Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرنخوردن کودک
سلام من یک پسر پنج ماهه دارم و از سک کشور به کشور دیگه دو ماه به مسافرت رفتم که خیلی گرمه و پسرم هم از زمانی که اومدیم اینجا اصطلاح درست شیر ما نمیگیره کلا کلافه شدم از اینکه شیر ما نمیگیره و تازه چند روزه گوش ها خود را محکم میگیره عین خواب شدم دارو هم گرفتم واسه گوش هاش اصلا جواب نداد تنها شب ها بعضی وقت اگر دلش خواست شیر میگیره و شیر من هم کم کم داره دیگه خیلی کم شده میره چکار کنم لطفا کمکم کنید
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای پسر ۶ ساله با وزن ۲۱ کلیلو
چه میزان شربت آزیترومایسین در شب اول مصرف برای پسر ۶ ساله با وزن ۲۱ کیلولازمه
- باسلام اقای دکتر ،دخترم ۶ سالشه یک ماه پیش بستری بود برای عفونت خون و الان دوباره دوهفته ست که سرفه های شدید وچرک دار وسردرد مکررواستفراغ شده دکترهم سه بار بردمش آنتی بیوتیک هم چهار تا زد وکلی دارو خورد والان انگار همون روز اول بیماری هست به نظرتون چیکارکنم؟؟؟
- نوزاد نارس
باعرض خسته نباشید نوزادمن نارس ب دنیااومده و حدود دوماه و خورده ای در بیمارستان بستری بوده و الان یک سال و سه ماهه ک ب دنیااومده نوزادم نمیتونه سینه خیز بره ولی هم خودشو برعکس میکنه و هم چرخ میزنه و نشستن و هم شروع نکرده بسیار نگرانم لزفا بگید چکار کنم
- قرمزی مقعد
سلام دخترم یک سالشه بخاطر گوش درد دکتر بهش اموکسی کلاو داده دور مقعدش قرمزه می سوزه گریه مکنه
- شیاف گلیسرین
سلام خسته نباشید دخترم ۴ ماه و ۲۱ روزشه ۲۰ روزه شکمش کار نکرده شیاف گلیسرین ۱ گرمی گرفتم براش کل شیاف رو استفاده کنم یا کمی ازش ببرم؟؟ ممنون
- سلام دختر ۱ماهم سرماخورده سرفه خلط اور داره وشیرخشکیه دخترم چه دارویی باید بهش بدم لطعا راهنمایی کنید
- لکنت
درود، پسر ۴ ساله ایی دارم که بر اثر ترسیدن بعضی کلمات رو با لکنت میگه چی کار باید بکنم ، ممنون
- ختنه
سلام بچه من بعد از ۲هفته.خون.ریزی دارد کمی
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتربچم ۴۱روزش شیروقتایی که بیداره نمیخوره.خیلی گریه میکنه.توخواب خیلی حرکت میکنه چیکارکنم؟خس خس میکنه میگه سرماخوردگی نیس
- نفخ شدید کودک دوساله
دخترم تا الان ک دوسالشه بیشتر مواقع شبا بد خوابه و رفلاکس هم داره
- سلام پسرم سیزده ساله شه ولی واکسن کرونا براش نزدیم چون فادیسم یا حساسیت باقال داره خواستم بدونم واکسن کرونا براش خطری نداره؟چون اربعین میخوام ببرمش کربلا دولت عراق هم کسانی که واکسن نزدن قبول نمیکنه لطفا راهنمایی کنید
- غده
سلام وقت بخیر دختر دوماهه ای دارم که از زمان تولد یه توده بالای ابروش بود الان بزرگتر شده انداره گردو. میخواستم ببینم کجا باید مراجعه کنم و چکارش کنم خیلی نگرانم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- زردی نوزاد۲۵روزه
سلام خسته نباشید دخترم ۲۵ روزشه وزردی اون رو عدد ۸هست آیا خطر داره وچکار باید بکنم با تشکر..
- شربت سفکسیم
سلام آقای دکتر پسر من ۴سال نیم سن داره چقد بهش شربت بدم
- اطفال
سلام پسرم ۴ ماھشہ الان چن روزہ ادرارش خیلی کم شدہ حتی یہ مای بی بی ہم خیس نمیمکنہ شیر کم میخورہ نسبت بہ قبل چکار کنم ممنون مای بی بی ھم لکہ صورتی دیدہ میشہ بعضی وقتا
- مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد چهار ماهو نیم پسر فاویسم دارد چند وقتی هست دانه های زیر سیاه توی مدفوع میبینم شیر خشک ببلاک ۲ رو تازگی شروع کرده بودم که خودتون گفتید اگه خوب نشد تغیر شیر خشک بده شیر خشکشو عوض کردم گیگوز دادم که اسهال گرفت دوباره ببلاک دو دادم الان دو باره دانه های سیاهو میبینم چه مارک شیر خشکی خوبه ابا خطر ناکه ؟
- سوپ نوزاد
باسلام و عرض ادب ,ببخشیدمیشه تو سوپ نوزاد۷ماهه اب لیموترش ریخت ؟موز وسیب رو چه مقدار مجاز هیتیم به نوزاد بدیم؟
- زردی نوزاد
سلام جناب دکتر من نوزاد 50 روزه دارم که زردیش هنوز پایین نیومده همون 13 هست دکتر قرص فنوباربیتال داد بهش دادم، ولی الان هرشب دارم گریه میکنم چرا بهش دادم میترسم عوارض داشته باشه ممنون میشم جواب بدین
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتروقت بخیر برای پسرم واکسن یکسالگی رو زدن ولی هن دست زدن هم پا درسته؟

