Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پماد بی حسی
سلام وقت بخیر از پماد بی حسی زایلاپی در شیردهی میشه استفاده کرد؟
- بیماری پوستی
باسلام،الآن پسر ۳سالم با خارش پاهاش از خواب بیدار شد،چک که کردم با برآمدگیهایی مثل حوش زیرپوستی و خیلی ریز که ۲تاش قرمز رنگ وبقیش بیرنگ هستن مواجه شدم،لطفا راهنماییم کنید که به پزشک مراجعه کنم یا صبرکنم ببینم که از بین میره یانه،ممکنه گزیدگی باشه؟با تشکر
- شربت اندانسترون
سلام خسته نباشید من پسرمو دیروز بردم دکتر بخاطر بوی دهنش بوی بد هم نیس ولی یجورایی بو داره ، دکتر گف تهوع داره گفتم نه با اسن حال شربت اندانسترون داده این برای بوی دهنش خوبه؟؟؟
- ازیترومایسین
سلام شربت ازیترومایسین 100 برای پسر دوساله چه جوری استفاده کنم؟بچم سرماخورده دکتر داده دلی نحوه مصرف یادم نیست و ایشون هم تشریف ندارن
- کش و قوس
دخترم ۱ سالو نیمشه ک از ۵ ماهگی فهمیدم ک وقتی خابش میاد ی چیزی میکشید رو صورتش و با دستاش اونا هی میکشید و زور میزد و هی پاهاشا جم میکرد ب طرف دلش و دوباره تکرار میکرد تا خابش میبرد الانم هنوز همینجوره و با دستاش شلوارشو میگیره و ب طرف صورتش میکشه و زور میزنه و ی چن دیقه ای این کارا میکنه و خابش میبره خیلی نگرانم از این کارش علتش چیه
- کوبیدن سر
سلام آقای دکتر خیلی ممنون که بی چشم داشت پاسخ گوی مادران هستید خدا عمر با عزت بهتون عطا کنه سوالم اینه کودک ۱۴ ماهه دارم که وقتی عصبی می شه یا بهانه چیزی و میگیره سرشو می کوبه دیوار یا پشتی صندلی غذاش بعد از اینکه جوابش بدیم ساکت میشه آیا علامت خطرناکه؟
- آلرژی
باسلام وخسته نباشیدببخشیدتست آلرژی برای نوزادچگونهذهست ودرچندماهگی بایدانجام بشه بعدنوزادی که رفلاکس داره میتونه ازچهارماهگی غذای کمکی شروع کنه ممنون
- چه شربتی برا نوزاذ 3ماهه ک سرفه میکنه خوبه
- همانژیوم
سلام دخترم دوماهه هست و دارای همانژیوم روی بینی هست و دکتر متخصص قلب براش قرص پروپرانولول طبق وزنش تجویز کرده آیا این قرص عوراضی هم داره؟؟
- سلام اقای دکتر دخترم 9سالشه سرفه خشک میکنه چه دارویی بهش بدم
- ناف
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر و خوشی. اقای دکتر پسرم سه سالش شده. یکی دو روز هست که داخل نافش کمی رنگ صورتی میبینم . توده یا برامدگی وجود ندارد . فقط کم داخل نافش صورتی هست. پزشکش جنابعالی میباشید دستور چه میفرمایید با تشکر فراوان از شما
- سوال ازدکتر اطفال
سلام اقای دکتر ایا گرم بودن محیط مث اتاق نوزاد یا منزل روی یبوست تاثیری دارد؟
- تب
سلام اقای دکتر وقت بخیر نیما چهارده ماهشه کمی تب داره 38و یک دمای بدنشه چقدر استامیتوفن بدم؟در چه صورت باید ببرم دکتر؟
- ازمایش متابولیک
سلام آقای دکتر پسر خواهرم نه ماهش هست تشنج میکنه داروی لوبل مصرف میکنه نوار مغزش یکم مشکل داره ولی ام آر آی سالمه از نظر حرکتی و هوس عالیه ازمایش براش نوشتن پلاسما لاکتات هاش 23هست چند تا بالا هست آیا این بیماری متابولیکی هست درمان میشه ؟؟؟؟
- خلط بینی
سلام پسرمن ده روز خلط بینی گلو داره سرفه خلط دار می کنه دکتر شربت کیتوتیفن شربت سرفه داده هنوز قطع نشده چی کار کنم
- قرت کردن خسته خرما
طفل سه سالم ۲۰ دقیقه پیش یک دانه خسته خرما قرت کرد باید چی کنیم خودش نرمال است شکر
- اقای دکتر این دونه های قرمز بعد از تب نوزاد چهار ماهه ایا خطرناکه یا خود به خود خوب میشه یه نوع عفونت ویروسیه
- سلام نیوزینگ یاهمان زینگ پلاس یکی میباشند یافرق دارند
- گوش درد
سلام پسرم ۳ سال و ۸ ماهشه با وزن ۱۳.۸۰۰. چند روزه آبریزش بینی داره امروزم گفت گوشم درد میکنه بردم هفده شهریور گفتن گوشش قرمز. شربت کوآموکسی کلاو ۴۵۷ دادن. نگفتن چقد بدم و چند روز؟ چقد بدم هر چند ساعت و تا چند روز؟
- سلام خسته نباشید
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم ۵ سالشه ۱۹ کیلو شربت سفیکسیم چند سی سی بدم

