Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
بچه ۲سالم ۳ روزه اسهال ابکی داره دکترم بردم تاثیری نداره چه چیزای خوب بهش بدم بخوره
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم ۲سال و۱ماهشه خروسک خفیف گرفته دکتر براش دگزا زد وهر شب قرص مونته لوکاس تجویز کرد ودستگاه بخور سرد ولی سرفه هاش مثل سرفه های خلطی هست ولی خلط نداره یکمی آبریزش بینی داره چه داروی بهش بدم که سرفه هاش قطع شود
- قطره ملیکازیم
سلام و وقت بخیر نوزادم یک ماه و نیمه ام نفخ و تعداد دفع زیاد ، شل و سبز و محاطی داشت، با آروغ شیر می ریخت قطره ملیکازیم قبل شیردهی بهش میدم وضعیت بهتر شده، آیا استفاده از این قطره اشکال داره؟ بعد بدن خودش در تولید آنزیم مشکل پیدا نمی کنه؟
- چسبندگی دستگاه تناسلی دختر 15 ماهه
دختر 15 ماهه دارم که تازگی متوجه شدم دریک طرف دستگاه تناسلی اش از لب کوچک به لب بزرگ چسبیده میخواستم بدونم میتونم خودم در خانه با کرم استروژن رفعش کنم؟
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۵ساله با وزند۱۵کیلو
مقدتر مصرف سفکسیم۱۰۰ برای پسر۵ساله با وزن۲۰ کیلو چقد است؟
- سلام دخترم چهار سالشه 14کیلو وزن داره چه مقدار باید بهش فارکسیم 100بدم چند سی سی؟
- نوزاد
سلام دکترمیشه شیرخشک اپتامیلو با ببلاک کامفورت قاطی کرد اپتامیل بچم یبوست میشه جزاونم چیزی نمیخوره پزشک براش کامفورت تجویز کرده اونم نمیخوره اصلا همیشه هم شکمش سفته و گریه میکنه و زورمیزنه پیشنهادشماچیه برای رفع یبوستش فقط اب قندبدیم کارمیکنه با ترنجبین
- سلام کودک یکساله دارم که اسهال بلغمی بارگه خونی گاهی دارد.آزمایش مدفوعش ۶تا۸تاگلبول سفیدنشون داده درمانش چیه
- زیرگردن
سلام دکتر پسر من سه سال و چهارماهش زیر گردنشو خارونده قرمز شده چه پمادی بزنم ممنون
- دل درد بی اشتها
سلام اقادکتر پسرم سه سالشه دوروز دل درد داره نه همیشه بعضی وقت درد مکنه بی اشتها به غذا شده یبوست گرفته چه کارکنم
- گرفتگی بینی
سلام وقت بخیر سه ماه هست که هم دخترم همپسرم دخترم۵سال پسرم۹ سال داره مدام سرما میخورن تب وسرفه و گرفتگی بینی دارن میبرم دگتر انتی بیوتیک و انتی هیستامین با شربت سرفه میده بعتر میشن ولی گرفتگی بینی رفع نمیشه بعد از اتمام دوره درمان دوباره ابریزش وگرفتگی بینی با بقیه علایم شروع میشه چکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- آموکسی
سلام وقت ب خیر آموکسی ۱۲۵ برای کودک ۲۰ ماهه که خلت گلو دارد صلاح میدونید بهش بدهم؟
- اسحال شدید نوزادشش ماهه و تب پشت سرهم کودک پنج سله
پسرم هنوزشش ماهش تموم نشد ه دوماهه اسحاله توروخدا كمکم کنید دخترم هم پنچ سالشه همیشه تب داره الان استفراق هم داره ولی تبش باهیچ دارویی پایبن نمیاد
- عصبی بودن فرزندم و بی اشتهایی
سلان ببخشید من فرزندم خیلی بی اشتهاست با انواع غذاها زود عصبی میشه و خیلی کم حوصله اس شربت آیروفیکس خوبه بهش بدم ؟؟ شنیدم شربت های ویتامین بلوغ زودرس میاره آیا واقعیت داره ؟
- تزریق آمپول دگزا برای کودک یک ساله
کودک یکساله دارم خیلی تب داشت پزشک نصف آمپول دگزامتازون تزریق کرد آیا عوارض دارد برای کودکم یانه
- لرزش بدن نوزاد
سلام وقت بخیر.دخترم الان یکسالشه واز سه ماهگی لرزش داشت و نوار مغزگرفتیم سالم بود مثل موقع آدم بزرگا میلرزن اونجوری .وبعد لرزش هیچ علامی نداره الآنم که یکسالشه بعضی روزا زیاد میلرزه بعضی روز کمتر الآنم ازنظر تکامل هم چی خوبه الان راه میره دختر زرنگ باهوش.دکتر مغز اعصاب هم زیاد بردمش گفتن به مرور که بزرگتر بشه خوب میشه ولی بشدت نگرانم آخه لرزشاش اصلا تو این یکسال قطع یا کمتر نشده
- تخم بلدرچین
برای کودک بالای یکسال روزی یک تخم بلدرچین میشه بدیم
- تیروئید لب مرز و شانس کم کاری تیروئید
سلام
آقای دکتر شما گفتید که مشکل معده و ویتامین دی حل شود، تست تیرویید سه ماه بعد. خواهش میکنم میشه بگید که چقدر احتمال داره پسر من به کم کاری تیرویید مبتلا باشه؟
ممنون
- کلسیم
سلام واحترام پسرم دوسالش.تا بزرگسالی میشه بهش شربت کلسیم استؤکربدم؟تقریبا چهارماه که میدم بهش
- تب و دل درد
دخترم ۵ سالشه سه روز تب داره و از امروز استفراغ ودل درد هم اضافه شده ، هیچگونه دارویی رونمیخوره حتی در خواب ، همیشه با داروخوردنش مشکل داریم و وقتی بیمار میشه خیلی دیر خوب میشه ، واقعا نمیدونم چکار کنم با توجه به تبی که داره حتما جایی از بدنش عفونت داره ولی متاسفانه شربت آنتی ببوتیک نمیخوره چه راحلی میتونم استفاده کنم ؟ و آیا آمپولی هست که برایش بزنم؟

