Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن گیری نوزاد
سلام نوزاد دوماهه وزن بدو تولد ۲۶۵۰والان که دوماهشه ۴۵۰۰هست میخاستم ببینم چند ساعت یه بار باید شیر بخوره
- نئوزینک
سلام برای نوزاد ۴ ماه و نیم با وزن ۸۱۰۰ نئوزینک تجویز شده مقدارش ۲ سی سی همین اندازه مناسبت یا نه در ضمن نوزادم رفلاکس داره و از شیر خوردن در بیداری امتناع میکنه ممنون میشم راهنمایی کنین
- لرزش پای نوزاد
باعرض معضرت بیشتر شدن لرزش هاخطرناک نیست خیلی ناراحتم لطفا راهنمایی کنید
- با سلام
با سلام من نوزاد ۲۸ روزه دارم که شکمش هر ۴ روز یک بار کار میکنه و خیلی نفخ شکم داره و همش گریه میکنه میتونم قطره پدی لاکت واسش بگیرم بهش بدم آخه قلبش هم سوراخ داره میتونم از این قطره بهش بدم
- ميزان خواب نوزاد
سلام وخسته نباشيد دختر ٥ ماهه دارم كه شب ساعت دوازده تا ٩ صبح ميخوابه ولي در طي روز دوسه ساعت ميخوابه آيا اين ميزان خواب كافي مي باشد؟
- افتادن از ارتفاع یک متری پسر ۴۵ روزه
پسر 45 روزه ام از بلندی 1 متری افتاد. سرش هم ورم کرده. نزدیک 6 ساعت هم خوابیده بود فقط. من باید چیکار کنم؟ الان 9 روز میگذره ولی ورمش هنوز هم خوب نشده. من چه کار کنم؟
- دندان درآوردن
سلام آقای دکتر،ببخشید کاهش اشتهای شیرخوار ۸ماهه که تازه یه دندون درآورده طبیعیه؟؟؟با قاشق غذای کمکی فرنی وسوپ میخوره،اما از مک زدن شیشه وخوردن شیر خوشش نمیاد سریع دهنشا کیپ میکنه.
- تب
سلام خسته نباشیددکترپطرم ۸ماهشه تبش بالاوپایی میره قطره استامینفن نمیخوره شربت ایپوپروفن بهش بدم اشکال نداره چقدبایدبهش بدم؟
- شیرخشک
سلام .من بچم ۴ماهو۲۰روزشه ازدوماهگی شیرخشک اپتامیل میدادم اماالان یه ماهی هست اب ازدهنش میادبینیشم گیپ میشه بهم گفتن اپتامیل پپتی بدم امانمیخوره پپتی رو وزن گیریشم متوسط هسته چ شیرخشک دیگه ای میتونم بدم ک وزن گیریش خوب باشه واب اومدن ازهنش قطع بشه
- سلام پسرم ۴۰ روزشه چند روز بوی مدفوعش خیلی تند
سلام،پسرم ۴۰ روزش بوی مدفوع خیلی تند ترش هستش باید چکار کنم.روزی چند بارم مدفوع می کنه وهمش بوش بد
- سرماخوردگی نوزاد یک ماهه
سلام وقتتون بخیر، من نوزاد ۳۰ روزه ایی دارم که به مدت ۱ روز است سرفه می کند، و آبریزش بینی دارد و کمی صدایش خس خسی یا اصطلاحا خروسی شده ، برای درمان چه اقدامی باید بکنم؟
- تزریق امپول امپی سیلین
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یه دختر ۱۰ ماهه دارم زود ب زود ویروس میگیره و سرما میخوره .وقتی ۶ ماهش بود سرما خورده گوشاش عفونت کرد دکتر براش امپول امپی سیلین ۵۰۰ زد یعنی میشه با اون امپول ایمنی بدنش پایین اومده باشه که زود سرما میخوره ؟ اگه ایطوریه پس باید چیکارش کنم چ چیزایی بهش بدم ک بدنش قوی بشه؟ ممنونم از پاسخگوییتان 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
- سلام منم یه دختر۴ماهه دارم به شدت لاغرشدم هرچی میخورم بازلاغرم برای چاقی چی مصرف کنم
- اسهال کودک17ماهه
سلام چهار روز میشه که بچم اسهال داره اسهالش ابکیه وبوی خیلی بدی داره اشتها نداره وفقط یکم اب میخوره که اونم استفراغ میکنه
- سلام نوازد من دختر هست از بدو تولد داخل نهایه تناسلی فکر کنم اسمش مبهل هست رنگش خیلی تیره هست الان آخرهای چهار ماه هستش
از بدو تولد مبهل تیره دهشه
- کرونا یا سرماخوردگی
سلام اقای دکتر بنده پسرم ۵ ماهشه و از شیر خودم میدم بهش امروز حالم خوب نیس احساس میکنم یا سرما خوردم یا کرونا دارم ایا استفاده شربت ستادین دی سی برای بچم که شیر منو میخوره مشکلی که نداره
- دل درد نوزاد
سلام .ببخشید دکتر نوزاد سه ماهه ای دارم که دائم دل درد دارد وشیر نمی خورد وقتی به اواب نعنا با نبات می هم تا چند ساعت خوب شیر می خورد وخوب می خوابد ایا اشکالی دارد روزی دوسه مرتبه چند قاشق به او بهم ؟؟؟
- اسهال نوزاد ده روزه
نوزاد ده روزه. سه روزه انقد مدفوعش ابکیه ک از مقعدش نشت میکنه بیرون دائم اندازه یک سکه زرد داخل پوشکش ش هست . حدود ۱۷ بار هم در روز پی پی میکنه ک گاهی مایع زرد هست گاهی داخلش دون دون هم هست. چکار کنم
- درمان بی خوابی کودک
سلام پسر ۵۰ روزم خیلی کم میخوابه در روز ۴ ساعت شبم تا ۷ صبح بیداره بعد تا ۱۲ میخوابه
- تغذیه
سلام خسته نباشید پسر من ۷ماهش تموم شده هم شیر خودمو میخورد هم شیرخشک سیمیلاک کامفورت بخاطر کولیکی ک داشت از ۶ماهگی غذای کمکی شروع کردم شیر خودمم میخوره ولی شیر خشکشم دوس داره جدیدا سیمیلاک کامفورت ۲ دیگه گیرم نمیاد ببلاک کامفورت تلخ دوس نداره گریه میکنه اشکالی داره اپتامیل بهش بدم یا شیر دیگه ای پیشنهاد میکنید قبل اینکه دکتر سیمیلاک براش تجویز کنه اپتامیل پرونوترا میخورد

