Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان قطره پاراکید برای نوزادن
سلام وقت بخیر میزان قطره پاراکید برای نوزاد چقدر باید باشه ؟ باید دوبرابر وزن استفاده شه وعوارضش چی هست؟
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
از کجا بفهمیم نوزاد مشکل پیش فعالی داره دخترم خیلی تحرک داره
- گرانولیسیت پائین در خون
با سلام خدمت شما دکتر عزیز، جناب نوزاد من ۴ ماه و دو هفته سن دارد ، در بدو تولد عفونت مجرای ادراری و مشکل تنفسی داشت ، در ازمایش خون وی گرانولیسیت پایین تر از حد نرمال است. به نظرتون علت چه می تواند باشد و این نشانه عفونت است ؟
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- یبوست
باسلام من دخترم تو هفت ماه است مثلا شکمش یکروز یکم کارمیکنه و سفت است و یک روزبعدیادوروزبعد شکمش دوباره کارمیکنه و معمولیه ایایبوست داره موقع دفع زورمیزنه اما بیقراری نداره و سفتی شکمش اینکه گلوله ای باشه نیست
- کوبیدن سر
سلام خسته نباشید پسرمن تو خواب همیشه حداقل یک بار سرشو میکوبه زمین تو بیداریم پیش میاد اما تو خواب همیشه هست مثلا سه چهار بار پشت سر هم سرشو میکوبه زمین بعد ک جابجاش میکنم دیگه اون جوری نمیکنه
- مصرف ویتامین دی ۱۲۰۰۰
سلام. متخصص اطفال برای پسر ۷ ماهه من که حدودا یک کیلو کمبود وزن هم داره ویتامین دی روزانه یک سی سی نوشتن. بعد از ۱۵ سی سی مصرف قطره متوجه شدم که ویتامین دی ۱۲۰۰۰ هست که من روزی یک سی سی میدادم. نگران شدم میخواستم بدونم خطرناک نیست؟
- قرص پنتوپرلزول برای نوزادسه ونیم ماهه
سلام نوزادسه وتیم ماهه ای دارم که خیلی پنیرک وشیرمایع بالامیاره پزشک بهش پنتوپرازول دادگفت توچهارسیسی شیرت حل کن یک سی سی وبهش بده شبی یه بارباشربت آنتی رفلاکس بی روزی سه بارآیااین قرص ولسه نوزادم خطرناک نیست چون خوندم دیدم نوشته شده زیرپنج سال نبایدبخورن
- وزن کم
نوزادی 5ماهه دارم ماه پیش بردم واسه واکسن وزنش 5500 بود وزن تولدش 2900بود چقد کمبود وزن دارد چکار کنم وزنش نرمال بشه علت کم وزنیش چی میتونه باشه
- سلام خسته نباشید دختر من ۴ماهه یک ماه میشه به زور شیر میخوره نمی دونم چی کار کنم چند بار بردمش دکتر هیچ نتیجه نه گرفتم یکی میگه رفلاکس یکی میگه عفونت گوش خیلی بی قراره ازتون خواهش میکنم یک راه حل بهم نشان بدید کف دهان هم داره
سلام خواهش میکنم جواب منو بدید پسرم ۱۰ ماهشه و این یه ماه بهش توجه کردم سرش هی تکون میده و گوشاش میخاروند چکار کنم واقعا عفونت گوش داره
- بالابودن انزیم کبد
سلام پسرم دوماه و ۷روزشه ازمایش کبد دادم ast.124 و alt.155بوده ایا خیلی بالاست انزیم کبدش؟ و خطرناکه؟
- لخته های سفید حاوی خون؟
سلام آقای دکتر
دختری دارم با سن پنج ماه و نوزده روز و وزن هفت کیلو و نهصد گرم. تو دو ماهگی عمل انواژیناسیون انجام داد
تقریبا یک ماه و نیم بعد از عملش لکهها ی قرمز تو مدفوعش دیدم
چند روز بود و قطع شد تا یکی دو هفته. بعد دوباره همون لکهها رو دیدم به علاوه لخته های سفید حاوی خون
آزمایش خون مخفیش مثبت بود(1+). دکتر گفت احتمالا حساسیت به پروتیین شیر هست و برای من پرهیز غذایی توصیه کرد.
الان شش روز گذشته و لخته ها نموندن و فقط نقاط ریز قرمز پررنگ باقی موندن.
نظر شما چیه آقای دکتر؟ ببخشید وقتتون رو گرفتم. - پرش های نوزاد
سلام خسته تباشید پسر سه ماهه ونیم ای دارم که وزن تولدش ۳۵۰۰ بوده و وزن الانش ۸ کیلو پسرم وقت خواب خیلی پیچ وتاب میخوره و دیت میاره تو صورتش تو طول روزهم خیلی بیقراره و البته پرجنب وجوش دائماهم اب دهنش به صورت کف وحباب خارج میشه گاهی اوقات توی بیداری انگار ازچیزی میترسه ودستاش بازمیشه ازهم دلیلش چیه؟؟؟
- لکه خونی داخل واژن نوزاد
سلام
لکه خونی داخل واژن نوزاد شش روزه هست. چکار باید کرد؟
با تشکر
- سرماخوردگی نوزاد ۵۰ روزه
با سلام نوزادم ۵۰ روزشه سرماخورده خلط پشت حلق داره د بی قراری و سرفه. دکتر بهش آزیترومایسین داد و قطره بینی امکان دادن شربت سرماخوردگی ب نوزاد ۵۰ روزه هست؟ سوال دیگرم ک ج نوع بخوری براش مناسب تره
- مشکلات کولیکی
سلام پسر من 45 روزشه خیلی کش و قوس میده خودشو و اینکه زور زیاد میزنه گریه نمیکنه ها صدای خرخر هم میده مشکل چیه
- اسهال واستفراغ
سلام پسرم پنج ماهشه پنج روز اسهال و اسفراغ شديد شده تب هم داره شير كه ميخوره به شدت بالا مياره هر دو روز ادرار ميكنه هر چى دارو هاش رو ميديم بالا مياره شياف هم گذاشتم براش فايدى نداشت شير خشكى هست بيوميل 1ميخوره لطفا كمكم كنيد دكتر بردم بازم خوب نشد
- درمورد شیرخشک هست
سلام خسته نباشید نوزادم شیرخشک سوپرامیل میخوره یبس میشه شیر بیومیل هم دکتر براش نوشت اونو نمیخوره شیر خودشو میخوره ولی یبس میشه قرمز میشه زور میزنه شیرو عوض نمیکنم برا یبوستش کمکم کنید
- دیربه دیرکارکردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام نوزادسه ماهه دارم که شیرمادروشیرخشک کمکی میخوره وازماه دوم تولدشکمش دیربه دیرکارمیکنه والان یه هفتس که شکمش کارنکرده ورنگ مدفوعش هم سبزه ورفلاکس داره علت دیرکارکردن ورنگ سبز مدفوع نوزادچیه ودرمانش چیه
- بی اشتهای
با سلام خسته نباشید کودک من سه ماهشه که قبلا خیلی خوب شیر می خورد و افزایش وزنشم عالی بود الان به مدت بیست روزه به شدت بی اشتاه شده طوری که 1:30 به زور 30 سی سی شیر بهش میدم بخاطر رفلاکس هم دکتر به مدت یک ماه بهش رانیتدین داده برای وزن گیری هم بردم گفتن خیلی کم افزایش وزن داشته لطفا راهنماییم کنید باید چه کار کنم برای کم شدن اشتهاش

