Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عرق
سلام وقت بخیر.پسرم 22ماهشه .موقعی ک میخوابه سرش عرق میکنه.بیشتر قسمتی ک روی بالش یاتشک..واون قسمت خیس میشه بدنش خشک فقط سر..دلیلش چی میتونه باشه..تشکر
- عفونت گلو
سلام با عرض پوزش که الان سوال میکنم.به دلیل شرایطی نتونستم بچم رو دکتر ببرم. گلوش چرک کرده وآبریزش بینی وعطسه داره. میترسم تب کنه، فقط میخوام یه دارو برای عفونت گلوش بگین . آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم فقط بگین چندسیسی باشه دخترم ۶سالشه و ۱۸ کیلو هستش
- مقدارشربت آزیترومایسین
- سلام پسرم یکسالشه سرما خورده الان سرما زده به چشم سمت راست پرم چرکی شده چشماش چه داریی باید استفاده کنم
لطفا جواب بدین
- عفونت ادراری کودکان
عفونت ادراری نشون داده آزمایش ،برای خارش و عفونت ادراری چه دارویی بدم؟
- لاغری کودک
سلام دختر ۳ ساله دارم قد۹۱ وزن ۱۰ کیلو افزایش وزن نداره آزمایش کامل داده هیچ مشکلی نداشته است ولی هرروز که معده کودک کار نکند غذا نمی خورد اشتها خیلی زیادی هم ندارد فعالیت کامل عادی چه بکنیم با این کودک
- پدی کلد
سلام خسته نباشید. ببخشید شربت پدی کلد برای بچه ۲ ساله با ۱۱ کیلو وزن چند سی سی باید استفاده بشه؟
- تغذیه کودک یک سال
میخواستم شیر خشک بچمو قطع بکنم با با دکتر کودکان مشورت بکنم کدوم شیر بهتر شیر پاستوریزه یا شیر گاوداری ؟؟ کدومو بدم بچه یه سال ۲ماه دارد وزن ۹ کیلو
- ویتامین های ضروری کودکان
سلام من قطره آهن فروگلوبین و زینک پلاس به دخترم میدم درصورت حذف زینک پلاس چه مولتی به ایشان بدم
- سلام دخترم 8ماهه شیرم کمه وشیر خشک نمیخوره میتوانم شیر بز بدهم
دخترم 8ماهه شیرم کمه میتوانم از شیر بز برایش استفاده کنم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر اقای دکتر ببخشید پسرم ۳ساله نیمه هست با وزن ۱۳کیلو سرماخورده بود دکتر سیتریزن و سرماخوردگی دادچون گلوش التهاب داشت اموکسی سیلین ۲۵۰داد بهش هر ۱۲ساعت ۵ونیم سی سی میدمش سوالم اینه تا چند روز اموکسی بهش بدم و اینکه شربته خوبه یا نه؟
- مصرف چند برابری داروی سفکسیم
با سلام دخترم ۸.۵ ماهه ۷.۵ کیلوه بعد از ۵ روز بستری در بیمارستان بخاطر تب بالا، مرخص شده و دکترش سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده به اشتباه توی داروخانه مقدار مصرف رو ۱۰ سی سی در ۱۲ ساعت روی دارو نوشتن منم بعد از سه بار مصرف متوجه شدم روی نسخه ۱.۵ سی سی بوده الان دخترم یکبار تبش بالا رفته با شیاف و استامینوفن آوردمش پایین ولی چند بار استفراغ شدید کرده که کل معدش خالی شده هی بیقراری میکنه چیکار باید بکنم
- شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم
سلام یه شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم معرفی میکنید شربت زینک و اپتایزر دادم فایده ای نداشت ممنوم
- پوست سرکودک
سلام اقای دکتر بچه 6 ماهه ام سرش فقط همون قسمت که نرمه پوسته پوسته میده شامپو بچه فیروز استفاده میکردم الان شامپو گلرنگ زدم ولی پوسته خوب نشده و سفته . ایامیتونم قبل حمام روغن بادام به سرش بمالم؟
- چنگ زدن
با سلام وقت بخیر پسرم ۱۴ماهشه از چهار پنج ماهگی به پشت سر و گوشش چنگ میزد دکتر گفت مال رفلاکسه الان دیگه استفراغ نداره اما هنوز به پشت گردن و پشت سر و گوشش چنگ میزنه استرس دارم به نظر شما دلیلش چیه؟
- شربت سفکسیم
سلامخسته نباشین دخترم ۲ سالشه ۱۵ کیلویه خواستم بدونم سفکسیم ۱۰۰ چند سی سی بهش بدم
- قطره آهن
- نحوه مصرف ازیترومایسین ۲۰۰
سلام دخترمن ۱۴ماهشه و۱۰کیلو.دوزمصرفی ازیترومایسین ۲۰۰ چقدر باشه؟
- واکسن
دخترم نزدیک چهل روزه سرماخورده آبریزش بینی گرفته اصلا خوب نشده تازگیهاسرفه هم میکنه الان یکماه ازواکسن هجده ماهگیشون گذشته میتونم برم واکسن بزنم مشکلی پیش نمیاد
- ضربه
سلام دکتر پسرم ۱۴ ماهشه وقتی نوزاد بود حدود یکی دو ماهه موقع آروغ گرفتن پیشونیش دو سه بار محکم به استخوان ترقوه خودم خورد یه کم گریه میکرد آروم میشد تازگیا هم چند بارسرش خورد به در و دیوار از چهار پنج ماهگی قسمت بالای سر و پشت سرشو چنگ میزنه الان هم همین طوره ربطی به این ضربه ها نداره ؟استرس دارم

