Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت گوش
داروی مناسب برای عفونت گوش میانی نوزادسه ماهه
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتر پسر پنج ماه و نیمه ای دارم که الان اصلا شیر نمیخوره البته اوایل خوب شیر میخورد ولی بعد از ختنش خیلی بد شیر میخورد فقط تو خوابیدن الان تو خوابم به زور بهش شیر میدم از اول هم شیر خودمو نخورد و فقط شیر خشک میخوره غذای کمکی هم دو هفتست شروع کردم اونم نمیخوره واقعا دیگه خسته شدم ساعت ها شیر نمیخوره نمیدونم چیکار باید بکنم نظر شما چیه نهغذا میخوره نه شیر مشکلش چی میتونه باشه
- پوست
نوزاد من ۳ ماهشه . رو پوست بدنش البته بعضی از جاهاش پوستش قرمز و ترک داره مثلا رو پاهاش یا رو شکمش یا رو دستاش ولی خارش نداره. خیلی خشکه و ترک برده . خواهش میکنم راهنمایی کنید که چیکارش کنم. یه مدتی از کرم مرطوب کننده بچه هم استفاده کردم ولی نتیجه ندارد
- دو وعده غذاي كمكي
سلام آقاي دكتر دخترم در روز ٧ بار شير خودم و دو وعده غذاي كمكي هر وعده ده قاشق ميخوره غذاي كمكي رو هم با هزار جور روش بازي و سرگرمي خيلي سخت ميخوره آيا اين ميزان براي بچه ٨ ماهه كافيست بيشتر گريه ميكنه براي شير خوردن غذا ميارم شير ميخواد سرشو تكون ميده كه نميخورم
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزاد من ۲۴ روزشه برای نفخ شدید قطره کولیکید تجویز کرده بودید ولی اثر نکرد قطره دیگه چی میتونم بدم بهش؟ اینفاکول رو شما تایید میکنید؟
- تب نوزاد ۲ ماهه بعد از واکسن
تب داره و بدخلقی میکنه
- بی خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماه ده روزشه خیلی کم خوابه روزاکه اصلا نمیخوابه اگرم بخوابه فقط پنج یاده دقیقه شبا هم ساعت دومیخوابه پنج وشیش صبح بیداره میخواستم بدونم میتونم بهش دیفین هیدرامین ساده بدم برای تنظیم خوابش ضررنداره واینکه چقدر باید بدم میشه هم ظهربدم هم شب.ممنون
- مسمومیت غذایی
پسرم ۱۸ماهشه دچار مسمومیت غذایی شده دچار تب واستفراغ حالا نمیدونم چیکار کنم خیلی بیحال
- شربت سیتریزین
سلام.دخترم تازه ۴ ماهگی رو تموم کرده .بخاطر خلط گلو و سرفه و تب بالا پیش دکتر اطفال بردیم شربت سیتریزین(شبی1 سی سی) و سفالکسین(هر ۸ساعت ۲/۵سی سی) و استامینوفن(۴ساعت ۱۵ قطره)تجویز کردن.الان دو روزه که داروهارو میخوره سر و صورت و کل بدن دانه های قرمز زده بیرون،آیا شربت سیتریزن رو قطع کنیم؟
- شیرخشک
دکتر ببخشید که باز میپرسم من اشتباه گفتم ۸ ماه بچه تموم شده ینی الان ۸ ماهو ۲ روزشه همین بیومیل ۲ مناسبه براش؟
- کمبود وزن
باسلام. دخترم 8 ماه و 10روزه است و وزن فعلی 7کیلو و 600 گرم. وزن تولد 3کیلو و 80 گرم بود. برای کمبود وزنش چه کنم؟نگرانم. باتشکر
- حرکتی
دختر من ۸ماه و بیست روزش هست ولی خودش تنهایی نمیشینه و با کمک میشینه خواستم بدونم تاکی وقت داره بشینه و اگه ننشست پیش کدوم دکتر میشه برد؟
- یبوست و ارتباط ان با پدی لاکت
سلام دکتر دخترم ۳۵ روزه . تا یه هفته پیش ردزی ۷ الی ۸ بار دفع داشت از شنبه گذشته که بهش پدی لاکت میدم دفعش کمتر شد تا اینکه اخر سر شد روزی یکبار و از دیروز هم دفع نداسته ایا ممکنه بخاطر قطره پدی لاکت باشه؟
- سرفه نوزاد سه ماهه
پسرم سه ماهشه سرفه میکنه هر چند ساعت سه چهار تا.البته بیست روزگی بستری شد به علت ذات و ریه و خوب شد ولی گاهی سرفه داشت یه مدت دکتر دیفن هیدرامین داد براش خوب شد باز دوباره شروع شده
- دور سر نوزاد
پسر من۵ ماهه هست دور سرش ۴۴ نیم است هنگام ۳۷ بود الان چطوره
- سوختگی پا و ران
سلام من یک دختر چهار ماهه دارم هم شیر خودم هم شیر اپتامیل مصرف میکنه البته تازگی شیرشو عوض کردم تمام پا و ران و باسنش سوخته مثلا اگزما بردم دکتر پماد داده ولی هیچ تاثیری نداشته خواهشن کمکم کنید باید چیکار کنم؟دکتر پماد زینک اکساید مینو بهش داده
- سرماخوردگی خفیف
سلام دکتر دخترم سرماخورده بردم دکتر شربت سفکسیم داده مقدار مصرف رونگفته دخترم یکساله وسه ماهشه؟
- افتادن از رو مبل
بچه ۵ ماهه از روی مبل رو فرش افتاد ارتفاع تقریبی ۵۰ یا ۶۰ سانتی متر
- قرمزی
سلام اقای دکتر دخترم اسهال میره براش کیدی لاکت نوشتین الان بدنش دور مقعدش قرمزه و دون دون زده ازبس که اسهال میرفت چه پمادی بزنمخوب بشه یه پماد دیت ساز بهم معرفی میکنید اومدم شهرستان
- نخوردن غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۹ماهشه دندونم دوتا داره ازکی میتونم بهش غذاهایی ک خودم میخورموبهش بدم چون تاالان غذای کمکی فقط سرلاکو دوس داره هیچی نمیخوره

