Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماریهای اطفال
دخترم ۳سالش تموم شد رفت تو ۴سال .دیروز تا حالا بیحال و تب داره بردم دکتر براش سیتریزین و کیتوتیفن تجویز کردن. ولی تب کرده سفکسیم گفت باید بدم. دوز دارو رو نپرسیدم بچه م ۱۲کیلو .لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم
- درباره نوزادم
دخترم ۹ماهشه اب ریزش بینی عطسه داره خیلی هم دکتربردم نمیدونم چراخوب نمیشه میشه راهنماییم کنیدممنون
- یبوست
با سلام و احترام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه یهو یبوست بدی گرفته چه کمک سریعی میتونم بهش بکنم؟فکر کنم به خاطر برنج باشه
- سلام اقای دکتر دخترم چهاماهش تموم شده واکسنش رو زدیم اگه زیاد تب کنه میتونم قطره پاراکید رو هر چهار ساعت یک بار بدم
- داغ بودن سر
سلام پسرم چهار ماهش هست سرش خیلی داغه بعضی وقتا بدنش هم داغ میشه ولی سرش همیشه داغه آیا مشکلی داره یا نه عادیه
- زردی زیرپاولاغری وعصبی بودن پسرزیر۱۳ سال
باسلام وخسته نباشیددوتاپسردارم یکی ۱۰ ساله ودیگری ۱۲ ساله که هردوتاشون کم اشتهاولاغروعصبی شدن وزیرپاهاشون بیشتراوقات زردمیشه وصورتشون سیاه میخواستم علت روبدونم وچه داروی براشون خوبه دکتربردم فایده نداشته باتشکر
- تغییر رنگ ادرار کودک
سلام من دختر ۱۱ ماه دارم تازه از شیر مادر گرفتم چون شیر خشک نمیخوره مجبورم شیر گاو بهش بدم همراا با غذا های کمکی ؟
چندروز هست که ادرارش بیشتر شده و رنگ ان بی رنگ و حالت دودی خاکستری شده /به نظر شما از سرماخوردگی یا مشکل تغذیه هست باید چکار کنم خیلی نگرانم - مشکل نوزاد ۳ ماهه
خیلی شکمش کار میکنه پشت بند هر شیر خوردن موقع تولد ۳۷۰۰ بود الان ۵۹۰۰ هستش مشکل وجود داره
- شیر
سلام پسرم ۴۴ روزس میتونم ب پسرم هم شیر خشک ببلاک آی آر روزانه ۴پیمانه بدم بقیه هم شیر خشک معمولی بدهم
- سرفه خشک
سلام پسر من یک ساله و یک ماه هست۔۔ الان تویه یک شب دچار سرفه های خشک شده از چه دارویی استفاده کنیم لطفا کمک کنید
- بیرون زدن ناف وگرانالومای ناف
باسلام دخترم یک ماه ونیمش است کولیک ورفلاکس شدیدداره همیشه ازنافش چرک میومدولی دوهفته پیش نافش بیرون زدالانم دوتازائده گوشتی درآورده بردم دکترگفت گرانالومااست چندتادونه نمک بریزده دقیقه بعدبشورش اینکاروکردم زایده کبودوخون مرده شدبعدهم پمادموپیروسین زدم تاصبح وقتی گازروروش برداشتم چرک وخون روش بودلطفاکمکم کنیدچه کنم نگرانم عفونت کنه یاخدای نکرده واردخونش بشه باتشکر
- مخاط
سلام اقای دکتر دخترم ۱۸ ماهشه دو روز اسهال شده تو مدفوعش همش مخاط چرکی و خونی هست علتش چیه؟؟ چیکار کنم
- سلام اقای دکتر دخترمن دوماهش دکتراموکسی کلاو داده برای گلوش چندروزبدم تاخوب شه
سلام دکتربرای دخترم اموکسیلین ۱۲۵ داده چندروزبدم تاگلوش خوب شه دخترم دوماهگی
- شیر خشک
مدت زمان استفاده از شیرخشک درست شده در شیشه چند ساعت میباشد؟
- بالا بودن فسفر خون کودک
سلام پسر ۱۱ ماهه ای دارم که آزمایش خون داده و مقدار فسفر آن عدد ۷ گزارش شده است . آیا این عدد خطرناک است؟
- گوشت
سلام غذابی که خودم درست میکنم گوشت گوساله داره میتونم به نوزاد نه ماهه ام بدم مثظو م از ابش نه از گوشتش
- اسهال
با سلام من پسرم دو سال و چهار ماهشه هشت روزه اسهال بد بو و استفراغ بد بو شبی یک بار داره خیلی وزن هم کم کرده دکتر برم شربت و آمپول نوشت بی فایده است
- سلام وقت به خیر پسرم نزدیک ۳سالشه داشتیم خمیر بازی میکردیم
داشتیم خمیر بازی میکردیم تا رفتم براش آب بیارم گریه کرد گفت مامان خمیر خوردم تو گلوم هست الان باید چکار کنم الان نمیدونم خورده یا نه
- زینک سولفات
سلام.بچه یکساله یک هفته اسهال بود روزی چند سی سی زینک سولفات بدم؟وچه مدت
- امیر حسین
سلام خسته نباشید بچم دوماهش چشماش غی کرده دکتر بهش قطره ای باکتی ماید ۲۰ داد باید تا چند روز استفاد کنم

