Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیقراری
بچم توجیش کردن مشکل داره باید ابروبدنش بریزم تاجیش کنه همش گریه میکنه دلیلش چیه
- اسهال
سلام من دخترنه ماهه ای دارم4 روز اسهال داست بهش پدی لاکت دادم الان مدفوعش سفته ولی5 تا6 باردفع داشته حال عمومیش وشیرخوردنش خوبه شیرخشک نان اچ آ2 میخوره راهنمای میکنین
- یبوست
سلام خسته نباشید.ببخشید بچم دو ماهست موقعی که مدفوع میکنه خیلی فشار میاره بخودش بطوری که نافش زده بیرون ولی هر روز چند بار مدفوع میکنه میشه درمانشو بهم بگید ممنون میشم
- ختنه
باسلام و تشکر، آلت پسرم بهد ختنه میره زیره پوست...طبیعی هس؟
- تنگی دریچه ریوی
علایم تنگی دریچه ریوی در نوزاد چیست که اگر مشاهده شد به متخصص قلب مراجعه شود
- ناف
سلام قسمت انتهای ناف دخترم نیفتاده است الان چند روز است الکل سفید زدم اون قسمت آزاد شده ولی هنوز نیفتاده زیرش سفید است آیا این نشانه عفونت است در ضمن دخترم دچار فتق ناف هم است خواهشا راهنمایی کنید
- دلیل پا نگرفتن نوزاد سه ماهه
با سلام و عرض ادبنوزاد دختر سه ماهه دارم که با وزن 3300 و قد 50 در 37 هفته به دنیا اومد مشکلی که دارم اینه که وقتی به حالت ایستاده روی زمین نگهش میدارم پاهاش رو سفت و عمود نمیکنه البته از ده بار دوبار هم سفت میکنه ولی فقط برای چند ثانیه و خیلی کوتاه آیا این طبیعی هست ؟ولی در حالت خوابیده کاملا با پاش پتو رو کنار میزنه یا به کف دستم ضربه میزنه و تعقیب چشم داره مادر و پدر رو میشناسه تمایل به دمر شدن داره گردن رو از جلو به عقب کامل میگیره میخنده . ازدواج فامیلی نبوده هنگام تولد اکسیژن نگرفته غربالگری های بارداری و تیرویید هم نرمال بوده لگن هم سونو شده نرمال هست فقط مشکل اینه که پاش رو سفت نمیکنه
- سرفه خلط دار
سلام پسرم سه ماهشه سرفه خلط دار میکنه شربت آموکسیسیلین ۱۲۵ بهش بدم خوبه؟ وزنش 7کیلو و نیم هست
- عدم رشد نوزاد سه ماه
با سلام خدمت دکتر نوزادی سه ماه و نیمه دارم با وزن تولد 3100 و قد 49 و دور سر 34.5 حدودا یکه ماه با وضعیت عدم وزن گیری دچار نگرانی های شدم و روی وزن 5 کیلو حدودا یک ماه استپ کرده با توجه به گرفتن ازمایش و کشت خون هیچ گونه عفونتی خداروشکر نداشت و در حال حاضر شیرخشک پپتی جونیور مصرف میکنه آیا درمانی هست برای جذب بهتر ؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر ببخشید جایگزین آپتامیل پپتی چه شیرخشکی هستش؟؟؟؟دخترم اصلانمیخوره این شیرخشک را.
- نخوردن شیرواسهال
سلام آقای دکتر وقت بخیرخیلی سپاسگذارم ازوقتی که میذاریددخترم چهارماهشه ورفلاکس پنهان داره اسرآمپرازول۱۰میدم روزی دووعده. چندوقتی بودکه رفلاکسش شدیدشدهبودومجبورادفعات داروروزیادکردم جوری که معده به قدری حساس شده که هرچیزی میره داخلش فوری حالت تهوع وبعدش استفراغ بهشدس میده بیشتراسه هفتس که اسهالم هس وسطاکمی اسهالش بهترشده بودامابازم اسهالش بدترشده ونزدیک یک ماهه که شیرخوردناش ازنصفم کمترشده وتقریباگرسنگی میکشه اماگریم نمیکنه.پوشکش تقریباخیس نمیشه اما امثرمواقع اسهاله.اوایل این اوضاع دوباره بردمش پیش متخصص اطفال واوضاع روگفتم اماایشون فقط گف چون شیرت کمه بچه گرسنگی کشیده وبهش حالت قهردس داده شیرخشک رژیمی نوشت برابچم وبرای اسهالشم گف همون پدی لاکتی که قبلامیدادی روبدی کافیه امانه اسهالش بهترشدنه شیرخوردناش درضمن اون شیرخشکم چون پایش شیرگاوه معده بچه رواذیت میکنه چن روزیه نمیدم اماهمونم زیادنمیخورد...وامروزکه کلاشایدیکی دوبارشیرخورده اونم درحده۱یا۲دیقه...وقتای دیگم بیشتراز۳۰یا۴۰ثانیه شیرنمیخوره...تواین مدت برای اسهالش پودرorsوکیدی لاکم دادم امافرقی نمیکنه...چه کنم آقای دکتر
- سرم خوردگی پسرم سوال داشتم
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده گی داره آیا من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم
- ۴۰روزه بی قراری در خواب
بچه عمه من بی قراری میکنه درخواب شکمش هم ریاد کار میکنهخوشحال میشم جواب بدید گه مشکلش چیه
- زیاد مدفوع کردن نوزاد
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز ببخشین پسرم پنج ماهشه دفعات مدفوعش زیاده شاید تا روزی شش بار یا هفت بار حالا گفتم ببینم مشکلی نیس اگه دفعاتش زیاده ؟شیر خشک پپتی جونیور فقط میخوره
- تب نوزاد
سلام وقت بخیر.ببخشید دخترم۸ماهشه و از۳روز پیش تبکرد و بیقرار بود و بدنش دردمیکرد وگوشاشو همش میکشه و فقط گریه میکنه،بردم دکتر بهش آزیترومایسین وایبوپروفن و نئوتادین دادن ولی امروز که۳روژ میشه که دارو مصرف میکنه هیچ تغییری تو حالاتش و تبش ایجاد نشده و شب دوباره تب کرد و بدن درد شدید داشت و همش به خودش میپیچید تا اینکه یک سوم شیاف دیکلوفناک۵۰زدم و کمی آروم شد.چیکارکنم؟همین روال دارو هارو ادامه بدم یا آنتی بیوتیک قویتر بدم.اینم بگم که خواهر بزرگترش هفته پیش آنفولانزا گرفته بود وهمه این علائمو داشت.چیکارکنم دختر۸ماهم زود خوب بشه؟خیلی اذیت میشه
- در مورد سرماخوردگی
نوزاد دوماهه ای دارم سرماخورده بیقرار و خس خس سینه داره اینجا دکتر کودکان نداره خواهش میکنم کمکم کنید
- اسهال در نوزاد 12روزه
بانوزادی که اسهال داشته باشد چه باید کرد ایا می شود او ار اس بهش داد
- رفلاکس و حساسیت به لاکتوز و فاویسم در نوزادان
سلام پسر یک ماهش هست وقتی شیر خودم رو میخورد اسهال داشت و تو هفته سوم بردم دکتر وزن ااضافه نکرده بود تا اینکه فهمیدیم به لاکتوز شیر حساسیت داره الان داره شیر بدون لاکتوز میخوره مجبور شدم شیر خودم رو قطع کنم تا اسهالش بند اومد تا کی باید شیر خشک بذون لاکتوز بخوره شیر نان آال۱۱۰استفاده میکنه
- دارو برای سرما خوردگی نوزاد۶ماهه
دخترم شش ماهشه بهش آزیترومایسین۱۰۰ومیدم خوبه یانه؟
- علت سرفه نوزاد ۲۰ روزه چیست؟
سلام نوزاد ۲۰ روزه ام سرماخورده سرفه و عطسه میکنه تب داره و بینیش بند اومده ک دچار خش خش سینه شده.لطفا راهنمایی کنید چ دارویی استفاده کنم باتشکر

