Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب نوزاد
سلام نوزاد دوماهه ای دارم وقتی میخابه انقد پشت سر هم دست و پاش میپره که ازخاب بیدار میشه مجبورم شبا قنداقش کنم مشکلی نداره
- شیر خشک
سلام، یه پسر سه ماه و نیم دارم شیر خشک بهش میدم بعضی وقتا از ۹ صبح تا ۹ شب حدودا ۱۹ پیمانه میخوره بعضی روزا ۱۳ پیمانه میخوره حدودا، میخواستم بدونم مشکلی داره ؟ ممنون
- آیا برگشت تب بعد از ۶ روز از قطع تب طبیعی است در کودک ۶ ساله
- مرکبات
سلام از چند ماهگی میتونم به بچه مرکبات بدیم ؟ سپاس
- زردی کف پا
- پختگی سینه
سلام خسته نباشید پسر من مریضه شماست لوزه داره . دیروز با شما صحبت کردم التهاب گلو و گلو درد داشت شما فرمودین آزیرماسین 250 بدین از دیشب دادم . ولی ازامروز صبح سرفه میکنه سینه اش پختگی داره شما چه دارویی تجویز میکنید برای پختگی سینه . 6 سالشه .32 کیلو . در کنارش انتی بیوتیکشم بدم
- استفراغ بعد از شیر
دخترم بیست ماهس و مدت حدود دو هفتس که شیر توو شیشه رو حتی کمی هم گرم باشه تا میخوره شروع میکنه عوق زدن تا بالا بیاره،پشت هم سرفه حالت اینکه خلطی چیزی ته حلقشه میکنه تا بالا میاره هرچی خورده رو، علتش چی میتونه باشه؟ درصورتیکه قبلا خیلی گرمتر از این دما رو میخورد و مشکلی نداشت
- عفونت ادراری دختر سه ساله با وزن نه کیلو
- مجرای چشم بسته
سلام دخترم ی ماه وپنج روزشه ولی هنوز ترشحات چشمی داره چه قطره ایی مناسبه که استفاده کنه
- سرفه
سلام دخترم ۵۰روزشه سرفه میکنه و گرفتگی بینی داره دکتر بهش ازیترومایسین داده روزی ۱و نیم سیسی ۱هفتس خورده ولی باز سرفه داره
- زانو درد وتب
- ..
سلام دکتر باید برای رفع انگل چه کاری را انجام دهیم ببخشید دختر من 15سالمه
- مطب
سلام آقای دکتر وقت بخیر تا18ام مطب هستین؟
- ابله مرغان
دوقلودارم چهارماهه خودم ۵روز آبله مرعان گرفتم ممکنه ایناهم بگیرن ماسک دوتا میزنم دستها رو هم مرتب مبشویم
- پوستی
سلام و خسته نباشید . اطراف آلت تناسلی دختر ۷ ساله ام ( اطراف ناف و ران )جوشهایی ظاهر شده مثل گزیدگی پشه که اولش خارش هم دارند و کمی سر سفید و بعد خشک میشوند و از بین میروند اما یکی دیگه ظاهر میشه . میخواستم مرا راهنمایی کنید .با تشکر
- کجی آلت تناسلی نوزاد
سلام آلت تناسلی نوزاد۱۰ماهه ک دردوماهگی ختنه کردیم ازطریق حلقه.الان حس میکنم یکم ب سمت راست کجی داره موقع عادی نزانه موقع ادارکمی کج میشه .گفتن بزرگ بشه میزان میشه ومشکل خاصی نداره درسته؟؟اگربخام پیش دکترببرم پیش چ متخصص مراجعه کنم .درچه سنی میشه اگرهم مشکلی داشت درمان کرد؟؟
- قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن به پسر۸ماهم قطره آدزیرمیدم دیگه قطره مولتی ویتامین ندم؟
- دربارهشربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام آغای دکتر پسرم دوسال ودوماه ووزنش ۱۳کیلو است دوشبه تب داره ۳۸درجه وقتی سره میکنه قفسه سینش صدای خشن داره ابریزش کم داره سرفه بافاصله وتک تک ایا سیفیکسیم ۱۰۰ براش خوبه
- عفونت گوش
پسرم يكرهفته است هرزگاهي گوش درد داره چيكار كنم
- سلام آیاازآموکسی سیلین ۱۲۵میشودجای ازیترومایسین ۱۰۰برانوزادشیش ماهه استفاده کرد

