Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رانیتیدین
سلام مصرف شربت رانیتیدین تا چه مدت برای کودکان زیر یکسال مجازه؟دختر من 9 ماهشه و به علت تعداد دفعات زیاد مدفوع در روز دکتر براش نوشته ولی نمیدونم تا کی بهش بدم
- آبریزش
سلام بچه پنج سال و نیمه دارم در صورت ابریزش بیتی شربت سیتریزین بهتره یا نئوتادین؟
- درمورد تب
من دختر دوساله نیمه دارم از یکشنبه شبش تب کردتا دیشب،تبش رفت و برگشت بود،الانم تب نداره دوروزه تودماغی حرف میزنه،از دیشب تاحالا یکسره سرفه میکنه،ابریزش بینی هم داره،رنگ مدفوعشم تغییر کرده باید چکار کنم ،از غذا خوردن افتاده همش دل آب میخواد
- سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم خوب بشه؟؟
سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم که خوب بشه؟؟
- شربت سفیکسیم
سلام آقای دکتر وقت بخیر دختر 2.5 ساله دارم دوز مصرفی شربت سفیکسیم 100 هر 12 ساعت چقدر میشه؟ ۱۲ کیلو هست
- سرفه وسرماخوردگی نوزاد۲ماهه
بچم کم اشتهاشده تب واسهال داره سرفه هم داره چکارکنم
- ستریزین
باسلام.دخترم آلرژی غذایی داری یک ماه پیش آبریزش بینی و خارش چشم داشت که متخصص آلرژی ۵ سی سی هر روز سیتریزین تجویز کرده.دخترم یک سالشه و ۱۴ کیلو..ب نظر شما درست تجویز کردن ۵ سی سی رو؟حس میکنم شاید اشتباه نوشتن.دخترم داروی ضدتشنج هم مصرف میکنه
- تب کودک
سلام پسرم ۳۳ ماهشه ۴ روزه تب داره هر دکتری بردم فقط شیاف و آستامینوفن و سیتریزین و سرما خوردگی و آموکسی کلا و دادن ولی الان ۴ روزه تب ۳۸ به بالا داره یکی دوبار ۳۷ اومد با ۳۷ و نیم دیگه خوب نشد بی حاله سرگیجه داره گلوش پره آبریزش بینی داره و اینکه چشاش قرمز میشه و موقع تب بالا دست و پاش یخ میشه
- سلام دکتر به بچه من سفالکسین 250داده حساسیت داره میتونم آموکسی سیلین بجاش استفاده کنم
- تب
با سلام دختر سه ساله دارم از دیروز تب داره حدود یکسال هم هست هفته ای یکی دوبار میگه ناحیه تناسلی میخاره من حدس الرژی به غدا یا سوختگی میدادم و با کمی کرم خوب میشه ولی الان از دیروز که تب کرده میگه کمرم درد داره ناحیه تناسلی هم میخاره نمیزاره حتی بشورمش و میگه پام درد داره ولی علایم ابریزش و سرفه ندارخ به نظر شما عفونت اداری یا دور از جون کلیه هست یا ویروسه که درد کمر و پا داره
- ابله مرغون
سلام اقای دکتر در ابله مرغون دیفنو فناک استفاده شده شنیدم سندرم ری مبتلا میشن خیلی نگرانم
- شربت اسپکتورانت برای فاویسم
سلام. آیا مصرف شربت اسپکتورانت برای نوجوان 14 ساله مبتلا به فاویسم مجاز می باشد؟
- عفونت
سلام اقای دکتر پسر من ۸سالشه وزنش۲۴کیلو هستش گلوش عفونت داره وتبش بالا میره شربت آموکسیسیلین هر چند ساعت چند سی سی بدم؟
- یبوست
سلام ، دختر سه وسال ونیمه من چهار روز است که دچار یبوست شده ، چکار باید کرد
- سلام پسر من ۱۴ ماهشه بعضی وقتا میکوبه تو سر و پیشونیش میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
با سلام، پسرم از دیشب تب کرده و هفته آینده باید واکسن ۱۸ ماهگی رو براش بزنم،اشکالی نداره ۱ هفته از بیماریش بگذره و واکسنش رو بزنم؟
- تب طولانی
سلام جناب دکتر پسرم سه ماهه که مدام تب می کنه چیکار کنم؟ به بروفن هم حساسیت داره
- مقدارمصرف سفکسیم۱۰۰
انگشت اشاره پسر ۸ سالم شکسته و زخم شده دکتر آتل بسته و سفکسیم۱۰۰ نوشته ۱۲ ساعت ولی مقداری را ننوشته وزن ۲۵ کیلوگرم است
- مقدارمصرف آزیترومایسن برای کودکا
سلام مقدازمصرف داروی آزیترومایسین برای کودک ۵ساله چقداست
- بافت نرم کشاله ران
سلام و خسته نباشید کشاله ران سمت راست دختر دو ساله ام یک مقدار بافت نرم مثل گوشت زیادی دارد البته خیلی نرم که سمت چب ندارد و چین خوردگی دو کشاله قرینه نیستند گوشت یک طرف بیشتر است نگرانم راهنمایی کنید وقتی دست میزنم مثل حبابهای ریز زیر دستم حرکت میکنن

