Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نحوه مصرف شبربت سفکسیم برای کودک ۵ ساله
چقدرباید شربت سفکسیم بخوره گلودردشدید داره ۵ سالشه و۱۵ کیلو
- مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی برای نوزاد
سلام،وقتتون بخیر.. میخواستم بدونم مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی_برای نوزاد دختر باوزن3کیلوبه بالا چه میزان در روز لازم است..
- واکسن هجده ماهگی
سلام آقای دکتر امروز واکسن هجده ماهگی پسرم زدم وزنش 10کیلو و 400 و قدش 81بود میخواستم بدونم با توجه به سنش قد و وزنش چطوره؟
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم یکسال ویک ماهشه فقط ابریزش داره باگاهی عطسه این ابریزش چندروزی هم هست کم ادامه داره چی بدم خوب بشه؟
- شیرخشک
سلام بچم 14 ماهشه شیرخشک فقط صبح ها میخوره درطی روز لازم بهش بدم؟ کوچکترم بود درست نمیخورد
- شیر
خسته نباشید نوزادم ۵۷ روزشه همیشه شبها بیدارمیشد شیرمیخورد دیشب ازساعت ۲ شب تا ۸ صبح شیرنخورده یا خودش بیدارنشده یا من خابم سنگین بوده نفهمیدم یه مقداری هم سرفه میکنه قطره پلارژین مصرف میکنه قندش افتاده؟ الانم بیدارش کردم کم شیرخورد شیش ساعت شیرنخوردنس تواین سن طبیعیه؟
- نوزاد
من نوزاد ۱۵روزه دارم خواستم ببینم ازچه روزی باید بهش قطره ویتامین اد بدم و چند قطره درروز؟؟؟؟
- ویتامین دی
پسرم 20 ماهشه ساق پاش حالت پرانتزی داره دوبار آزمایش داده یهبار 14 ماهگی یبار الان در هردو ویتامین دی 28 بود بار اول کلسی کر دادیم بهش الان دکتر گفته مولتی ویتامین رو دوبرابر بدم آیا دوبرابر کردن مولتی ویتامین ضررنداره مثلا ویتامین آ وسایر هم دوبرابر میشن نمیدونم برای کمبود دی چکار باید بکنم در ضمن در آزمایشات میزان کلسیم کافی بوده؟
- سرماخوردگی
سلام ببخشید نوزاد پنج ماهه دارم سرماخوردگی گرفته دکتر شربت سیفیکسیم 100 بهش داده چقدر بهش بدم چون میزانش رو تعیین نکردن
- آنفولانزا
پسرم هفت سالشه و چند روزی هست ک آنفولانزا گرفته سرم و چند آمپول برا تب تب شدیدش دکتر متخصص تجویز کردند با آزیترومایسین 400و دیفن هیدرامین و چندتا داروی دیگه الان بعد اینکه تبش قطع شده خیلی سرفه خلطی میکنه آیا آمپول دگزامتازون براشون خوبه چه دارویی سرفه اون و خوب میکنه آقای دکتر لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- زردی نوزاد طولانی شده
سلام.اقای دکتر آزمایش دادیم چکاب کلی گرفتیم آنزیم کبدی بالا بوده چکارکنیم نوزادم 46روزشه ممنون میشم
- یبوست
سلام اقای دکتر نوزاد نه ماهه دارم یک هفتس شکمش کارنکرده غذاش کره زدم روغن زیتون زدم پوره هویج دادم ماساژم دادم اماچاره ساز نبود خواهش میکنم یه راهیی بفرمایید هیج جاهم دکتر نیس ببرمش
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- کم خونی
عرض سلام دختر ۱۱ ساله ام تقریبا از ۶ سالگی موهاش شروع به ریزش کرد و نظر پزشک بر کم خونی و زیاد بودن گلبولهای سفید خون بود و حالا هم خال رو پوستش داره زیاد میشه و هم موهاش باز داره ریزش میکنه.
- ایاشربت اموکسی سیلین برای بچه یک ساله ضرردارد
- متروندازول
سلام آقای دکتر فرمودین برا پسر پنج سالم که انگل داره میتونم قرص متروندازول مصرف کنم دوز دارو وساعات ومدت زمان که استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- مصرف دوباره آزیترومایسین
سلام خسته نباشین.کودک پنج ماهه ام چند زوز قبل سرماخورده بود دکتر بهش آزیترومایسین و پلارژیت داده بود الان یک هفته ای میشه خوب شده ولی امروز دوباره سرفه میکنه انگار از همسرم سرماخوردگی گرفته اگه دکتر دوباره بهش آزیترومایسین بده مصرفش کنیم؟مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- سلام مقدار مصرف شربت سیفکسیم برای کودک ده ساله
برای کلود درد با خلط زیاد
- سيب
خارش چشم و صورت بعد از خوردن سيب يعني الرژي داره؟
- قطره آهن
سلام هروخت به دخترم قطره آهن میدم مدفوعش قیری رنگ میشه.یه جایی خوندم که دلیلش جذب نشدن قطره ی آهنه خواستم ببینم به جای قطره ی آهن چه چیزی بهش بدم

