Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست کودک ۴ماهه
سلام پسر من یبوست داره الان 10روز هست مدفوع نکرده شربت لاکترز دادم شیافت زدیم هنوز جوابی نگرفتیم
- بی قراری شبانه
سلام وقت بخیر نوزاد دوماه و نیمی دارم شبها در خواب بی قراری میکنه و گریه به محض اینکه با روسری حالت قنداق میبندمش ساکت میشه علت چی میتونه باشه
- شیرخشک
میگم ک من پسرم هروقت دلش درد میکرد شیر منو نمیخورد بهش شیر خشک میدادم.شاید دوروز ی بار یا روز ی بار.اتفاقا شیرهم داشتم اما حدودا یک ساعت نک میزد و سیر نمیشد.الان عادت کرده ب پستونک اصلا سینه منو نمیگیره منم هیج شیری ندارم
- مشکل نوزاد
در نوزادان دمای بدن چند باشه تب
- شربت سیتریزین برای کودک هشت ماهه
سلام.به نوزاد هشت ماه میشود شربت سیتریزین داد؟
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر در مورد مولتی ویتامین برای نوزاد چهار ماهه سوال کردم که مزش هم شیزین باشه. گفتین وزن موقع تولد و وزن فعلی ش رو میخوایین:وزن موقع تولد ۳۳۰۰ کیلو وزن فعلی ۷ کیلو هست
- کرونا در نوزادان
سلام دکتر احتمال داره نوزاد کرونا بگیره؟
- بیش فعالی نوزاد
سلام
دکتر خسته نباشید
دختر من نوزاد دو ماهه هست. همش دوست داره جوری نگهداری که قدمهاش به زمین بخوره. قدم بزنه، ببری جلوتر، و روی سینه نگه داشتنی، آرام تر است و اونطور عادت کرده. میخواستم ببینم آیا نوزاد دوماهه که بتواند قدماشو برداره بذاره بیش فعال نیست؟ طبیعیه؟ - مسکن
سلام خدمت دکترمحترم من بچم چون ازشیرگرفتم وشبها نمیخوابه شربت ستریزین بهش میدم تاهرشب بخوابه وکمترازیت کنه ایا ظررنداره بهش عادت نمیکنه اشکانداره بهش بدم هرشب اگه نخوره نمیخوابه یعنی چندباردرشب بیدارمیشه ریه میکنهویک سالش هست
- اطفال
سلام خسته نباشید نوازد ۵ ماه پسر دارم به دلیل حساسیت به پوشک التهاب پوستی پیدا کرده از پماد بتامتازون استفاده کردم ۲ بار الان فهمیدم عوارض داره الان مشکلی پیش نیومده ممنونم جواب بدین
- سرما خوردگی
نوزاد ۲۰روزه دارم که خیلی کم درحد ۲یا۳تا سرفه درروز داره خطرناکه آیا؟؟ دکتر رفتمگفته باید بستری بشه
- زردی
با سلام پسر من الان یک ماه دارد و زردیش۱۲/۵است ایا مشکلی هست و چیکار کنم کـ کم شه
- آب بعد قطره ادزیر
سلام آقای دکتربعد قطره آدزیر میتونم به پسرم کمی آب بدم ؟بخاطر مزه قطره ۶ماهشه
- غلط خوردن نوزاد
باسلام ..غلط زدن زیادی نوزاد در خواب به چه دلیل هست ؟؟
- زور زدن هنگام ادرار
سلام پسرم الان۶ ماهشه وفتی مبخاد ادرار کنه زور میزنه بعد ادرارش خیلی گرمه میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- کم کاری تیروئید
پسرم در سه ازش ازمایش وریدی گرفتنtsh=5بود.........درهشت روزگیtsh=5/2...........ودر 19روزگیش ازمایش از دستش گرفتنtsh=5/2....t3=2/2.....t4=9/8بود ایا پسرم مشکل دارد.
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. نوزاد ۸ ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر مادر میخوره. به عنوان کمکی شیرخشک آپتامیل پپتی۲ میدادم. الان اصلا موجود نیست. دیگه چه شیرخشکی میتونم بهش بدم؟
- مصرف شیر خشک
سلام آقای دکتر من بچه م وارد چهار ماهگی شده و خودم شاغلم.شیر خشک نان ،ببلاک رو بهش دادم که اصلا دوست نداشت و نخورد.جدیدا آپتامیل گرفتم که با خوردنش جوش میزنم که با زور و بی میلی میخوره ممنون میشم کمکم کنید
- سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم دوماهه است چند روزه همش سرفه میکنه سرفه میگیرش سرفش خیلی طولانیس بعد صورتش قرمز میشه شربت ایوارمی براش گرفتم تاًثر نداشت
- یبوست
سلام پسرم دوماهشه یبوست داره .باروغن زیتون ماساژمیدم ولی فایده نداره.۲بارشیاف گلیسیرین زدم ولی میگندضررداره چی بایدبهش بدم خیلی زورمیزنه

