده واصلا پنج ماه است غذا نمی خوره حتی با بازی هم غذا نمی خوره تا به حال پیش سه متخصص بردم وفقط سگشربت اشتها اور دادن مثل راسیب وزینگ گلوکونات وسندوس ولی اصلا فایده نداشته چزن زمان تولد ۳کیلو قد زمان تولد ۵۲وزن الان بچه ۹۵۰۰وقدش ۸۵لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- وزن کودک
سلام لیدمیل برای کودکان ۵سال خوبه اخه بچه ام وزنش پایین
- مدفوع کودک 20 ماهه
با سلام،
کودک 20 ماهه دارم که نوزاد بود رفلاکس داشت الان چند روز مدفوع شل داشت و چیزی مثل نخ ریز سیاه داخ مدفوعش هست زیاد هم هستالان مدفوعش معمولی هست ولی کماکان این نخ ها هستعلت وجود این نخ ها چیست و اصلا این نخ ها چی هستندممنون میشم راهنمایی بفرماییددکتر رفتم مترونیدازل و کولیکیدو یه پودر داخل ماست میریزم بهم داده
با تشکر
- درمورد کمبود ویتامین b12
سلام اقا دکتر گفتین مشکل گوارشی ینی چجوری باش؟ پسرم نزدیک ۱۹ ماهش ولی هنوز از ۱۰،۲۰ روز بالا میاره اسهال اینا نمیشه ، بازم ازمایش کل بگیرین یا فقط درمورد این ویتامین؟؟؟
- گرفتگی صدا و سرفه های بد
سلام کودکم 4ساله است که گرفتگی شدید صدا و سرفه های بد گفتن گلویش زخم هست و خاط هم دارد ازیترو بهش تجویز شده 4ساله هست 14کیلو هست دکتر به او آمپول دگزا زده ولی بهتر نیست شربت ازیترو را چطور بهش بدم و چکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم جواب بدید
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۲۰
سلام دخترم۱۴کیلو ۶سالشه قطره باکتی ماید هرچند ساعت باید بریزم؟
- گرانولوم ناف
سلام دکترخسته نباشید پسرم یکسالش هست آیاگوشت اضافه نافش باید جراحی شودیامیتوان سوزانده هم شود

