Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
باسلام و احترام، دکتر برای پسرم که هشت سال و نیم هست با وزن۲۵ کیلو که تب و خلط داره سفکسیم ۱۰۰دادن اما مقدار مصرف رو نداده لطفا راهنمایی بفرمایید
- لرزش نوزاد هنگام نشستن
سلام دخترم ۸ماه و ۱۱ روزشه حدودا ۴۰ روزی میشه گوشش رو میکشه پشت سرشو میخارونه و فقط وقتی در حالت نشسته میذارمش ی تکون در حد ۲ ثانیه به خودش میده مثل وقتی ما خودمون ی لرزی بیاد تو بدنمون و کلا همه چیش طبیعیه گوششم دکتر چک کرد مشکلی نداشت خیلیم باهوشه وزن تولدش ۲۴۰۰بود الان ۸۵۰۰ قدشم ۷ماهگی ۷۰سانت هیچ رفتار غیرعادی دیگه نداره نگران او لرز هستم مشکلی هست؟ با تشکر
- دانه های قرمز
سلام وقت بخیر. پسر هشت ماه و نیمه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیر مادر میخوره. دیشب از ساعت ۳ شب شروع به گریه های مداوم کرد. بهش ۱۰ قطره پدی لاکت دادیم و با ماشین دور زدیم بعد از نیم ساعت آروم تر شد و خوابید. اما تو خواب بی قراری می کنه. روزش آب انگور خورده بود. فکر می کنم به اون آلرژی شده. امروز رو شکمش و پشت کمر و زیر گردنش دونه های ریز زیرپوستی قرمز زده . یعنی آلرژی شده؟ بجز پدی لاکت چیزی هست بتونم بهش بدم؟ یا لازم نیست؟
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- 123
سلام آقای دکتر پسرم36هفته ونارس دنیااومدالان ده روز دیگه یک ساله میشه اماسرپابه تنهایی نمیمونه بایدازمبل یاجایی دست بگیره بلندبشه خودش میشینه وازنشسته به حالت چهاردست وپا میره بیشتر سینه خیز میره اماچهاردست وپاهم میره دد ببه میگه به صداواکنش داره دسدسی وبازی میکنه غذا خوردنش خوبه وآرامه امابه تنهایی نمیتونه بمونه ومن نگرانشم چون تونت نوشته تایک سالگی باید بدون حمایت بایسته البته ازپله هم خودش بالا میکشه و رد میشه وکنار مبل راه میره وحتی میتونه چیزی ازرزمین برداره وباز بایسته آیانموندنش به تنهایی مشکلی داره
- سر نوزاد
سلام.اقای دکتر.شرمنده از حصورتون دوتا سوال دارم.پسرم ۵ماهه است.وقتی دودستی میگیرم پاهاشو زمین گذاشتنی سفت نمی کنه.یا شل یا جمع میکنه.یعنی مشکلی هست..واینکه پشت سرش صاف نیست خیلی کم خیاری شکله.اگه از الان پشت بخوابانم درس میشه یا دیگه دیره
- افزایش گلبول سفید
با سلام و عرض ادب
اقای دکتر پسر من 6 ماهش هست و ازمایش خون داشتیم و تعداد گلبول سفید 17000 بود . ایا این موضوع میتونه به واکنس شش ماهگی ارتباط داشته باشه و یا بحث ایمنی بدن برای دندان شیری؟ ( پسرم داره دندون درمیاره.
اگر لطف کنین جواب بدین ممنون میشم. پسرم هیچ علامتی از سرماخوردگی نداره و همکار شما دلیل افزایش گلبول سفید رو نتونستن تحلیل کنن و گفتن که تکرار بشه - سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه بهداز سرماخوردگی هنوز سرفهاش مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه س
سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه سرما خورده بود خوب شد ولی سرفهاش هنوز مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه سرفه. خلط دار داره
- چشم
سلام دخترم دو ماهشه همش داخل چشماش یه چیزی شبیه مو و یا شبیهه عفونت چشم داره همش جلوی مردمک چشمشه خودش میاد خودش میره
- حرارت پا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم دو سالشه تقریبا همیشه کف پاهاش بیشتر انگشتانش داغه دلیلش چیه؟ممنون
- حساسیت
خارش بدن بدون قرمزی بی قراری کودک یه کم دل درد
- سلام اقای دکتر هسته نباشید نوزادم ۴۰ روزه هست چند روزه به سختی مدفوع میکنه و هی به خودس زور میده قرمز میشه دلیلش رو میتونید بگید
- سلام اقای دکتر دخترم 6ماهش تمومه غذای کمکی میخام شروع کنم تا چن روز فرنی بهش بدم نمیخاد تست حساسیت انجام بدی
- آسم و الرژی
سلام پسری هفت ساله دارم که از اسفند ماه تا به الان سرفه های شدیدداره. در صبح معمولا از ساعت هفت تا دو بعدازظهر . سرفه های پخته بدون خلط. بردمش دکتر بهش نئوتادین و اسپری سالبوتامول داد استفاده میکنه ولی زیاد اثر نداره. بیرون از خونه خوبه مسافرت تهران هم بردمش کامل خوب شد ولی دوباره برگشتم داخل منزل سرفه هاش شروع شد. لطفا راهنمایی کنید. داروهاش رو ادامه بدم یا عوض کنم.
- برای خس خس سینه نوزاد دختر ۹روز از۵ ماهیگیش گذشته افا موکس۱۲۵ براش خوبه عوارضی نداره
- ریزس
سلام یه پسر سه سال و نیم دارم با وزن ۱۵ کیلو از صبح آبریزش بینی داره چه شربتی و چه اندازه بدم ؟ ممنون
- وزن پسر سی ماهه
سلام
پسرم سی ماه دارد وزنش کم و تحرک خیلی زیاد. آیا لازمه ویتامین و آهن به بدم؟
ممنون
- افتادن
- پا
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه زیا پاش وسته ازچی میتونه باشه
- مولتی ویتامین
سلام جناب آقای دکتر وقت شریف شما به خیر و خوشی. آقای دکتر نوزادم وارد هفت ماهگی شد و ما برای چکاپ خدمت شما رسیدیم و قطره ای که شامل آهنگ و زینک و آد هست را شروع کردیم به مصرف برای نوزادمون. دو سه روز بعد از خوردن قطره ، نوزادم دچار یبوست شدید شد و در نهایت با درد شدید و گریه و ترس زیاد و با کمک شیاف گلیسیرین به سختی تونست دفع کنه ، و متاسفانه مدفوع فوق العاده سفت و با قطر زیاد که به شدت بچه اذیت شد. آقای دکتر از این به بعد چیکار کنیم؟ چه توصیه ای دارید. من همش میترسم که دوباره اینطوری بشه، خیلی اذیت شد همش نگران بودم که برای مقعدش اتفاقی نیفته، روزانه آب جوشیده هم بهش میدم . ممنونم از وقتی که ذر اختیار ما میگذارید

