Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم امروز یک ماهش شد از صبح خیلی بی قراری میکنه یعنی یه وقتهایی مدام گریه میکنه یک هفته پیش آوردم پیش شما فرمودید نفخ داره قطره پدی لاکت ودایمتیکون دادید دو روز پیش احساس کردم نفخش بهتره هیچ کدوم ندادم الان چیکار کنم آقای دکتر؟
- اسهال واستفراغ وتب
سلام برای اسهال واستفراغ به بچه چهار ساله چه دارویی بدم
- پماد بتامتازون
سلام دخترم سه ماهشه رو صورتش یه لکه قرمز ایجادشده بود بردم دکتر بتامتازون داد صورتش لکه سفید شده چیکار باید کنم خیلی کم هم زدم سریع مصرفشو قطع کردم تو روخدا کمکم کنین
- واکسن شش سالگی
سلام علیکم. بنده حدود سه روز است واکسن شش سالگی دخترم را در مرکز بهداشت خوبی تزریق کردم. یه کم پایینتر از محل تزریق واکسن اندازه یه دایره 4 سانتی قرمز شده و کمی متورم شده. زیر بغل همان دست هم کمی قرمز و متورم شده تب و بی حالی و ندارد درد دارد که بهتر شده. به نظرتان جهت آن تورم زیر بغل و. کاری کنم ممنون
- قطره اهن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر ی سوال داشتم ازتون من پسرم سرماخورده یعنی فقط سرفه خلط داره داره با عطسه حواسم نبود ی دو سه روزی همینجوری قطره اهنم دادم خطرناک؟۸ماه هست
- سلام من یه پسر۷ساله دارم تادوسه روزپیش هیچ مشکلی نداشت تااینکه تب کردبردم پیش دوکتور دارودادخوب شد الان نمیتونه درست بشیندوبلندشودراه میروداماهنگام نشستن زانوهاش سستی میکند
- خس خس سینه و سرفه
سلام پسرم ۹ ماهشه ابریزش بینی نداره اما سرفه های خلط اور داره موقع نفس کشیدن هم بینیش پر میشه چه دارویی برای قطع سرفه هاش باید داد
- غده
سلام وقت بخیر دختر دوماهه ای دارم که از زمان تولد یه توده بالای ابروش بود الان بزرگتر شده انداره گردو. میخواستم ببینم کجا باید مراجعه کنم و چکارش کنم خیلی نگرانم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- دختر ۵ سالم
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سالش است و به دلیل تب بالا که ۴۰/۵ بود بردم بیمارستان و بعد از آزمایش دکتر گفت که گلبولهای سفید دخترم ۱۸۵۰۰ است و دخترم در بیمارستان بستری تست. چقدر میتونه خدانکرده خطرناک باشه؟ و آیا کاملا درمان میشه یا تا آخر عمرش خدانکرده مشکل خواهد داشت؟ تشکر
- آزمایش خون ناشتا
سلام دخترم فردا آزمایش اف بی اس و چربی و قند و اینا داره و برای ترش کردن معده در حال مصرف دو تا دارو هست به نظرتون مشکلی نیست برای آزمایش؟ شربت لوسیدامین و ساده اس امپرازول
- شربت فاموتیدین
سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم اگه ۲روز شربت فاموتیدین تمام شده باشه میتونه رفلاکس رو بدتر کنه؟ ممنونم
- دارو
سلام دکتر پسرم ۱۱ ماه و ۲ روزشه و من همیشه با کهنه و شرت دو گره ای کردم امشب وقتی کهنشو عوض کردم تو مقعدش چیزای ریز سفید بود یعنی انگل داره ؟ قرص مبندازول ۱۰۰ هممون بخوزیم اشکال نداره درزم شرایط دکتر رفتنم ندارم ممنون
- مدفوع
سلام مدفوع پسر ۴۶روزم زرد و شله ایا طبیعی؟؟
- زعفران
سلام آقای دکتر از چندماه میشه توی غذا و فرنی از زعفران استفاده کرد؟
- شیاف
سلام پسرم ۹ ماهشه تب کرده استامینوفن بهش میدم شما گفتین تنبش ۳۹ شد شیاف بذارم یه شیاف کامل بذارم یا نصف کنم ؟
- چشم کودک
سلام خسته نباشید پسرم ۱۸ ماهشه خیلی زیاد چشماشو میخوارونه مخصوصا موقع خواب الان چند روزه که بیشتر وقتی خوابش میاد چشم راستشو میخوارونه و میگه درد هیچ مشکل ظاهری هم نداره چشمش حتی قرمز هم نیست چیکار کنم؟
- دخترم تب والتهاب گلو داره
با سلام دخترم 5 سالشه با وزن 15 و 600. میخواستم ببینم شربت سفکسیم و در روز چند سی سی بهش بدم و هر چن ساعت؟
- قطره
سلام ببخشید قطره میم یاادزیر که گفتن بگیرم دیگه دندونهاشو سیاه نمیکنه یعنی نمیخواد بعد ازاینکه بهش دادم روی لثه هاش چیزی بزنم که دندونهاش سیاه نشن ممنون ازشما
- ورم غده مانند
سمت چپ گردن بهسمت پشت گردن 2ورم غده مانند که بالایی کوچک وپایئنی بزرگترمیباشدعلت چیست؟ ممنون میشم جواب سوالم روبدید.
- سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده خیلی آبریزش بینی داره من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم ممنون میشم جواب بدید

