Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد زردی نوزاد
سلام نوزاد من 8 روزه هس امروز آزمایش زردی داد 11 بود آیا نیاز به مراجعه به متخصص اطفال هس؟
- درمان شلی و نرمی نای نوزاد 4 ماهه
با سلام و عرض ادب نوزاد 4 ماهه که تای سه قلو می باشد و در 32 هفته و 4 روز پر بیمارستان دنا شیراز متولد و دوهفته در nicu دکتر جان با انجام برونسکوپی توسط فوق تخصصی اعلام شد که نوزاد نرمی نای داره اعلام شد. الان خیلی سرفه شدید و ناله خصوص در بیداری و بعد از شیر خورد داره. می خواستم ببینم که چکار باید انجام بدم. خیلی ییستم تنفسی درگیر هست. مدارک لازم هم در صورت نیاز قابل ارسال می باشد.
- ازمایش خون
سلام.وقت بخیر،براز پایش قد و وزن ۷ ماهگی دکتر شبکه بهداشت برای پسرم ازمایش خون نوشت ایا لازمه انجام بشه یا خیر؟
- گریه نوزاد
سلام نوزادم خیلی گریه میکنه
- سرفه نوزادان
سلام وقت بخیر ببخشید نوزاد ۵ ماهه دارم دو روزه سرفه داره با فاصله زیاد نیاز هست پیش متخصص ببرم یا با شیر مادر خوردن خوب میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- گریه شدید نوزاد
با سلام و وقت بخیر. دخترم 33 روزه است و یک هفته است که شب ها بین ساعت 22 تا 24 گریه های شدید دارد. جیغ میزند. نمیتواند شیر بخورد و مدام بیقراری میکند. قطره کیدی کولیک هم بهش دادیم اما بعضی روزها با دادن قطره خوب میشد و بعضی روزها هیچ تاثیری نداشت. در نهایت احساس میکنم هر شب بعد از گریه طولانی خسته میشه و میخوابه و تا ساعت 22 فرداش خیلی اروم هست. خوب شیر میخوره و خوب میخوابه. شیر مادر هم میخوره. طبیعی متولد شده و زمان تولد سه کیلو و هفتاد گرم بوده. رشدش هم خوب بوده تا الان. غذاهای نفاخ هم نمیخورم. ممنون میشم راهنمایی کنید چه کار کنیم.
- سرما خوردگی
سلام دختر م ۸ماه وده روز داره ابریزش بینی داره سینه هم خس خس میکنه چیکار کنم
- شیردهی و روماتید
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟ ۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - تب کودک
باسلام کودک ۶ونیم ماه هست الان ۵روزه تب داره ۳۸تا۳۹ میره بدسومین روزهم شروع به اسهال کرده بردین دکترشربت سفیکسیم داد۱۰۰میلی هرروز۲+۵سی سی وهر۴ساعت قطره استامنوفین استفاده میکنیم ولی بااین همه تبش بالا پایین میره ومدفوش شله الان بنظرتون چیکارکنیم بیقراریش بهتربشه الان ۴ روزه شب تاصبح پاشورمیکنم اما بعد۲ساعت بازتب میاد
- پاكشیدن
سلام علت اینکه نوزاد پاهایش را در مرحله دندان درآوردن بهم میکشد چیست ؟
- اسهال دختر ۱۴ ماهه
با سلام دختر من ۱۴ ماهشه. الآن تقریبا یک هفته است که اسهال شده روزی ۵ تا ۶ بار. لطف میکنید راهنمایی کنید چی بهش بدم؟
- قارچ پوستی
سلام نوزاد ۳و نیم ماه ام رو پوست بدن خصوصا باسن پوسته بوسته میشه دایره ای و کاهی قرمز میشه چه کار کنم کلوتریمازول زدم چهاربار انگار داره بیشتر میشه و به جاهای دیگه بدنش سرایت میکنه
- امپول ویتامین d
با سلام دیروز دکتر واسه پسر ۱۰ ماه ام امپول ویتامین دی تجویز کرد تزریق کردم باید دیگه قطره ویتامین ad روزانه بهش ندم ؟ وتا چه مدت ندم قطره ad
- درمان خلط
سرام اقای دکتر وقتتون بخیر باشه ، اقای دکتر دختر من ۲ ماهه هستش ، هرروز کلاه براش میزارم فقط یک نصفه روز بعد از واکسن کلاه نداشت و الان نه تب داره نه سرفه و نه هیچ علائم دیگه ایی فقط یکم کم گلوش خلط داره وقتی که نفس میکشه یا شیر میخوره گلوش یکم خس خس میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایین ،
- وزن کودک
سلام دخترمن 1 سال 7 ماهشه وزن تولد 2850 بود الان 9500 هست آیا وزنش نرماله
- کم وزن
سلام ببخشید نوزاد من کمزنه دوماه نیمه شه به چشم خودمون کوچیک مونده چند جور شیر خشک دادم نان اپتامیل و...بهش نیافتاد بالا اورد بدنش پاشید چ مارکی بدم و ایا باید ببرم پزشک تغیه تجویز کنه چ مارکی بخرم
- سرماخوردگی نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید بچه من دیشب تا ۶ صبح بیدار بود و بعضی وقت تا بیش از حد گریه میکرد از امروز ساعت ۱۲ که از خواب بیدار شد گلوش انگار گرفته باشه اینجوریه میخواستم بدونم مریض شده یا گلوش بر اثر گریه اینجوری شده.علایمی دیگه ای هم مثل ابریزش بینی و تب هم نداره باتشکر تبشم گرفتم رو ۳۵ در جه بود
- سرماخوردگی اطفال
سلام پسرم فردا ۳ ماهش میشه ۴روز پیش واکسن دوماهگیش زدم الان سینه اش صدا میده بنظرتون سرماخورده؟
- سلام پسرم چهارماه بیست روزش سرفه های خط دارمیکنه وصداش هم گرفته
سلام پسرم چهارماه بیست روزش سرفه های خط دارمیکنه وصداش هم گرفته
- سرما خوردگی کودک ۴ ماهم
سلام کودک۴ ماهه سرماخورده و آبریزش بینی و سرفه غلط دار داشت پیش متخصص اطفال بردیم واسش شربت گایافنزین هر۸ساعت ۲سی سی و سالبوترکس هر ۴ساعت ۱پاف تجویز کردن که اصلا تاثیر مطلوبی نداشت و تب هم کرد اصلا نمیتونه شیر بخوره اسپری بینی رینوسالتین هم میزنم

