Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تهوع کودکان
سلام پسر من ده سال داره هروقت ماشین سوار میشه چه مسیر داخل شهری چه خارج از شهر حالت تهوع میگیره و استفراغ میکنه ممنون میشم قرص یا شربت معرفی بفرمایید . من خودم هم اینطوری هستم و قرص تهوع میخورم ولی نمیدونم به پسرم می تونم بدم یا نه. ؟
- لخته های سفید حاوی خون؟
سلام آقای دکتر
دختری دارم با سن پنج ماه و نوزده روز و وزن هفت کیلو و نهصد گرم. تو دو ماهگی عمل انواژیناسیون انجام داد
تقریبا یک ماه و نیم بعد از عملش لکهها ی قرمز تو مدفوعش دیدم
چند روز بود و قطع شد تا یکی دو هفته. بعد دوباره همون لکهها رو دیدم به علاوه لخته های سفید حاوی خون
آزمایش خون مخفیش مثبت بود(1+). دکتر گفت احتمالا حساسیت به پروتیین شیر هست و برای من پرهیز غذایی توصیه کرد.
الان شش روز گذشته و لخته ها نموندن و فقط نقاط ریز قرمز پررنگ باقی موندن.
نظر شما چیه آقای دکتر؟ ببخشید وقتتون رو گرفتم. - لک سفید و قهوه ای
سلام بچم از سه ماهگی روی شکمش یه لک سفید بزرگ که شبیه ذو زنقه بود داشت الان حس میکنم این لک ها زیاد شده و در بدنش و صورتشم هست بچم دو سال هفت ماهه این لک ها به چه علت هستند؟ خطرناکه؟ لک قهوه ای هم دارد که اندازه های مختلفی هستن
- آب میوه
َسلام دکترمیشه به نوزاد5ماهه آب سیب یاهویج بدیم پوره سیب هم همینطور
- درموردلک بینی دخترم
سلام خسته نباشید .دخترم ازنوزادی چندروزی ازماه رولک میشد الان که واردسه سال شده هنوز چندروزی لک میشه مثل پریود خانومها میخواستم ببینم مشکلی نداره ؟!
- حالت تهوع
سلام دخترم ۲۲ ماهش هست چندروزه بی اشتهاس غذا نمیخوره فقط شیر میخوره و حالت تهوع داره بهش پودر امپرازول دادم ایا فقط دارو دیگه هست برا تهوعش بند یاد؟
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد۲۵روزه دارم که روزاول عطسه های شدیدمیکردتاالان که آبریزش بینی هم داره جدیداچیکارکنم سرماخوردگیش بهتربشه
- رفلاکس نوزاد ۵ماه
نوزاد ۵ماهه من به خاطر رفلاکس رانیتیدین می خورد با سلام و ادب.دو هفته بعدازمصرف دچار دل درد و زور زدن های شدید شد .دارو را قطع کردم علایم رفااکس شدید شد و الان خیلی زیاد بالا میاره .شیر خودم رو اثلا نگه نمی داره و سریع بالا میاره ولی شیر خشک Ar رو نگه می داره .علت این زور زدن ها و بالا آوردنهای (مخصوصا شیر خودم)چیه؟ ممنون از راهنمایی تون
- بوی بد اندام تناسلی نوزاد سه ماهه
سلام دختر من سه ماه و نیم هست از کرم کاندولا از وقتی به دنیا اومده استفاده کردم برای چین های پاش و لای پاش هر بارم که پی پی یا دیش میکنه میشورمش ولی زیاد دست لای اندام خصوصیش نکردم برای تمیز کردن و امروز احساس کردم واژنش بو میده باز کردم سعی کردم کرم هایی که اونجا گیر کرده رو تمیز کنم دیگه هم کرم نمیزنم صبر کنم بو میره یا باید ببرم دکتر
- آلرژی
سلام آقای دکتر. پسر ۷ ماهه دارم. که شیر مادر میخوره. آلرژی به پروتئین گاو و تخم مرغ داره. از حدود دو ماهگی براش پدی لاکت تجویز کردید. تا ۶ ماهگی مصرف کرد و بعد فرمودید قطع کنم. دیروز برای اولین بار تو سوپ لوبیا سفید خورده. فکر کنم آلرژی شده. که امروز صبح دوباره تو مدفوعش خون دیدم و بی قراری می کنه و الان مدفوع آبکی داره. میتونم پدی لاکت بهش بدم چند روز؟ چیکار کنم؟
- ویروس سرخک
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یاسین مودن الان تبش پایین اومده ولی تمام بدن و صورتش دونه های ریز زیر پوستی زده میخ واستم بدونم سرخک گرفته ؟از بهداشت سوال کردم گفتن به خاطر واکسن یکسالگیشه ویروس سرخکه . میتونم ببرمش برای ازمایش خون این ویروس در ازمایشش اختلال ایجاد نمیکنه ؟ ممنون از راهنمایی هاتون
- دل درد کودکان
با سلام پسرم 6ساله است و الان سه روز دل درد داره روز اول دل پیچه داشت و کم اشتها بود ولی تب و اسهال استفراغ نداره روز بعدش دل دردش بهتر شد روز سوم هم بهتر بود روز چهارم اشتهاش بهتر شد ولی یه وقت هایی میگه دلم درد میکنه وسط شکمشم هست خواستم ببینم چه کار کنم
- تب و اسهال واستفراغ
سلام و خسته نباشید پسرم دو ونیم ساله از دیروز تب کرده و اسهال شده و امروز صبح دچار استفراغ، استامینوفن دادم تبش کمی پایین میاد ولی دوباره بالا میره هر چهار ساعت دادم، ولی برای اسهال و استفراغ نمیدونم چی باید بدم، در این شرایط هم دکتر نمیتونم ببرم با تشکر از شما
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر پسر من از دیشب صداش در نمیاد یعنی میخواد گریه کنه ولی صداش در نمیاد و نمیتونه گریه کنه دو ماهشه چکار باید بکنم
- ایا شربت تئوفیلین جی برای نوزادان ۲ماه عوارضی دارد
- شربت فارکسیم
سلام دکتر برای نوزاد نه ماهم شربت فارکسیم ۱۰۰ تجویز کرده الان چهارروزه ک میخوره فقط اسهال سبز رنگ گرفته ازروز دوم ک خورده؟مانعی نداره؟و اینکه میتونم دیگه دارورو قطع کنم.دوره درمانش چندروز هست این شربت؟
- سلام من دخترم ۹ماهشه خس خس سینه وعفونت پشت حلق داره ایا مشکلی نداره زادتین بهش بدم چند سی سی بهش بدم
- آزمایش مدفوع کودک
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر w.b.c و R.b.c در آزمایش مدفوع کودک دو ساله ام اصلا دیده نشده not seen زده یعنی مشکل داره اصلا دیده نشده خیلی نگرانم
- قرص
سلام پسرم 6 ماه نیم داره گرفتگی بینی و سرفه داره دکتر پردنیزولون نوشته بهش بدم؟مشکلی ایجاط نمیکنه؟هر12 ساعته

