Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ کودک دوساله
سلام پسرم دوروزه استفراغ داره اولش هرچی میخورد میآورد بالا بیمارستان رفتیم سرم زدن آمپول دمیترون ویتامین آوردیم خونه تغییری نکرد بی حال چیزی ام نمیخوره باید چکار کنم
- بستن مجرای چشم
سلام پسرم الان۱۶ ماههاس ک ازبدوتولدمجرای اشکش بسته بودوقی میکرداز۷ماهگی دیگ چشاش قی نمیکنه واشکاش جاری میشه.چش راستش اشکش ازگوشه ی چشمش جاری میشه چش چپش گاهی ازوسط وگاهی ازاونویکی گوشه چشمش جاری میشه مشکلی نیس؟
- با سر به زمین خوردن
سلام اقای دکتر پسرم ۹ ماه و نیمشه حالت ۴ دست و پا میشه و جلو عقب میکنه سر جاش و بعد میشینه منم یه موقع اگ در حد چند دقیقه پیشش نباشم تعادلش به همیخوره و چند بار سرش از پشت ب زمین خورده و صدا داده اعصابم به هم میریزه به مغزش اسیب نرسیده ؟؟ (سینه خیز میره و بعد این حالتو میگیره یه جا هم نیست ک دورش بالشت بذارم) ک نره
- سرفه
سلام، آقای دکتر پسرم ۱۴ ساله هست چند هفته پیش سرما خورد که آزیترومایسین خورد سرماخوردگیش خوب شده ولی گاهی سرفه خلط دار داره مخصوصا بعداز خوردن غذای چرب،و گرفتگی بینی هم داره ،میشه لطفا راهنمایی بفرمایید چه دارویی بدم ممنون میشم
- برامدگی و فرو رفتگی های سر
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر پسرم ۱۰ ماهشه دست ک میکشم روی سر و اطراف سرش کمی برامدگی و فرو رفتگی هایی هست ک در دو طرف سرش مثل همن اندازه هم فرو رفته یا برامده هست طبیعیه بچه های دیگه هم ک دیدم همینجورن سر خودمم ک دست میزنم هست طبیعیه ؟ علتش چیه
- عرق کردن زیاد پسر چهار ساله
سلام
پسر ۴ ساله دارم که خیلی عرق میکنه، چه کار کنم؟
- خر خر کردن در خواب
سلام روز بخیر اقای دکتر کودک ۱۶ماهه ام از اول رفلاکس شدید داشت و متاسفانه از یکسالگی شیر مادر و ترک کرد و فقط شیر خشک اونم فقط در خواب می خوره برا غلظت شیرش یکم فرنی تو شیرش میریزم و روزی ۴بار فقط در خواب شیر میخوره حالا مدتیه خر خر و گرفتگی پشت بینی داره انگار علتش چیه ؟ هیچ علامت دیگه ای نداره فقط گاهی حس میکنم پشت بینی خلط داره
- اسهال و استفراغ
دوتیکه سیب زپینی با کره سرخ کردم دتدم ب دخترم ک ۹ماهشه استفراغ میکنه بردم دکتر پدی لاکت ش بت زینک واندوسترون داد چطور مصرف بشه
- تب نوزاد
بچم دو ماهشه ی هفته بعد واکسن دو ماهگیش که ی شب برا واکسن تب کرد الان باز دوباره تب کرده
- گلو ووو
سلام من بچم 7ماهشه خودم گلوم درد میکنه سرما خوردم میشه قرص آزیترو مایسین با سیتریزین بخورم
- ازمایش متابولیک
سلام آقای دکتر پسر خواهرم نه ماهش هست تشنج میکنه داروی لوبل مصرف میکنه نوار مغزش یکم مشکل داره ولی ام آر آی سالمه از نظر حرکتی و هوس عالیه ازمایش براش نوشتن پلاسما لاکتات هاش 23هست چند تا بالا هست آیا این بیماری متابولیکی هست درمان میشه ؟؟؟؟
- آبریزش
باعرض سلام خدمت آقای دکتر آیا آبریزش دهان کودک بعداز پایان دوسالگی طبیعی هست
- مکمل برای افزایش اشتها
سلام آقای دکتر پسرمن ۳سال ونیمش هست اصلا هیچی نمیخوره چه مکملی بدم بهش؟ وزنش هم خ پایینه ۱۱کیلو هست ولی قدش خوبه۱۰۴سانت
- دندان قروچه
سلام .بنده دختر 4 و نیم ساله دارم که شبها در هنگام خواب برای دو یا سه بار (تعداد محدود )دچار دندان قروچه میشود . آیا نیاز به درمان دارد ؟
- تعداد روز مصرف فارمنتین ۶۴۳
دخترم سینوزیت کرده فارمنتین ۶۴۳ دکتر داده و داره میخوره. تا ۷ روز باید بخوره یا ۱۰ روز ؟
- خوردن دست
سلام اقای دکتر بچه سه ناه و 15 روزه دارم تازگیا خیلی دستاش رو میخوره چیکار کنم بنظرتون که نخوره دیگه؟
- مصرف سفیکسیم
برای کودک ۱۰سال با وزن ۲۰کیلو سرما خورده همراه داروی کوریزان و دیفن کامپاد اختلال ایجاد نمیکنید و چه مقدار مصرف شود
- دندان.
سلام آقای دکتر بچه من تا ۹ ماهگی ۴ تا دندان بالا و ۴ تا دندان پایینش که جمعا۸ تا دندانش درواومد اما الان ۵ ماه گذشته و بچه من ۱۴ ماهش هست و بعد ۹ ماهگی دیگه ندان درنیاورده آزمایشم داد همه چی نرمال بود چکار کنم؟
- سرفه
سلام آقای دکترخسته نباشید دخترم ۷سالشه و۳۵ کیلو وزن داره چندهفته هست سرفه میکنه علائم دیگه نداره شبها هم تو خواب سرفه میکنه من بهش شربت ازیترومایسین ۲۰۰ وقرص ایرکاست وقرص نئوتادین میدم الان میخوام شربت پلارژن کیدزبدم اشکالی نداره؟؟ دوز مصرف شربت هم میگین چقدر بدم؟ ممنونم
- اریترومایسین 200 بچه 21 ماهه ده میلویی چه مقدار بدم
تب داره غذا نمیتونه زیاد بخوره گلوش درد میکنه

