Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگي
سلام عرض شد پسر ٦ ساله من ٥ روز پيش حالت سرماخوردگي همراه با سرفه اب ريزش بيني و كمي تب داشتند كه تقريبا خوب شدن ولي از ديشب ميگه يه گوشم درد ميكنه البته تو وان حمام هم رفته بودن شايد هم اب تو گوشش رفته دكتر بيرون هم ميترسم برم لطفا راهنمايي كنيد
- شربت زینک
سلام وقت بخیر دختر من سه سال و نیمشه دو کیلو کمبود وزن داره و موهاش کم پشت و ریزش داره خواستم ببینم شربت زینک میتونم بهش بدم ایرانی خوبه یا خارجی شما چه شربتی و پیشنهاد میکنین ممنون میشم راهنماییم کنین.
- سلام دخترم ۶ ساله هست و ۲۲ کیلو گرم وزن داره میزان مصرف سفیکسیم براش چقدر هست؟
- یبوست وسرماخوردگی ویروس
سلام خسته نباشید..دخترمن کاملابی اشتهاست ازهمون ابتدا فقط برخی روزها فقط کمی غذامیخوره واکثرروزها کاملااشتهاصفر...ازمایشات نرمال ولی فقط حس میکنم علتش یبوست هست وقتی چندروزپشت هم مدفوع داره روزبعدبهترمیخوره ودیگری اینکه الان گلودرد گرفته وحالت کسلی وخس خس توگلو بایدچه دارویی بهش بدم ممنون
- یبوست
سلام کودک ۲ ساله ای دارم که هردو وزیر بارمدفوع میکنه.اماهمراه باسختی وبالا وپایین پریدن بالاخره انجام میده.انگاریه سختی وبه زورمدفوع میکنه.خواستم بپرسم شربت انجیربدم بهش خوبه ضرری نداره؟؟؟ سوال دومم اینه که پسرم خیلی شیرمیخوره یعنی یه پاکت شیرروممکنه دریک روزبخوره آیاضرری داره؟؟
- حرف زدن
سلام خسته نباشید کودک ۱۴ ماهه پسر چند ماه پیس چند بار گفت بابا دیگه نگفت هر چقدر سعی کردم نگفتم الانم فقط وقتی داره بازی میکنه سرگرم خودشه بعضی کلمات مثل دده یا نه یا آره یا دای رو میگه همیشه نمیگه میخوام بدونم تا چه زمانی نرمال کم حرف زدن کودک چیکار کنم به حرف بیاد بابا مامان بگه
- افتادن ناخن دست وپا
سلام ناخن های پسرم در عرض دوروز لق میشن دوتاش هم افتادن هفت ساله است به نظر شما علت چیه
- اسهال
آیاشیرپاستوریزه راگرم کنم
- سلام خسته نباشید دخترم یک سال و ده ماهه است شربت ستادین رو چه مقدار و چند بار در روز بهش بدم مرسی
- سرماخوردگی
سلام.پسرم6سالشه و18کیلوگرم.سرماخوردگی خفیف خورده از بینی اذیته تو خواب صدای خس خس سینش میاد.چه شربت یا قرصی بهش بدم؟ممنونم
- شربت سفکسیم۱۰۰
پسرم ۷ ماهشه با ۱۰ کیلو وزن برای سرماخوردگی شربت سفکسیم ۱۰۰ چقدر باید بدم؟؟
- دور سر
سلام خسته نباشید اقای دکتر دور سر دختر ۱۶ ماهه ۴۶ هستش تولد ۳۴ بود این اندازه خوبه ؟
- زبان كودك
با سلام روي زبان كودك ١٣ ماهه ام گاهي وقتا يه لايه سفيد يا زرد ميبينم دليلش چيه؟
- دل درد ویروسی واستفراغ
سلام آقای دکتر دخترم استفراغ شدید ودلدرد داره از شنبه تاحالا دوروز خوب بود یه روز بد دکتر براش سفکسیم ۲۰۰ نوشته هر ۱۲ساعت یک عدد وزن دخترم حدود ۲۷ کیلو هستش ایا دوز دارو زیادنیست؟
- واکسن آنفولانزا
سلام عوارض واکسن آنفولانزا برا کودکان چیست؟
- شیرخشک
ببخشید من تا الان به دخترم شیر خشک ببلاک میدادم یکسال و ۴ ماهشه شیر خشکش پیدا نمیشه چی جایگزین کنم که معدش بهم نریزه ببلاک خیلی خوب بود ممنون میشم راهنماییم کنید
- تب
اقای دکتر پسر من ۱۸ ماهشه با وزن ۱۳ کیلو دیروز یهویی تب کرد .بردم دکتر گفتن عفونت نداره و تشخیص امیکرون دادن در صورتی که اریا خیلی کم بیرون میره .وو یه امپول ۱/۴که نگفت چیه و یه شربت دیفین و استا داد گفت اینارو بدید خوب میشه الان دو روز گذشته باز تب دارع بنظرتون امکانش هس که عفونت داشته باشه .راستی اسهالم شده که بهش شربت میدم با رژیم غذایی خونگی..بنظرتون نیاره چرک خشک کن بخوره
- تعداد دفعات مدفوع
با عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر دختر من دقیقا ۲۴ ماهه اس . به مدت ۲ روزه که تعداد دفع مدفوعش ۴ الی ۵ بار در روز و به مقدار کم شده است. در صورتی که قبلا روزی یک بار و با حجم زیاد بود. آیا ممکن است مشکلی وجود داشته باشه؟ آیا باید اقدام خاصی انجام بدهم؟ با تشکر
- گلورد کودک ۷ماهه
سلام آقای دکتر دخترم سرفه میکنه خس خس سینه داره آبریزش بینی وتوشیر خوردن هم نارایی میکنه
- علت تب غیر منظم
سلام وقت بخیر دخترم 5 سالشه سه،چهار روزه بعضی ساعات روز تب داره و آبریزش بینی داره،تبش روبه راه نمیشه علت چیه آقای دکتر

