Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن
سلام وقتتون بخیر پسر ۱۰ماهه دارم قطره آهن adzoferبهش میدم متأسفانه اصلا دوست نداره به محض خوردن بالا میاره با توجه به اینکه فاویسم هست میشه لطف کنید قطره آهن دیگه ای پیشنهاد بدین
- نشستن
اقای دکتربچم هشت ماهشه۸۲۰۰ وهنوز نمیشینه چکارکنم
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام وقت بخیر من نوزاد دوماهه دارم سه روز بعد از واکسن ۲ماهگی به مدت ۵روز هست که مدفوع نکرده هم شیر مادر میخوره و در روز ۲بار شیر خشک میخوره اصلا هم اذیت نشده گریه هم نمیکنه چکار باید انجام بدم آیا این اتفاق طبیعی هست؟
- نوزاد
مدفوع نوزاد۳ماهه مثل سفیده تخم مرغ باشه طبیعی هست یا غیر طبیعی
- درمان برفک دهان نوزاد ۴ ناهه
دخترم 4 ماهشه دهان برفک زده نیستاتین خوب نمیشه لطفا یک قرص بهم معرفی کنید خوب شهاز دو ماهگی در گبره
- سکسکه
سلام وقت بخیر. اسم دخترم زینب هستش امروز مطب خدمت رسیدیم ۳ روزه هستش امروز ۶ بار سکسکه کرد اروغ هم نمیزنه طبیعی هستش؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتز،پسر من ۱۰ ماهشه برای رفلاکسش کپسول امپرازول داخلشو نیدم روزانه بهش ولی چون دون دونه هیجوره نمیخوره میخواستم بدونم میتونم لهش کنم با شیر بهش بدم؟
- گلبول های سفید
سلام آقای دکتر برادرم ۱ سالشه گلبول سفیدش خیلی بالاس از ۸ گذشته کمکم کنید دکترها گفتن باید بستری شه علامت هم سه روز استفراغ میکرد
- پارافین خوراکی
سلام دکتر میشه به دخترم 3ماهشه پارافین خوراکی بدم ک راحتتر دوستشویی کنه دذ ضمن فاویسم داره تداخل ندارن؟
- پسرم ابریزش بینی وسرفه داره ۷ماهشه
سلام پسرم ۷ماهشه ابریزش بینی داره چکارکنم چه دارویی بدم بخوره گاهی هم سرفه میکنه
- تب نوزادان دوماه
سلام ببخشید نوزاد من برای دوماهی واکسن زده است و الان یک هفته است که تب دارد تبش هم بعضی وقت ها 36 یا 37 است باید چه کار کنم
- سلام نوزادیک ماه و نیمه دارم از بیست روزگی شیروان دادم رنگ مدفوعش سبز تیره یاشایدم سیاه بادانه های زردرنگ هست شیرخوب میخورد وزن گیری خوبی هم داردشیرش عوض کردم گیگوزمیدم هنوز مدفوعش تیره هست آیا مشکلی دارد
- خوردن دست
سلام پسر من ۴ ماهشه از ۳ ماهگی مشتشو یا دستشو محکم میکنه دهنش و گاز میگیره انگشت خودمم میزارم دهنش محکم فشار میاره و خیلی این کارو انجام میده
- اسهال نوزاد دوماهه
- آمپول
سلام آقای دکتر وقت بخیر من کودک ۲ماه و۲۵ روز دارم دارای فابیسم شدید شیر مادرمی خوره من به دلیل عفونت دندان دکتر بهم آمپول پنی سلین زده میخواستم بدونم مشکلی برای شیر دادن وبچم ایجاد نمیکنه
- مدفوع روشن
سلام خسته نباشید رنگ مدفوع پسرم خاکستری شده شش ماهش تموم شده و قطره اهنن میخوره و شروع ب غذا خوردن کرده ... البته یک بار این اتفاق افتاده
- تب نوزاد
سلام دکترجان خداقوت پسرم یازده ماه هست از دیشب تب داشت استامینوفن دادم الان دست و پاهاش نرماله ولی سرش خیلی داغ میشه بچه کلا بی حاله سرما خورده؟
- فاویسم
سلام نوزادی دارم که فاویسم داره میخواستم بدونم چه مواردی رو باید رعایت کنم. درضمن زردیش هم طولانی شد ایا به خاطر فاویسمش هست؟
- خون در مدفوع نوزاد
دختر شش ماهه ام سه بار در پوشکش رگه های خیلی کوچک خون دیدن هر روز نیست به فاصله یک هفته لطفا راهنماییم کنید
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه

