Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شب ادراری
باسلام پسر من ۵ سالش مشکل شب ادراری داره اول اسپری دسموپرسین و در هر دو بینی یکبار میزدم جواب نمیداد بعد سه بارش کردم و تا وقتی میزنم خشک خواستم بدونم تا چند وقت چقد دوز دارو استفاده کنم رفع بشه شنیدم تا سه ماه میشه ممنون
- نخوردن شیر نوزاد 5ماهه
باسلام اقای دکتر چند روز پیش پرسیدم نوزاد 5ماهه اصلا شیر نمیخوره ازاول هم شیر خشک میخورده شیر خشک کیگوز تجویز کردید ولی مشکل من اینه که کلا نمیخواد بخوره شیشه شیر را اصلا نمیخوره که ببینم چه شیر خشکی میخوره من چیکار باید ممنونم
- اسهالی
سلام من پسرم یکسال وپنج ماه دارد دندوناش دارند سبز میشن اسهال خونی کم رنگ شده میشه لطف کنید بهم بگین چیکار باید کرد
- شربت گایامنزین
بچم دوماهشه صداش کامل گرفته وخلط هم دارمیشه این شربت داد به همراه شربت چرک خشک کن
- حساسیت غذایی
سلام وقت بخیر... برای کودک چهارده ماهه که به مولتی ویتامین حساسیت نشون میده میشه ویتامین آد راجایگزین کرد؟
- کاغذ خوردن کودکان
با سلام پسری ۷ساله دارم که تمایل به خوردن گوشه های کتاب درسی خودش در مدرسه رو داره طوری شده که. دیگه به تغذیه هاش دست نمیزنه من باید به چه دکتری مراجعه کنم لطفااا راهنماییم کنید
- خلط پشت گلو
با عرض سلام و خسته نباشی پسرم ۵ سالش به مدت سه ماهی که شب ها وصبح اول وقت خلط داره هیچ علایمی از سرماخوردگی نداره واصلا سرما هم نخورده لطفا راهنمایی کنید با سپاس
- پستان
سلام آقای دکتر دخترم ۱۰ماهشه سینه سمت چپش احساس میکنم نوک داخل ویه مقدار رنگش قرمز نصبت به سینه سمت راست علت چیه
- ببخشید دختر من ۶ماهش تموم شده ولی رشدسرش غیرطبیعی وکمه میخواستم یه مشاوره بدید راهی هست که بشه جلوگیری کرد؟
- سلامت نوزاد
سلام دخترم یک ونیم ماهه هستش ایا استفاده از اسپری سدیم کلراید برای باز شدن بینیش اشکالی نداره؟؟
- سرماخوردگي
سلام وقت بخیر ممنونم که باحوصله جواب ما رومیدید آقای دکتر .تقریبا ۱ماه میشه دخترم سرماخورده شربت آزیترومایسین وبهش دادم یک ماه هنوز نشده .شربت کلارژن هم بهش یه شیشه دادم الان فقط گرفتگی بینی داره آبریزش کم داره ولی غلیظ.میخواستم بپرسم بازم میتونم آزیترومایسین بدم یا کلارژن؟؟ ۷ساله باوزن ۳۶ ممنونم
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر ببن دو دوز واکسن انفولانزا بچه سرما بخوره تا چندروز بعدش میشه واوسن زد ؟ دوز اول رو بعد از چند روز پس از بهبودی؟
- ضربه به سر کودک 10 ماهه
با سلام پسر 10 ماهه ام از ارتفاع 1 ماری روی سرامیک افتاد 1 ساعت بعد در بیمارستان سی تی اسکن انجام شد و چیزی مشاهده نشد و بچه. مرخص شد بعد دو روز پشت گوشش کمی کبود شد ایا خطر ناک است
- ارژی
با سلام آقای دکتر پسرم ۱۳ماهشه احساس میکنم اگزما داره چون من خودم پوستمم در قسمت دستم بعضی اوقات بروز میکنه آقای دکتر چطوری میتونم درمان کنم
- درمان اسهال کودک یک ساله
پسرم ۱۴ماهه است و سه روزه اسهال شده علایم دیگه ای هم نداره کیدی لاکت دادم تاثیر نداشت
- سلام پسرم ۶ سالشه چند روزه سرفه داره پدی کاف و کتوفن و پلارژین دادم
هنوز سرفه دارهمی خواستم قبلا دکتر بهش سفکسیم داده بود که مصرف نکرده بودم یه دارو دیگر خورد الان سفکسیم ۱۰۰ منزل دارم می خوام بدم وزنش ۲۵ کیلو روزانه ۵ سی سی بدمبا تشکر
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر نوزاد ۶۵ روزه ای دارم امروز دچار گرفتگی بینی شدید شده و زیاد عطسه میزند خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم امشب راحت تر تنفس کند
- جیغ زدن وبیقراری نوزاد 5ماهه
سلام من پسرم الان 5ماهشو تموم کرده همش بیقراره گریه میکنه نیم ساعت میکشه بخوابونمش بعد نیم ساعت بیدا میشه 5دقیقه بازی میکنه خودش بعدش شروع میکنه به گ یه که حتی با بغل کردن هم خوب نمیشه جیغ هاش شبیه ناله هست انگار داره زجرمیکشه وقتی بیدا ه اصلا حوصله نداره مدام ناله میکنه باید حواسشو پرت کنم به چیزی تاناله نکنه که اونم یکی دوبارکارسازه خیلی سخت شیرمیخوره بردم متخصص بهش قطره کولیک داد ولی اصلا تاثیری نداشت خودم گریپ میکسچر و پدی لاکت هم گرفتم تأثیری نداشت استامینوفن هم تاثیر نمیزاره قبل ازاینا تو یه ماهگی گریه های وحشتناک میکرد بردمش دکتر گفت کولیک داره دی سیکل مین و دایمتکون داد خیلی خیلی آرومش کرد بعد که سه ماهش شد من شربتارو قطع کردم چون میگفتن کولیک سه ماهگی خوب میشه خودش بعدش باز اذیت میکرد تااینکه دوفته هست جیغ میکشه و اصلا غیرقابل تحمله یعنی من خودم به خاطر اینکه بچم زج میکشه وکاری از ستم ب نمیاد دیوونه میشم توروخدا کمک کنید
- تفسیر ازمایش خون دخترم؟
با سلام خدمت آقای دکتر دخترم چهارسالشه بردیم چکاپ با کمی پا درد داشت مقدار ارکالین فسفاتازش بالاست ،درصد نتوروفیلش پایین26%،مقدار گلوبول قرمزش یکم بالاست ,فاویسم هم دارد،اهنش هشت تا بالاست درضمن عکس از لگن و پاهاش ،سونو کامل شکم ،پاراتیرویید ،ggtهم نرمال بوده خیلی نگرانیم یه دکتر بهمون گفت با تزریق ویتامین دی الکالین فسفاتازش پایین میاد ایا درسته؟چی میفرمایید؟با تشکر از شما
- اطفال
سلام خسته نباشی دخترم هنگام ادرار کردن گریه میکند

