Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- داروی سفکسیم
به کودک یک ساله..با وزن ۱۱کیلو ..چه مقدار سفکسیم بم ..لوزه داره ..گلوش التهاب داره
- دانه قرمز
سلام اقای دکتر،روی کمر وباسن دختر 9ماهه ام دانه های قرمز میزنه کرم ایروکس تاثیری نمیکنه چه چیزی استفاده کنم ممنون
- سلام واکسن ۱۸ ماهگی بچم رو الان ۶ ماه نزدم
- قطره استامینفون هی تکان دادن کف میکند؟اخه من شربت رو که گرفتم خودم با ریکا شستمش میگم نکنه از مایع ریکا به داخل شربت نفوذ کرده باشه
- اسهال خونی
سلام پسر دوساله ام چهار روز پیش تب کرد و اسهال داشت که تبش با استامینوفن هر ۴ ساعت کنترل شد. روز اول ۱۰ بار روز دوم و سوم ۷ بار اسهال داشت. امروز بعد دفع روان خون کمرنگی در پوشک دیده شده. آیا خطرناکه؟ چکار باید بکنم؟
- زردی کف پای کودکم
سلام پسرم ۵ و نیم هست. ۶ ماهی دقت کردم کف پاهاش زرد هست و شب ها موقع خواب کف پاهاش از پتو بیرون می ذاره، البته مشکل زیادی اسید معده داره و ۶ ماهه تحت درمان امپرازول و موتلیوم هست، علائم خاص دیگه ای نداره و اشتهاش خوبه. قبل از شروع درمان اسید معده، آزمایش داد دکتر کودکان گفت کم خونی داره، اما دکتر متخصص گوارش کودکان گفتند خیلی حاد نیست و درمان معده کردند. نگران هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.
- شربت سفکسیم
سلام وقت بخیر پسرم ۶سال ونیم داره و ۲۰ کیلو وزن دکتر شربت سفکسیم براش نوشته ولی نگفته چند سی سی میخواستم بدونم چند سی سی باید بخوره
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۹سالش هست ..از امروز عصر یهو شروع کرد به سرفه کردن ...حال نداشتن ...بعداز یکی دوساعت تب الانم که نصف شب شده حالت تهوع و تب لطفا بفرمایید چه کار کنم استامینفون...هم دادم ولی تب پایین نیومد
- شیر خشکدادن به کودک
کودکم یکساله است و شیر خشک را نمی خورد چه کار کنم ایا میتوانم ان را شیرین کنم تا بخورد یا خیر ؟؟؟
- کودک
سلام شبتون بخیر پسرم ۲۰ ماهشه هر ۳-۴ روز شکمش کار میکنه ، همش گریه میکنه میگه پی پی .... بهش شربت لاکتولاز دادم ، روغن زیتون میدم ، خاکشیر آلو دادم ، ترنجبین و فلوس دادم ، دیگه نمیدونم چیکار کنم
- درمان
باسلام دخترم چهارسالشه و ۱۸ کیلو وزن داره حدودا ده روز پیش بیمار شد دکتر براش اموکسی سیلین ۲۵۰ هر ۸ ساعت ۱۰سی سی نوشت ولی با مصرف این دارو خوب نشد و دوباره سرفه های شدید و خشک داره با ابریزش بینی خواستم بدونم اگه بخوام سفیکسیم ۱۰۰ به دخترم بدم مشکلی نیس ؟ وابنکه به چه میزان و با چه فاصله زمانی؟
- با عرض سلام برای بچه ۸ ماههکه شیر خشک اپتامیل جنیور میدادیم الان که شیر خشک که امتیل جنیور نیس چه شیر خشکی بدیم
- واکسن چهارماهگی
سلام. دخترم واکسن 4ماهگی که فردا نوبتش بوده رو امروز زد بخاطر این که فردا تعطیله. نکنه براش ضرر داشته باشه. لطف میکنید جواب بدید خیلی نگرانم
- پسرم ۵سالشه و عفونت لگن داره مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ به چه صورتی؟
پسرم ۵سالشه و عفونت لگن داره مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ به چه صورتی؟
- گلو درد
سلام دکتر عزیز دخترم تقریبا همیشه سرما خورده س یکم داشت خوب میشد از دیروز یکدفعه تب ۳۹درجه کرد وگلو درد شدید
۵سالشه ۱۵کیلو بردمش شبانه کلینیک گفتن ویروسیه و احتیاج به انتی بیوتیک نیست بروفن و استامینفن و سیتریزین دادن ولی هیچکدوم اثر نکرده ۴۸ساعته بعیر از دارو هیچی نمیخوره میگه گلوم درد میکنه داروها خوب نبوده؟ دوباره بردم داروخونه بهش اموکسی کلاو دادن ولی کلو درد اصلا خوب نمیشت و بخاطرش هیچی هم نمیخوره خیلی نگرانم کرده - شربت سفاکسیم ۱۰۰ برای کودک باوزن ۳۹ ۷/۵ ساله
مقدار مصرف شربتسفکسیم ۱۰۰ برای کودک باوزن ۳۹کیلو
- شربت لوتیراستام
سلام وقتتون بخیر پسرم دوسال و ۸ماهشه شربت لوبل مصرف میکنه از یکسالگی هر ۱۲ساعت ۲.۵سیسی الان از مهرماه شده ۱.۵سیسی دکتر امین زاده کم کردن مقدارش رو .روزهایی که بیدار میشه و درطول روز یکسره بیدار میمونه و نمیخوابه بعدظهر ها شب رو زود میخوابه اما یکم که میگذره از خوابش با ترس و کابوس بیدار میشه گریه میکنه و سقف رو نگاه میکنه انگار چیزی میاد سمتش اما وقتی در طول روز یکساعت خوابیده باشه شب موقع خواب چنین حالتی نمیشه ممکنه بخاطر کم شدن دوز دارو اینجوری شده باشه ؟قبلا اینجوری نبود
- مصرف پماد فلوسینولون در شیردهی
سلام آقای دکتر. خسته نباشید. آیا مصرف پماد دست ساز فلوسینولون و کرم اوره در دوران شیردهی مجازه؟
- طه ۱۲۴
سلام دکتر پسرم پنجه پای راستش ورم کرده البته الان عفونت داره تحت نظر پزشک دارو مصرف میکنه ایا به کلیه مربوطه
- بتامتازون برای کودکان
سلام من پسر ۱۸ ماههام به خاطر بیماری ویروسی که بدنش دچار حساسیت و دونههای قرمز شده بود تب کرده بود و من وقتی بردم بیمارستان، دکتر اورژانس نصف امپول بتامتازون را تجویز کرد اما الان متوجه شدم برای رشد کودک مضر هست و نگرانم. لطفا راهنمایی کنید

