کودک من شش ماهه است و شش روزه که بهش فرنی و حریره و سیب میدم دیگه اصلا شیرخشک نمیخوره و همش برای غذا گریه میکنه
هروقت گرسنه میشه فقط دوس داره غذا بخوره و دهنش رو باز میکنه و منتظر قاشق هست!!!
درضمن آب میخوره ولی به هیچ عنوان شیر نمیخوره!!
نمیدونم باید چیکار کنیم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام آقای دکتر نزدیک ۲۰ روزه دخترم رو از پوشک گرفتم ۲ سال و ۵ ماهشه، پی پیش رو هنوز نمیگه و تو شلوارش کارشو میکنه. یه چند روزی مریض شده بود اسهال گرفته بود از اون موقع از پی پیش ترسیده هر دوسه روز یه بار پی پی رو نگه میداره انکاری میترسه زور میزنه ولی نمیکنه. الانم دوروزه پی پی نکرده همش بیحال اینورو اونور میوفته. پودر لاکساتور هم دو روزه میدم ولی خبری نیست همه کارم کردم براش روغن زیتون آلو ولی جواب نمیده. چیکار کنم؟
- سرماخوردگی کودک ۲ساله
سلام پسرم دوسال ودوماهشه حدودادوماه پیش به خاطرعفونت داخل خونش ۵روزبیمارستان بستری بودبعدازمرخص شدن دوباره سرماخوردوانتی بیوتیک خوردوبعداون دوباره دوهفته بعدش سرفه وتب شدیدداشت بازانتی بیوتیک خوردوخوب شدازاون به بعدهمش احساس میکنم ضعیف شده خیلی داخل خونه باوجودگرم نگه داشتن مراقبت ازش بارگاهی عطسه میکنه وبینیش انگاریکم کیپمیشه میترسم دوباره سرمابخوره خیلی تبش بالامیره توسرماخوردگی حتی تا۴۰درجه بایدچیکارکنم؟
- دندان
سلام دخترم ۱۵ ماهشه پیشونیش بعضی شبا گرم میشه ولی هیچ علائمی نداره من استامینوفن میدم خوب میشه همیشه اینجور نیست بعضی شب ها اینجور میشه دلیلش جیه میتونه از دندون باشد ؟؟
- انفولانزا
سلام وخیته نباشید خدمت شما اقای دکتر پسرم۱۵ماهشه پنج روزه سرفه داره اوایل خشک بود که بردیم دکتر فقط اسپری سالبو دادن با قطره بینی و ساشه مونته لوکاست الان سرفهاش خس خس داره و سینش هم همینطور ممنون میشم بفرمایید براش چی استفاده کنم خیلی ممنون
- آفت
با سلام و احترام کنار لپ دخترم که یکسال و نیم داره یه کوچولو باد کرده شبیه آفت باید چیکار کنم؟
- سلام بچه من 6ماهشه چند میلی لیتر باید شربت بهش بدم
- واکسن ۱۸ ماهگی
پسرم من باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنن، وقتی واکسن یک سالگی رو زد، دقیقا ده روز بعد تب شدیدی کرد که به هیچ وجه پایین نمیومد سه روز سعی به کنترل تب کردم و چون قطع نشد به پزشک اطفال مراجعه کردم که ایشون گفتن بچه آلرژی غذایی داشته و مزمن شده و به ریش زده، اخه پسرم روی لپاش قرمز و بدنش هم حالت اصطلاحا همکارای اطفال میگن پوست مرغی. معاینات هم خرخر سینشو نشون داد ، حالا واکسن ۱۸ ماهگیشو به همین علت نزدن و نامه از پزشک خواستن ، حالا من شدیدا میترسم اگر بزنه با توجه به اینکه واکسن سختیه حال پسرم بد بشه
- متشکرم
سلام من فقط خواستم تشکر کنم.خدا خیرتون بده
- شربت لوتیراستام
سلام وقتتون بخیر پسرم دوسال و ۸ماهشه شربت لوبل مصرف میکنه از یکسالگی هر ۱۲ساعت ۲.۵سیسی الان از مهرماه شده ۱.۵سیسی دکتر امین زاده کم کردن مقدارش رو .روزهایی که بیدار میشه و درطول روز یکسره بیدار میمونه و نمیخوابه بعدظهر ها شب رو زود میخوابه اما یکم که میگذره از خوابش با ترس و کابوس بیدار میشه گریه میکنه و سقف رو نگاه میکنه انگار چیزی میاد سمتش اما وقتی در طول روز یکساعت خوابیده باشه شب موقع خواب چنین حالتی نمیشه ممکنه بخاطر کم شدن دوز دارو اینجوری شده باشه ؟قبلا اینجوری نبود
- سلام عرض ادب ازحال
سلام پسر من ازحال داره اندامین بهش بدم خوب یا توصیه شما چی
- زرد دست پا
سلام پسرم چهار سالشه کف دست و پاهاش گاهی زرده چیکار کنم
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام وقتتان بخیر کودک من ۱ سالشه دو هفته ای میشه روی دوتا انگشت اشاره دستش حالت خشکی ترک خورده دیرم دکتر نبردم و چون مشکل آلرژی داره از لبتیاتدو گوشت پرهیز هست میتونه بخاطر کمبود ویتامین و کلسیم باشه ؟
- تب
سلام آقای دکتر بچه ی من ۷ ماهشه بعد گونه هاش خیلی قرمزه شده تب شدید کرده بیقراری هم میکنه
- زور زدن کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم ۳ سال و نیم داره با وزن،۱۵ کیلو و ۳۵۰،مدتیه،همش قبل مدفوع زور میزنه،همش میگه دست شویی دارم،میره دست شویی زور میزنه،یه کم مدفوع نرم میکنه،میگه تموم شد شاید ۱۰ بار در روز این کار رو میکنه.اقای دکتر یبوست داره یعنی؟مدفوعش نرمه,اما شکمش یه کم باد کرده،چون هر سری میره دست شویی یه کم مدفوع میکنه،۱۰ بار در روز مدفوع کم میکنه اما زور هم میزنه،نمیدونم یعنی یبوست داره؟یا دل پیچه؟یا انگله؟ممنون میشم جواب بدین،شب ها دندون قورچه هم میکنه،همیشه هم داره با خاک های باغچه مون بازی میکنه،خاک بازی کارشه،یک دفعه هم فروردین ماه انگل گرفته بود بردم دکتر دارو داد خوب شد،اون موقع هم شکمش باد کرده بود بعد مترونیدازول خورد خوب شد،ممنون میشم راهنمایی کنید،تشکر
- سرما خوردگی
سلام من دخترم یک سال و دوماهشه دوهفته بیش سرما خورد الان خوب شده سرفه نمیکنه تب هم ندارد فقط بینی چرکی شده وابریزش زرد رنگ داره آیا آموکسی سیلین،۱۲۵ بدم خوبه
- خوردن دلستر برای کودک ۳سال
آیا دلستر برای کودکان ۳سال ضرر دارد. لطفا برای چاق شدن کودکان چیزی معرفی کنید.
- سفتی سینه نوزاددختر۵ماهه
باسلام دخترم ۵ماهش هست همچنان سینه هاش سفت هست تورم وقرمزی وعفونت هم نداره فقط کمی سفت وبرجسته هست آیاطبیعی هست وجای نگرانی داردیانه تاچه زمانی این مشکل برطرف میشه وراه درمانش چی هست؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر پسرم 1/5هست،صبح تا حالا سرفه میکنه باید چه دارویی بهش بدم ؟
- سلام طرز استفاده داروی سفیکسیم ۱۰۰در کودکان
من خارج از کشور هستم دخترم دائم آب ریزش داره و اینجا آنتی بیوتیک نمیدم من از ایران داروی سفیکسیم آوردم ولی طرز استفاده اش متجه نمیشم ممنونم میشم کمک کنین بچه من ۳سالشه و ۱۳ کیلو هستن

