Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره
سلام من به دخترم قطره اهن لیپوزوفر میدم میتونم قطره مولتی ویتامین ادزیر بدم یا فرقی نمیکنه هر قطره ای باشه؟؟؟؟
- بوی بدواژن
با سلام وخسته نباشید من دخترم یه سال ونمیشه خیلی وقته که واژنش بوی بدی داره و حتی وقتی که میشورمش بازبوداره چیکار کنم خیلی نگرانم ادرارشم بومیده وقتی پوشکشو عوض میکنم
- تفسیر آزمایش ،
سلام، میزان RBC(4.43) , MCV(77.4),PDW(9.6),نوتروفیل(۵۱.۲),لنفوسیت(۳۴.۷),D3(44.9), FE(58.46) لطفا تفسیر این آزمایشات را برایمان تشریح بفرمایید ، دختر ما ۵ ساله است.
- تغذیه
سلام آقای دکتر وقت بخیر. آقای دکتر نوزادم یازده ماه دارد. از چه سنی میتواند غذای سفره را بخورد؟
- اسحال شدید نوزادشش ماهه و تب پشت سرهم کودک پنج سله
پسرم هنوزشش ماهش تموم نشد ه دوماهه اسحاله توروخدا كمکم کنید دخترم هم پنچ سالشه همیشه تب داره الان استفراق هم داره ولی تبش باهیچ دارویی پایبن نمیاد
- چرا نوزاد یک روزه سینه مادرشو نمیگیره
- در مورد واکسن ۶ سالگی
با سلام خسته نباشید.قبل از واکسن زدن چه مقدار آستامینوفن باید به کودک داد و چند ساعت قبل؟
- سلام دكتر دخترم 21 ماهش هست آيا ميتونم بهش ارده وشيره انگور برا صبحونش بدم ممنون
- سلام پسرم 7ماهه است والان دوروز سرفه خشک میکنه ونه آبریزش داره ونه خلط وخداروشکر هیچ یک از اعضای خانواده بیمار نیستند خواهش میکنم بهم بگید چ دارویی بهش بدم واینکه شیرمادر میخوره
- آیا این شربت برای بچه ی سال خوبه
این شربت برای بچه ی سال خوبه
- سرما خوردگی
سلام برای خس خس سینہ پسرم 9 ماہہ با سرفہ خلط دار چہ شر بتی باید بدم و اب ریزش بینی شدید
- دفع نوزاد
سلام آقاي دكتر دختر ٦ ماهه من با شروع غذاي كمكي فرني يك روز درميان يك بار دفع داره قبلا كه فقط شير خودم رو ميخورد روزي سه بار دفع داشت راه حل چيست ؟بعد موقع دفع زور ميزنه
- شربت ایموناس
با سلام و عرض ادب خدمت پزشک گرامی میخواستم بدونم به کودک دوسال و نه ماهشه روزانه چند سی سی شربت ایموناس بدم و اینکه اگه یه شیشه شربت تموم شد دوباره هم براش بگیرم یا همون یه شیشه کافیه؟
- واکسن یک سالگی دیرتر تزریق بشه اشکال داره
- ادرار نوزاد
سلام آقای دکتر. نوزاد پسر ۴ ماهه دارم. دو روزه که حجم ادرارش مقداری کم شده و بعضی وقتا یکم رنگ گلبهی رو پوشکش میمونه. مشکل چیه؟ قبلا فقط یبار اینطوری شد بیشتر شیر دادم خوب شد.
- امپول ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده و بعلت زندگی آپارتمان نشینی از نور خورشید محروم هست و متاسفانه مولتی و آد را هم نمیخوره میتوان آمپول ویتامین دی تزریق کرد؟
- یبوست
- اقای دکتر دخترم بردم درمانگاه بخور سرد براش گذاشتن و امپول هیدروکورتیزون ضعیف شد بهش زدن گفتن خطرش کمتر از دگزا هست سرفه های خروسکی بدجور میکرد چون گلوش التهاب داشت بخاطر رفلاکس پنهان که داره الان هشت ماهه هست
- سرفه
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴سالشه 14کیلو وزنشه سرفه خلط دار و ابریزش بینی داره ک زرد رنگه .ازیترمایسین ۲۰۰گرفتم میشه راهنمایی کنین چند سی سی و هر چند ساعت بدم
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک یک سال و پنج ماه با وزن ۱۱.۵
چقدر دارو مصرف کنم

