Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دكتر براي دختر٥ساله ام قرص كليدينيوم سي تجويزكرده من ترديددارم بهش بدم يانه
- سینوزیت در کودکان
سلام وقت بخیر پسر ۶ سالم با وزن ۲۱کیلو حدود دو ماه پیش گرفتگی وابریزش بینی داشت وشب ها با دهنباز میخوابید وخرخر میکرد از دهن نفس میکشید بردم دکتر سفکسیم تجویز کردن ۳ونیم سی سی هر ۱۲ ساعت ولی چون دوزش کم بود همچنان اون علائم داشت وبهتر نشد تا یک هفته بعدش که دچار تب شدید وبی حالی وسرگیجه شد بردم دکتر ازمایش براش نوشتند کهwbcروی ۲۴وesrروی ۱۸ بود بستریش کردن حدود سه روز ولی علت عفونت مشخص نشد و تا ۸ روز سفکسیم مصرف میکرد بعد مرخص شدن حالش تقریبا خود شد تا دو هفته بعد دوباره دیدم خرخر میکنه تو خواب وموقع خواب دهنش بازه واز دهان نفس میکشه بردم ازمایش ازش .رفتیم که باز تو ازمایش عفونت بالا بودwbcروی ۱۹ وesrروی ۱۷باز بستری شد به مدت ۴۸ ساعت با تشخیص سینوزیت و ۱۴ روز فارینات ۲۵۰ مصرف میکرد با حدود یک هفته مونته لوکاست واسپری بینی حالش تقریبا خوب شد الان دو ماه گذشته باز آبریزش بینی وگرفتگی بینی وسرفه داشت بردم دکتر سفکسیم ۱۰۰وکلاریترومایسین براش تجویز کرد وبه مدت ۴۰ روز مونته لوکاست و اسپری بینی مومتومکس وشربت کیدوفست وبعد ۴۰ روز گفتن یه عکس ازش بگیرین وبیارین الان یک هفته هست دارو مصرف میکنه ولی هنوز آبریزش بینی داره میترسم دوباره سینوزیتش شدید بشه خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- بادمجان
سلام ببخشید کودک یکساله میتونه غذای که بادمجان داره مصرف کنه با تشکر.
- بی قراری نوزاد
سلام اقای دکتر دلیل اینکه نوزاد ۲۶ روزه موقع خوردن شیر خودم بی قراری میکنه و زور میزنه ولی موقع خوردن شیشه شیر اینجوری نیست چیه؟
- بالا بودن گلبول سفید خون درکودک
سلام دخترم ۸ماهشه وچندهفته پیش تب و بی قراری داشت ازمایش داد کمی عفونت درادرار وکم خونی و گلبولای سفیدش پایین بود ۷۶۹بود،حالا بعداز چند وقت دوباره ازمایش داد گلبول سفید ۱۴۰۰۰شده و دکتر باز درخواست ازمایش داده میشه توضیح بدید که چکاری باید انجام بدم واقعا ازنگرانی حال خوبی نداریم
- گرفتگی بینی نوزاد ۵ ماهه
- سلام ایا خوردن حلوای ساگو که کش دار باشه برا مادر شیرده مشکل داره
- یبوست کودک۶ماهه
دخترم ۶ماهشه یه زره کباب مادرش بهش داده الان دفن نداره و همش گریه میکنه چی بهش بدم
- کودکم
سلام آقای دکتر پسرم پنج ماهشه ازهمون اول سرما خورد به پزشک های مختلف مراجه کردم شربت دادن سرفه وعطسه کمتر شد ولی تموم نشد آلن که کولر روشن کردم. سرفه وعطسه اش زیاد شده چه کنم. دکتر کمکم کن
- شیر خشک برای نوزاد فاویسمی
- راینتدین
سلام آقای دکتر وزن دخترم 7900 شده همچنان یک سی سی رو بهش بدم؟ بعد میگن این دارو عوارض داره قطعش کرده بودم دوباره علائم رفلاکسش داره برمیگرده مثل بزاق دهنش و میریزه خیلی کم موقع شیر پیچ میخوره و همش انگار ادامس دهنشه زبونشو میجوه 3ماهشه هیچ دارویی نیست ک بهتر از راینتدین باشه؟
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
برای کودک ۳ ساله که چشمش عفوت کرده و ترشح میده طوری که از،خواب بیدار میشه کلا چشماش پر و یک چشمش ورم کرده چه مقدار قطره باکتی ماید ۱۰ استفاده کنم و هر چند ساعت
- سوراخ کردن گوش
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما پزشک عزیز و محترم میخواستم بدونم بهترین زمان برای سوراخ کردن گوش کودک چه سنی است؟
- مقدار مصرف شربت سوسپانسیون استامینفون پاراکید
سلام بچه من ۳ سالشه و وزنش ۱۴.۵ دکتر واسه تبش قطره استامینفون داده هر ۶ ساعت ۱۵ قطره تلخه بالا میاره براش از داروخانه شربت استامینفون سوسپانسیون پارکید ۱۲۰ میل گرفتم گفت بهش ۵سی سی بدم ولی شک دارم مقدارش درسته یا نه میخاستم راهنماییم کنید ممنونم
- غذا نخوردن نوزاد 8ماهه
- تقویت سیستم ایمنی کودک
سلام آقای دکتر برا تقویت سیستم ایمنی کودک یک ساله چه دارویی شما پیشنهاد میدید
- سفکسیم ۲۰۰
دخترم کلاس دوم است و ۳۶ کیلو وزن دارد قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودکی با این وزن یک عدد است یا دو عدد؟
- شبر
- نوزاد
باسلام و خسته نباشید مادران شیرده که نوزادشان به پروتعین گاوی حساسیت دارند میتپان از گوشت گوسفند در غذای کودک و خو استفاده کرد
- اشتها
سلام پسرم جهار سال و نیم داره خیلی کم اشهاست شربت زینک و اپتایزر فایده نداشت شما براش ازمایش کلی نوشتین کم خونی و ویتامین د کم داشت لطف میکنید یه شربت اشتها خارجی معرفی کنید ، ممنون

