Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
به عرض سلام به آقای دکتر ببخشید مزاحم شدم سوال داشتم..کودک8ماهه ام بعد خوردن موز استفراغ میکند دلیل چیست؟حتی برای واکسن 6 ماهگی اش از قطره استامینفن طعم موز استفاده کردم استفراغ کرد و از سرلاک موز و گندم و شیر استفراغ کرد یعنی هررر چیزی داخلش موز باشه استفراغ شدید میکنه خطری نداره و نیاز به معاینه نداره؟ تاکی نباید بهش موز بدم؟ پس برای کودک 8 ماهه چه میوه ای خوبه؟ ممنون میشم جواب بدین.. الان هم دیگه لیمو شیرین این چیزا فصلش نیست
- سرفه و شیر نخوردن نوزاد سه ماهه
سلام دکتر پسر من سه ماهشه الان سه روزه مریض شده تب و سرفه و خش خش سینه داره تبش قطع شده و سرفه هاش قطع نمیشن از امروز هم شیر نخورده چیکارش کنم دکتر تورو خدا جواب بدین
- مقدارمصرف دارو
بچه ۱۰ ساله مقدار مصرف سفکسیم ۲۸ کیلو چند سیسی مصرف کند
- بیرون ریختن
پسر۱۰ماهم یکی ازپاهاش ریخته بیرون وخیلی هم میخاره
- باسلام و خسته نباشید.کودک ما شش ماهه در آزمایش مدفوع گلبول سفید و قرمز مشاهده شده. آیا نگران کننده س؟
- کپسول امپرازول
سلام اقای دکتر دختر هشت ماهه ای دارم ک چهارماه شربت رانتیدین میخوره رفلاکسش بدترشد دکتر علاوه برخوردن رانیتیدن براش امپرازول تجویز کرد.وزنش شش کیلونیم هسش گفتن شصت تا از دونه های کپسول هرروزصب ناشتا بدم.میخواسم بدونم شصت تا دونه زیاد نیستش ضرری برای نوزادم ایجادنمیکنه؟.
- سلام بچه پنج سالشه ولی موفق نشدم از پوشک بگیرمش میگه میترسم از پی پی راهکارش چیه راهنماییم کنین
- بچم ی سالهشه ۹ کیلو وزنشه ایا خوب یابد
- سفیده تخم مرغ
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من یک سال و15 روزشه میتونم سفیده تخم مرغ بدم رفلاکس هم داره. ممنون
- سلام دخترم دوسه روزاسهال ازاون پودرکیدی لاکت بهش دادم خوب نمیسه چیکارکنم
سلام دختریم سال ونیم سه روزاسهال دکتراون پودرکیدی لاکت براش نوشته بهش دادم ولی خوب نمیشه
- تب و سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،خسته نباشید دخترم ۶ سال و نیمشه و ۲۰ کیلو وزنشه.حدود دو هفته پیش سرماخورده بود ،آبریزش بینی داشت و سرفه و گلودرد.شربت سرماخوردگی بهش داد و دیفن هیدرامین.بهتر شد ولی سرفه هاش ادامه پیدا کرد.جوری که صبحها سرفه میکرد و خلط هم داشت،و خلط پشت حلق که اذیتش میکرد.از دیشب تب کرده و سرفه هم میکنه و دماغشم گرفته.ممنون میشم راهنماییم کنین که چه داروهایی بهش بدم.نیازی به آنتی بیوتیک هم هست؟ با تشکر
- سلام پسرم۴سالشه سرماخورده باسرفه شدید.الانم تب کرده ترو خدا کمکم کنید
- کبودشدن نوزاد
سلام دخترمن ۲۲روزشه دوروزه که مدام کبود میشه بایه زور کوچیک به شدت کبود میشه واین حالت درخواب وبیماری هست وبه فاصله هر دودقیقس نمیدونم علت چیه لطفا راهنماییم کنید
- تب
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسالشه دوروزه تب خفیف داره البته طی شب بیشتر بدنش گرم میشه دیروز فعالیتش خوب بود و با قطره تبشو کنترل کردم امروز کمی بیحال شده قطره استامینوفن میدم بهش دستور شما چیه
- پزشکی
من پسرم ۴۵ روزشه فاویسم داده شکمش از دیروزه کار نکرده واسش بی بی کر گرفتم میتونم بهش بدم
- کم خوابی شدید
سلام آقای دکتر نوزاده 5 ماهه ام حدود 3 ماهه که زود تر از 4 بامداد نخوابیده و چند روزی که 6 یا 7 صبح میخوابه و به شدت خوابش کمه چطور میتوانیم خوابش رو افزایش بدیم و مخصوصا ساعت اون رو تنظیم کنیم؟ آیا از داروی خواب آور مثل بی بی سد استفاده کنیم و به چه میزان؟ شما چه دارویی رو پیشنهاد می کنید؟ ممنون
- سلام پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سیاسی
پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم هر چند ساعت؟
- تب نوزاد
بچم دو ماهشه ی هفته بعد واکسن دو ماهگیش که ی شب برا واکسن تب کرد الان باز دوباره تب کرده
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام وقت بخیر کودک من سه ماه است و سرفه های خلط دار میکنه و نمیتونه خوب بخوابه خواهش میکنم راهنمایم کنید
- سوال از متخصص اطفال
با سلام نوزاد چهار ماهه من دوروزه که خیلی گریه میکنه .گرپمکچر ودایمیتیکون هم بهش میدم ولی گریه اش بند نمیاد علت گریه نوزاد چیست .

