Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام دخترم نارس به دنیا آمد از ده روزگی شیرخشک پری نان به او میدادیم بعداز گذشت یکماه یک کیلوگرم به وزن نوزاد اضافه شد الان هرجا رو که میریم این شیر خشک پیدا نمیشه آیا میتوانیم شیرخشک جدیدی به او بدهیم و اگر میشود چه شیر خشکی بگیریم؟
- ببخشیداقای دکترپشت گوش دخترکه ۶ماهشوتازع تموم کردع ی برامدگی هس سع روزع بردمش دکترشربت کلاریسین وسیتریزین تجویزکردن ولی خوب نشدچیکارکنم؟
- جواب ازمايش
سلام و وقت بخير خدمت شما ببخشيد خواستم بپرسم در جواب ازمايش چكاپ پسرم كه ٦ ساله هست LDL/HDL cholesterol: 1.0 eGFR : 252 نشان داده شده مربوط به چه چيزي ميباشد.
- واکسن کزاز
سلام آقای دکتر امروز بچم افتاد روی زمین یه میخ هم اونجا افتاده بود نمیدونم پاهاش به میخ خورد یا نه ولی چون افتاد زانوش یکم زخم شد واکسن کزاز لازمه بزنه؟
- پوسته های سر نوزاد
سر نوزاد چهار رو نیم ماه م پوستهای سفیدی داره که وقتی میربزه چند تار مو هم میریزه میخواستم بیینم ریختن مو و وجود این پوسته ها در این سن طبیعی؟؟
- خلط پشت گلو
با عرض سلام و خسته نباشی پسرم ۵ سالش به مدت سه ماهی که شب ها وصبح اول وقت خلط داره هیچ علایمی از سرماخوردگی نداره واصلا سرما هم نخورده لطفا راهنمایی کنید با سپاس
- چچین ما منظم در ران بچه یکساله
مدتی است که متوجه شدم بچه پایش را کج میگذارد آزمایش ویتامین دی وکلسیم واهن خوب است ولی چین بابایه زانو در ران سمت چپ با راست فرق دارد وهم سمت چپ عمیقاست
- شیر
فرزند یک ساله دارم که در آزمایش داده کم خونی داشته آیا میتوانم به او کم کم شیر پاستوریز؟
- قطره اهن
سلام اقای دکتراسم قطره اهن برای دختردوساله چی بدم بهتره تشکر
- بی اشتهایی
سلام پسربچه ۳ونیم ساله خیلی کم اشتهاست وآزمایش ازش گرفتم کم خونی داشت چند دوره شربت زینک و فوروگلوبین دادم که باز علاعم کم خونی داره و ناخن پاهاش شکننده است آیا باز شربت ویتامین بهش بدم ممنون از راهنماییتون
- تخم مرغ
سلام وخسته نباشید ببخشید من میخواستم بدونم که آیا تخم مرغ چربی داره و واسه افرادی که چربی دارن مضر یانه ممنون میشم اگه جواب سوالم روبدین
- بیقراریشبانهکودک
دختریسهماهونیمهدارممدتپنجروزاستشبوروزبیقراراستدو دسترامشتمیکندوبهدروندهانشمیبرددارایمدفوعآبکیوسبز استوپاهایشرامدامجمعمیکندودادوفریادمیکندلطفاراهنمایی کنید
- دخترم 8 سالشه هر موقع سرم میخورد برای سرفه هاش فقت سفکسیم میخورد حالا اگه به جاش سفیکسین بخوره اشکالی نداره
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام پسرم سه سال و هفت ماهشه که ناخودآگاه شب دچار تب زیاد شد و صبح زود دچار استفراغ شدید شد بردم دکتر گفتن ویروسی هست یه آمپول زدن استفراغش بند اومد. آوردم خونه دچار اسهال شد والان سه روزه که این حالت رو داره اما در زمانهای کوتاه هی میگه دلم درد میکنه واین منو آزار میده.و در مدفوع رگهای خونی دیده میشه. سوال اینه دکتر آیا این نیاز به آنتی بیوتیک هست؟ آیا داروی هست که اسهال کمتر کنه.
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
با سلام دخترم بعلت سرفه زیاد دکتر بهش شربت سفکسیم داد هر ۱۲ ساعت ۲/۵ سی سی .. دوسال ونیمشه ؛ میخواستم بدونم تا چندروز باید بهش بدم؟
- مولتی ویتامین
سلام استاد. مولتی ویتامین وقطره آهن چقدبدم به پسرم یک سال ودوماهش..؟ واینکه خارجی بهتره یا ایرانی؟ قطره باکت ماید وتیرلوز بعدازدرمان هم میشه استفاده کرد مثلن به عنوان شستشو یا آلودگی هوا برابچه؟
- تغذیه نوزاد پنج ماهه
نوزاد پنج ماهه ام شیر خودم میخوره در کنارش شیر خشک هم بهش میدم برای درست کردن فرنی میتونم با شیر خشک یا شیرپاکتی درست کنم چون شاغل هستم میخوام زودتر غذای کمکی هم بهش بدم لطفا راهنمایی ام کنید؟ تشکر
- گریه کودک یکساله
خسته نباشین ،پسر دو سالو هشت ماهم در شبانه روز ده ساعت خواب دارد ایا کافیست؟؟؟؟
- قد کوتاه
سلام ببخشید دختر من ۴سالشه و وزنش ۱۲ ازمایش داده همه چی یالم فقط خیلی لاغر و ظریفه و استخوناش ظریفه چه شربت براش برای رشد استخوناش براش بگیرم شربت جوشان براش خوبه یا استکویر
- تب ب همراه ابریزش بینی فک میکنم عفونت داره گلوش چون تبش قطع نمیشه

