Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم یکماهه تب داره چیکار کنم ؟
- سرماخوردگی وسرفه نوزاد ۱۸روزه
باسلام وخسته نباشید نوزاد ۱۸روزه دارم بدلیل سرماخوردگی پدر ومادر بیماری به نوزاد منتقل شده و ونوزادم دارای گرفتگی بینی وحلق وخروج اخلاط سبز رنگ از بینی و سرفه همانند بزرگسالان هست ولی خوب شیر میخوره وبه نظرم حال عمومی هم خوب هست برای رفع سرفه وگرفتگی واخلاط چه کار باید انجام بدهیم ممنون تشکر
- سرماخوردگی
شربت سرفه باریجبرای نوزاد سه ماهه تجویز شده آیا دادن آن به نوزاد ضرر دارد
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- کج شدن لب نوزاد
سلام علیکم اقای دکتر خسته نباشید ببخشید ازموقعی که بچم به دنیا امدیک عدد دندان داشت ویکی هم داخل لثه بود قشنگ دیده میشد الان که 4ماهست دوتا داندان دارد و لبش را موقل خنده و گریه شدید کج میکند ولی موقع لبخند زدن نه ایا مشکلی دارداگر راه درمانی دارد تورو خدا جواب دهید خیلی نگرانم
- سلام اقای دکتر نوزاد ۳ ماهه ای دارم که آترزی مری داشته و عمل کردیم و ااز همون اول نفس هاش با خس خس همراه بود دکتر گفت به مرور بهتر میشه و باید بگم که توی بیمارستان گفتن کل بدنش دچار عفونت شدیده و الان خس خس هایی که موقع شیر خوردن داشت رو نداره اما دوروزی هست که سرفه های شدید میکنه چند باری هم در بیمارستان بستری شده طی همین ماه میشه راهنمایی کنید الان من چیکار کنم دکتر بردم ازتروماسین و اسپری داده و یک شربت برای سرفه که خلط اور نیز هست میشه راهنمایی کنید
- جوانه گندم برای نوزاد
سلام
آیا استفاده از جوانه گندم برای کودک بیست پنج روزه اشکال ندارد؟
- شیر خشک
دکتر ببخشید که باز سوال میکنم اشتباه گفتم الان بچه ۸ ماهو تموم کرده ینی الان ۸ ماهو دو روزشه همین بیومیل ۲ رو بخوره خوبه؟
- ایا برای اسهال کودک ۲۰ماهه باوزن ده کیلو شربت سفیکسیم ۱۰۰ ومترونیدازول باهم میشه استفاده کرد؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر دخترم تحت مراقبت شماس...این مدت ک مطب تشریف نداشتید مجبور شدم ببرمش پیش دکتر دیگه ای تشخیصشون این بود ک رفلاکس داره..شربت راینتدین هر 12ساعت 1قطره چکان پر ...و قطره کولکید هر 8ساعت 10قطره براش تجویز کردن شما صلاح میدونید من دارو رو بدم..این مدتی م ک بهش دادم تاثیری نداشته..بچه همش بی قراری میکنه..شیرش نان اچ آ ...همش حس گرسنگی داره انگار شیر سیرش نمیکنه بیش از اون مقدار ک میدادم هم بخوام بدم بالا میاره...موقع خواب هم چون همش پیچ میخوره زود به زود پامیشه... درضمن قرار بود این ماه بیاد پیش شما گفتید دارو واسه واکسن بنویسد...چ دارویی صلاح میدونید ک بگیرم... 12م مطب شما اومد 4800بود هفته گذشته کشیدمش5700بودش یک ماه و 21روزشه نوزاد دختر پیشاپیش از پاسخ گویی شما ممنونم
- درباره نوزاد7ماهه
علت وجوددانه های سفید رنگ درسقف دهان نوزادچیست
- مربوط،به چشم
سلام اقای دکتر پسر یازده ماهه ای داذم که هر دو چشمش،قی میبنده و قرمز شده چی استفاده کنم
- شیر مادر
سلام خسته نباشید آقای دکتر. من تا ۲ ماهگی به دخترم شیرخودم رو دادم و بعد به دلیل آلرژی قطع کردم و به مدت ۶ ماه شیر خشک دادم. الان دخترم ۸ ماهشه و من مقدار خیلی کمی شیر داخل سینه ام هست آیا این شیر فاسد نشده میخوام دوباره شروع کنم بهش شیر خودمو بدم
- شیر خشک ببلاک 1
سلام و خسته نباشید.
آقای دکتر دیروز اومدم مطب در مورد شیر خشک یادم رفت بپرسم که بچم ببلاک 1 میخوره در کنارش شیر مادر. میخواستم بدونم این شیر مشکلی نداره و از کجا باید بفهمم بچه به شیر واکنش نشون میده و باید تغییرش بدم؟ در ضمن در طول روز بعض وقتها بی تابه یعنی همون دل درد داره؟
- درآوردن دندان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم ۴ روز دیگه ۵ ماهش تموم میشه.نزدیک یک هفته میشه اسهال داره ولی بی قراری نمیکنه.ممکنه به خاطر دندونش باشه؟و تا کی ادامه داره.درضمن لثه اش یک مقداری کوچکی تیز شده ممنون ازشما
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام دختر من پنج ماهشه از بدو تولد براش اسپری بینی استفاده می کنم چشم سمت چپش از دوسه ماهگی اشک جمع میشه و چندروز پیش هم که سرماخورده بود ترشحات زرد رنگ داشت که مژه هاش به هم می چسبید و دکتر بهش قطره چشم و پماد داد ترشحات زرد رنگش خوب شد ولی باز بعضی وقتها یک چشمش آب جمع میشه و ماساژ هم می دم
- کولیک
سلام. برای کولیک نوزاد یک ماهه چه دارویی پیشنهاد میدین؟
- سونوگرافی
سلام دکتر برای نوزادم سونو هیپ دوطرفه موقع معاینه در بیمارستان نوشته اند درحالیکه با سر به دنیا امده و مشکلی در سونوگرافیهای بارداری نداشته ممکن است اشتباه شده باشه؟ چرا بنظرتون نوشتن؟میشه بگسد چیه و اگر مثبت باشه باید چکار کرد
- بتامتازون
سلام من یک دختر ۳ ماهه دارم که شیر مادر می خوره. خودم مریض شدم فقط گلودرد و سرفه داشتم دکتر برام آمپول بتامتازون و آزیترومایسین تجویز کرده آیا تداخلی با شیردهی ندارن ؟
- عفونت چشمی
با سلام وعرض ادب خدمت آقای دکتر پسرم سه روز پیش صبح که از خواب بیدار شد یه چشمش خیلی ورم(باد) کرده بود طوری بود که باز نمیشد عفونت هم اطراف چشم بود بعد شستشو دادیم یه کم باز شد و خود چشم هم یه کم قرمز بود روز بعد که بیدار شد چشم دیگش یه کم ورم وعفونت داده بود چون تعطیلی بود بردم دکتر عمومی گفت گوشش عفونت داره زده به چشمش یه قطره سیپلکس داده برای گوشش گفت ببرین متخصص نشون بدین حالا بردیم پیش متخصص گوش بچه رو نگاه کرد گفت که نه عفونت نداره فقط یه قطره چشمی باکتی ماید10داده حالا من موندم که کدام دارو رو استفاده کنم و لطفاً منو راهنمایی کنیدکه علتش چی بوده با تشکر. ضمناً بچه 8ماهه هستش وزنشم 6کیلو

