Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
پسر دو سال و شش ماهه از ساعت ۳ دمای بدنش بالا رفت ولی الان از ساعت ۵ و نیم شروع کرده بالا آوردن. سه بار توی یکساعت بالا آورده.همش انگار توی معده اش احساس بدی داره و ترش میکنه. یک بار هم دفع مدفوع داشته شکمش هم نرمه.
- محل واکسن
سلام اقای دکتر. تا چن روز به محل واکسن نوزاد نباید آب زده بشه؟
- مصرف اسید فولیک ۵و تب ۳۹
سلام آقای دکتر آروین وارسته فر هستم با تجویز دکتر دربندی اسید فولیک ۵به آروین دادن تا سه شنبه مصرف کنه و دوباره آزمایش بدیم ولی تو روز سوم دمای بدن بچه شده ۳۹بنظرتون چه کار کنیم در مورد مصرفش ؟ از طرفی کم خونی و از طرف دیگه تب بدون هیچگونه علائم بیماری ؟! رو ز پنجشنبه نبودن دکتر!
- سرما خوردگی نوزاد سه ماهه
دختر سه ماهه ای دارم یک هفته هست که آبریزش از چشم گرفتگی بینی و سرفه داره دو بار هم بردم دکتر یکی گفت حساسیت ویکی گفت سرماخوردگی استفاده داروها هم تاثیری نداشته لطفا راهنمایی کنید
- نخوردن شیر
سلام پسرم الان دو ماهش است از سه هفتگی با گریه و یا اصلا شیر نمیخوره دکتر هم بردم براش دارو رفلاکس دادن ولی هیچ تغییر نیومده بالا هم نمیاره گشنش است وقتی براش میخوام شیر بدم نمیخوره نه شیر خودم رو نه شیرخشک تورو خدا کمک کنین من دارم افسرده میشم .
- یکسالگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر....برای یکسالگی چکاپ و آزمایش داریم؟ بعد یکسالگی بچه رو برای معاینه باید بیاریم خدمتتون؟
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام اقای دکتر. خواستم بپرسم مادرایی مه نوزادشون حساسیت به پروتیینگاوی دارن و شیر خودشونو میدن چه مواد غذایی رو نباید بخورن؟
- شیر خشک
سلام پسرم سه ماهشه حساسیت داره صورتش کهیر میزنه وبی قراره اصلا هم وزن اضافه نکرده شیرخشک بیومیل پلاس بهش میساخت ولی متأسفانه بهش حساسیت داره الانم با نظر دکتر بهش ببلاک کامفورت میدم بازم حساسیت داره وباهاش اسهال شده یه شیر خشکی معرفی کنید که ضد حساسیت باشه و وزن دهی هم داشته باشه
- خلط در مدفوع کودک چهارساله
سلام پسرم چهارسالشه چند وقتیه تو مدفوعش خلط میبینم بردم دکتر آزمایش مدفوع انجام داد همه چیز نرمال بود نه خون دیده شد نه عفونت نه چربی نه چرک و انگل حتی تو آزمایش موکوس هم ندیدن پس چرا بازم خلط هست امکان داره پسرم از شکلات ژله ای جدیدش اینطوری میشه و آلرژی داره خیلی نگرانم البته حال عمومیشم خوبه و مشکلی نداره نه دلدرد و سردرد و اسهال استفراغ پس مشکل چیه
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ساله سرما خورده تب لرز داشته با استامیوفن هرهشت ساعت وازیترو مناسب باوزنش روزانه دارو گرفته خداروشکر تب لرز قطع شده ولی سینش صدا میده خسس میکنه خلط داره.ازیترو تمام شده میخوام اموکسی ۲۵۰ ..اکسپکتورانت.. بهش ازفردا بدم ممنون راهنمایی کنید.
- تغذیه
سلام آقای دکتر فرق زینگ سولفات و زینگ گلوکونات و زینگ پلاس چیه. کدومشون بهتره؟
- تاخیرواکسن ی سالگیش
الان نزدیک دوهفتس پسرم سرما خورده موندم ببرواکسنشوبزنم ی ن اگع این واکسن ی سالگیش دیربشع مشکل ایراد دارعمن بردمش دکتر آمپورزده شربت آزیسترماسین نوشته ولی هنوز سینش خس خس میکنه چی بدم بهش اقادکتر خوب بشه
- سرما
سلام خسته تباشید اقای دکتر گرامی پسر ۵ ساله دارم لوزه داره و دکتر فرمودند وقتی سرمامیخوره تا سه روز اول اگر مشول خاد نداره دارو بدین . کمی سرفه داره و ابریزش بینی شربت پلارژین بدم خوبه ؟ هانی تیم و برم هگزین رو ازکی شروع کنم ؟ چون سری قبل دکتر داده بودن
- زردی کف پاپسر ۸سالا
سلام و خسته نباشی حضور دکتر گرامی من یک پسر ۸ساله دارم که زیر پاهاش همیشه یخ کرده ورنگ زرد داردالبته زردی کف پاش بیشتر در فصل زمستان اتفاق می افتتد ولی همیشه کف پاهش یخ کرده
- ترشحات زردرنگ شرت کودک
سلام آقای دکتر. سال نو رو بهتون تبریک میگم. دخترم ۳ سال و نیمشه، چند روزیه که شرتش به شدت زرد میشه. با توجه به اینکه تو سفریم ممکنه عفونت گرفته باشه؟ آزمایش ادرار دکتر براش نوشت. آزمایشگاه نتیجه کشت ادرار رو تو ۲۴ ساعت داد. نتیجه از این قرار بود: W.B.C: 4-5 / R.B.C:0-1/ Epithelial cells: 3-4 / Mucus: few / Amorphe urate: many/ co-oxalate: few/ PH: 6/ specific gravity:1020 نتیجه کشت و بقیه تست هایی که گرفته شده هم منفی هست و مشکلی نداره. دکتر اینجا براش متروماکس تجویز کرده. همین دارو رو بهش بدم یا آزمایش رو تکرار کنم؟ کمی قسمت آلت تناسلیش قرمز هست ولی سوزش نداره.
- شربت اشتها
سلام پسر دوساله دارم میخوام یخورده اشتهاش بیشتر بشه شربت زینک روش تاثیری نداره . چه شربتی بدم اشتهاآور خوبه؟ وینامکس یا راسیپ یا باریج ؟ و چه مقدار
- سلام شبتون بخیر دخترم سه ماهشه سرفه میکنه ویه کم بیقراری داره نمیدونم دارو چی بهش بدم قطره سدیم میتونم براش استفاده کنم
- د
سلام بچه ۵ ساله دارم یه مدتی هست شبا که میخوابه آب دهنش میریزه رو بالش خیلی هم بی اشتها شده دلیلش چی هست آقای دکتر، ممنون
- چرک خشک کن
سلام آقای دکتر بچم دوسال و شش ماه داره سرماخورده و تب داره و بینیش گرفته ایبوپروفن و سیتریزین و پلارژین میدم . میخوام بدونم سربت سفالکسین رو هم باید بدم یانه ؟ یعنی کی بدونم عفونت کرده؟
- ای بابا
ای بابا دکتر جان تو که همه رو میگی باید معاینه گردد

