Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسر من ۲ سالش گوشش بلبلی با چسب گوش درست میشه
- فاویسم
فکسوفنادین و مونته لوکاست برای فاویسم مضر است؟
- چرکی چشم کودک
قطره باکتی ماید چجوری استفاده کنم برا دخترم ۳ سالشه
- درمان
باسلام دخترم چهارسالشه و ۱۸ کیلو وزن داره حدودا ده روز پیش بیمار شد دکتر براش اموکسی سیلین ۲۵۰ هر ۸ ساعت ۱۰سی سی نوشت ولی با مصرف این دارو خوب نشد و دوباره سرفه های شدید و خشک داره با ابریزش بینی خواستم بدونم اگه بخوام سفیکسیم ۱۰۰ به دخترم بدم مشکلی نیس ؟ وابنکه به چه میزان و با چه فاصله زمانی؟
- شربت ستادین دی فاویسم
شربت ستادین دی برای فاویسم ضرر داره
- سفیکسیم۲۰۰
سلام دخترم ۵سال و۲ماهه هستش میتونم بجای شربت سفکسیم۱۰۰ قرص سفیکسیم۲۰۰ نصف کنم نصف قرص بهش بدم ؟ ۱۷ کیلو وزنش.سپاس
- 💜💜💜
🎁💜💜💜🌷🌷🌷
- دو زمصرف سفکسیم 100
باسلام وخسته نباشید. دخترم 5سال و10 ماهشه دکتربرام سفکسیم 100نوشته شربتشو. گفتن هر12ساعت 5سی سی. آیا رسته؟؟ وزنش 19کیلوو800گرمخ
- شیرخشک
سلام اقای دکتر پسر 22 ماهه دارم شیرخشک ببلاک میخوره میخوام بدونم تا چند وقت دیگه باید شیر خشک بخوره؟
- در مورد عفونت چشم کودک
سلام ببخشید دخترم ۵سالشه چشمش عفونت کرده بود،دکتر قطره باکتری میاد وقطره تیرـآی(اشک مصنوعی)داده.قطره باکتی میاد هر۶ساعت بوده و اشک مصنوعی هر۴ساعت.یکبار من یادم رفت و قطره باکتی میاد را همون ۴ساعت بهش دادم،اشکال نداره؟
- واکسن
سلام پسرم یازده کیلو سیصد گرم وزنشه .مدت 5روزه ک واکسن یکسالگی زده .از دیروز خیلی بیقراری میکنه تب هم نداره بعضی وقتا دور چشم هاش قرمز میشه ابریزش بینی هم داره ایا به خاطره واکسنه ؟دارویی مثل سیتریزن یا استامینوفن نمیتونم بدم .؟چ مقدار؟مرسی از لطف شما آقای دکتر
- آموکسی کلاو
واقعا ممنونم آقای دکتر از پاسخ سریع و امیدوار کننده تون که فرمودید اصلا سرطان نیست. از ترسم نمیتونستم پسرم رو پیش دکتر ببرم .امیدوارم همیشه سلامت باشید .
- مقدار شربت
سلام آقاي دکتر مقدار دادن شربت ايميونس براي کودک 13 ماهه چه اندازه در روز بايد بدم؟؟يک بار در روز يک قاشق بدهم آهن آن کافيست؟
- حرارت پا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم دو سالشه تقریبا همیشه کف پاهاش بیشتر انگشتانش داغه دلیلش چیه؟ممنون
- واکسن وسرماخوردگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر ما شهرستانم چطورنوبت بگیریم پسرم سرماخورده بود واکسن سه گانه وفلج اطفال هم هم زمان زدن براش الان چهار روزه تب داره توروخدا کمک کنید خطرناکه .شیش سالشه.امکانش هست هزینه ویزیت رو واریز کنیم لطف کنید براش دارو بنویسید سرفه هم داره خلط دار تبش هم فقط باشیاف دیکلوفناک پایین میاد بخدا از دلواپسی دارم سکته میکنم.
- یبوست
سلام اقای دکتر، پسرم از اول فقط شیر خشک سوپرامیل میخورد، دو ماه اول هر روز ۹ الی ۱۰ بار مدفوع داشت، الان متاسفانه ۱ ماه مدفوع نمیکنه، رفلاکسم داره، پودر و قرص امپرازول استفاده میکردیم، قطع کردیم شربت اندامین استفاده میکنه الان، خس خس سینه سرفه بالا اوردن شیر داره از اویل تولد بین ابروهاش چند تا دونه ریز قرمز داره احتمال حساسیت به پروتیین گاوی هست،
- 11ماهه
سلام دکتر بچم 11ماهشه غذا قورت نمیده و داخل دهنش نگه میداره یا میریزش بیرون یا نگه میداره از اولم کم شیر میخورد اشتها نداره
- دل درد بچه ها
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم سه سالشه بیشتر وقتا یبوست داره بعضی وقتا هم میگه دلم درد میکنه نگرانم بچگی عسل زیاد میخورد ربطی نداره؟
- سینوزیت برونشیت بدون تب
سلام دخترم از مهر ماه دایم مخاط بینیش سبز و عفونی میشه سفیکسیم و آموکسی کلاو هم با تجویز پزشک دادم باز چند روز خوبه دوباره برمیگرده ، کوتریموکسازول میتونم بدهم ؟ من خودم هم در دوران مدرسه همینطور بودم و ارثی هست این موضوع ۲۳ کیلو و ۷ ساله هست
- یبوست کودکان 5 ساله
سه هفته هست پسرم یبوست داره. دکتر اطفال برا کم بودن اشتها و کم وزنی زینک و مولتی دادم برا یبوست یه پودر و پارافين. یک هفته به دادم اما دفع شد یک روز درمیون. شربت انجیررفتم براش و روغن زیتون دادم اما الان سه روز هست ک کلا دفع نداشته. درضمن به علت شقاق مقعد ترس از دفع مدفوع هم داره. چی بهش بدم ک عمل وفع آسان بشه؛ سه روزه زینک بهش ندادم اشتهاش هم کم شده.

