Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویتامین دی برای دوسال به بالا
سلام. دخترم دوسالو دوماهش هست. میخواهم بهش ویتامین دی بدم. قطره ویتامین دی ۱۲هزار رو تهیه کردم. دکتر داروخانه گفت هر هفته نیم سی سی یعنی نصف قطره چکان بدهید. درسته؟
- سلام ۱۳ سالمه دیشب یه میخ رفته بود کفه پام نزدیک انگشته وستی پای راستم باید چکار
سلام ۱۳ سالمه دیشب یه میخ رفته بود کفه پام نزدیک انگشته وستی پای راستم باید چکار
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه سرفه صدادار ویکمی ابریزش،بینی دارد احساس میکنم سرفه هاش خلطی هست چه داروی بهش بدم
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر دخترم سرما خورده سرفه و عطسه داره شربت پلارژین میدم بهش و استامینفون واسه عطسه و ابریزشش چ قطره یا اسپری بدم
- سلام بچه ام دو روزه بی حال و علائم سرما خوردگی داره و شب ها تب میکنه وزن ۱۱کیلو و سن ۲ سال و ۶ماه هست دستور بفرماید چطوری لوپراکس ۱۰۰ استفاده کنم ؟
بین لوپرا اکسن ۱۰۰ و سفالکسین ۱۲۵و آموکسی سیلین ۲۵۰ کدوم برا بچه ۲ و نیم ساله با وزن ۱۱ کیلو تجویز میکنی که علائم سرماخوردگی و شب ها تب میکند را دارد ممنونم
- شکاف
سلام جناب آقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم بیست ماه دارد و پزشکش جنابعالی میباشید. چند روزی هست که متوجه شدم بین مقعد و آلت پسرم شکاف باریک و کوتاهیی ایجاد شده است. آقای دکتر الان پنج شنبه هست و دسترسی بهتون ندارم. لطفا راهنماییم بفرمایید که مشکل چیست و ما چه کمکی میتونیم به پسرم بکنیم؟ یک دنیا سپاس و قدردانی از عنایت شما
- شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر بچم 13ماهشه سينه پهلو شده من آنتي بيوتيک آموکسي سيلين همراه با داروهاي ديگه بهش ميدم و شربت ايميونس روزانه يک قاشق مرباخوري ميدم براي تقويت سيستم ايمني بدنش خواستم بپرسم خوبه؟شربت خوبيه؟در اين مدت ميشه داد؟
- اضافه وزن کودک
دختری دارم چهارسال و ۴ماهه با وزن تولد۴۱۰۰ الان قدش و وزنش ۲۴کیلو هست فعالیتش بسیار زیاد ولی خوراکش هم نرماله چه مشکلی میتونه باشه و چ آزمایشی باید بدم و چکار باید بکنم
- سلام خسته نباشید . آقای دکتر دختر من دوماهشه ویتامین آد رو دوبرابر بهش میدادم یعنی دو میل الان سوالم اینکه خدایی نکرده براش مشکلی پیش میاد ؟ من الان باید چیکار کنم ؟ میشه راهنماییم کنید ممنونم
- کم ادراری
سلام .اقای دکتر پسر 22 ماه دارم هوا که گرم شده در شبانه روز سه الی 4 بار بیشتر ادرار نمیکنه مشکلی هس؟ممنون
- ختنه
سلام پسرم ۵سالشه آلتش شکل ناف شده وقتی با انگشت میدم بیرون اندازه نصف بند انگشت میاد بیرون آیا ختنه مشکلی داشته؟۲ ماهگی ختنه شده
- خارش سر و صورت و عرق سرو
- سرفه کودک
سلام فرزند ۲۰ ماهه دارم آبریزش بینی وتا الان دو شب تب در هنگام خواب دارد که با استامینوفن کنترل میشود و سرفه های اذیت کننده ابتدا خلطی و حالا کمی به سمت خشکی می رود .خواستم راهنمايي بگیرم . دکترشون که تلفنی ویزیت کردن شربت سالبوتامول دادن و شربت کوریزان اولا نیاز به عوض کردن دارو هست یا نه واگر خیر اینکه مقدار مصرف دارو ها رو بفرمایید
- دلیل عدم تمایل کودک 9ماهه به شیر خشک
سلام آقای دکتر.پسرم 9ماهشه و دوماهه که کاملا نسبت به شیر بی میل شده و اصلا طی روز لب نمیزنه و مجبورم در خواب بهش شیر بدم. در این مدت شیرخشک نان ،گیگوز و آپتامیل رو هم امتحان کردم اما نتیجه نگرفتم. به شدت از بوی شیر زده شده و با دیدن شیشه شیر نگران میشه.خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- سلام من دخترم وقتی ب دنیا امد تو صورتش لکه قرمز داره گفتن بوسه فرشتس الان یک ماهشه همون جوریه ایا ببرم دکتر درمان یا پمادی برا راحل داره
- مصرف همزمان شیاف وقطره استامینوفن در کودکان
- دوره درمان سفیکسیم ۱۰۰
کودک ۷ ساله با ۲۰ کیلو وزن دارم گلو درد داشت دکتر سفیکسیم ۱۰۰ دوبار هربار ۴ سی سی داده ولی نگفت جند روز لطفا بفرمایید چند روز مصرف کنم
- سفکسیم و لبله
سلام خسته نباشید من ۳۲ سال و آبله دارم برای خشک شدنش لازمه سفکسیم ۴۰۰ مصرف کنم؟
- سرفه کودک
فرزند دو سال و سه ماه که بعد از چند روز اسهال و مصرف او از است و پودر اسهال در حال حاضر سرفه داره و یکمی بیحال آیا آموکسی سیلین بدم؟
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام خسته نباشید.پسرم ۱۵ ماهشه.۸/۵ کیلو وزن. میخواستم ببینم شربت سفیکسیم ۱۰۰ چقدر بدم بهش؟

