Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قورت دادن هسته زغال اخته
سلام بچم یه سالو نیمشه هسته زعال اخته قورت داده چی کار کنم
- حریره
سلام آقای دکترخسته نباشید میخواستم بدونم آیا میشه داخل حریره ازپودرسنجدهم استفاده کرد؟
- سلام ببخشید من به کودکم که ابریزش و سرفه میکرد ۲.۵ میلی لیتر ستادین دادم الان دیدم زده زیر دو سال نباید بدم الان چکار کنم؟
- سلام شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده به بچه ام ۴ ماه هست باید سی سی بش بدم وچند روز باید بدم
- یبوست
سلام خسته نباشید دخترم ۴ماهشه یبوست داره دکتر هم بردیم تاثیر نداشته میشه راهنمایی کنید
- لخته های سفید حاوی خون؟
سلام آقای دکتر
دختری دارم با سن پنج ماه و نوزده روز و وزن هفت کیلو و نهصد گرم. تو دو ماهگی عمل انواژیناسیون انجام داد
تقریبا یک ماه و نیم بعد از عملش لکهها ی قرمز تو مدفوعش دیدم
چند روز بود و قطع شد تا یکی دو هفته. بعد دوباره همون لکهها رو دیدم به علاوه لخته های سفید حاوی خون
آزمایش خون مخفیش مثبت بود(1+). دکتر گفت احتمالا حساسیت به پروتیین شیر هست و برای من پرهیز غذایی توصیه کرد.
الان شش روز گذشته و لخته ها نموندن و فقط نقاط ریز قرمز پررنگ باقی موندن.
نظر شما چیه آقای دکتر؟ ببخشید وقتتون رو گرفتم. - سلام دلیل بی رنگ شدن لحظه ای در روز کودک دوساله چیست
- باسلام وخسته نباشیدبچه من پسره و16ماهشه چندروزه کف دست وپاش زردشده میخواستم علتشوبدونم و اینکه خطرناکه یانه
- فاویسم
آیا به کودک ۷ساله فاویسمی که تب کرده شربت استامیفون می توانم بدم
- اقای دکتردخترم دوسالشه مدفوعش خون قرمزروشن ورگ های های سفیدابکی دیدم ک مص نخ ابکی روی مدفوعش بودچندوقتی اینجوری میشه بعضی وقتایبوست داره وپوست بدنش دانه های ریزقرمزمیزنه بیرون باکمی خارش دماغش هم گرفته میشه مدفوعش گاهی وقتاهم مص پوست میزنه بیرون دکترم بردمش قرص Prodigestیاهمون پرودایجست پویابهش داددوهفتست که داره میخوره ولی هنوزاون علائم هاروداره چکارکنم لطفاکمکم کنید
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر به نوزاد هشت ماهه چند قطره بی بی کر باید بدیم؟
- اگزما
سلام اقای دکتر چ نو پمادی برای اگزما ی نوزاد خوبه..ایا اگزما با رشد نوزاد برطرف میشه یا همیشه هست باهاش ممنون میشم جواب یدین
- ميزان شيرخشك
سلام. ميزان شير خشك مصرفي براي نوزاد ٤٨ روزه چقدر است؟ هر ٢ ساعت ٦٠ سي سي كم هست؟
- نوزاد
سلام پسرم سه ماهشه قبلا هردوروز یه بارمدفوع میکردولی الان روزی چهارپنج بار میکنه
- مکنیوم
سلام وقتتون بخیر جناب ببخشید نوه ام تو شکم مادر مدفوع کرده و خورده و زود بردنش نو ان ای سیو تو دستگاه با اکسیژن نفس میکشه معده رو شستشو دادن ولی به بچه شیر نمیده با سرنگ میده خوب میشه بعدش مشکل پیش نمیاد
- قطره پدی لاکت
سلام و خسته نباشید. پسرم دو ماهش بود براش پدی لاکت تجویز کردید. تا کِی میتونم بهش بدم؟ الان شش ماهشه.
- سوال
باسلام اقای دکتر نوزاد یک ساله دارم ده روزپیش واکسن یک سالگی زدم بعد واکسن هیچ علایمی نداشت اما الان حدود پنج یا شش ساعت دیروز دمای بدنش سی هفت نیم بود وامروز بدنش پاچیده وسطش دونس دورش قرمزه دونه وسطشم یکم چرکی ایا از واکسن؟
- تب وسردرد بی اشتهایی بالااوردن
- سرفه نوزاد 20روزه
سلام آقای دکتر نوزاد بنده 20 روزه متولد شده سرفه و عطسه داره آیا جای نگرانی داره یا خیر
- یبوست کودک
سلام خسته نباشیدببخشید من یه خواهر کوچیک دارم سه سالشه خیلی از یبوست رنج میکشه شکمش باد میکنه انقد زور میزنه بیش از حد چند باربردیم دکتر بجز پودر پیدرولاکس چیزی ندادن و دکتر با شیاف لاکتوردادن بازم خوب نشد باید چیکار کنیم

