Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد ۳ ماه
سلام وقت بخیر نوزاد من ۳ ماهش از دیروز تب داره همرا با سرفه های خلط داره برای شیر خوردن اذیت میشه لطف راهنمایی کنید درضمن من دسرسی به متخصص اطفال ندارم
- سرفه خلت دار نوزاد ۵ ماهه
دخترم یک ماه داره سرفه میکنه ۳ بار دکتر بردم ولی خوب نشده انتی بیوتیک میدم بالا میاره باید چیکار کنم
- آیا گریپمیکسچر باعث یبوست میشود؟
سلام وقتتون بخیر پسر من ۳ ماه و ۲ روزش هست به خاطر دل درد یک هفته بود که بهش گریپمیکسچر میدادمکه دل دردش هم در این یک هفته خوب شد ولی دچار یبوست شد که بعد ۳ روز خوب شد..آیا ممکنه گریپمیکسچر باعث یبوست شده باشد؟اگر بله پس چه شربتی بهش بدم..من ایران زندگی نمیکنم اگر امکانش هست یه شربت برای دل درد که همانند گریپمیکسچر باشد که عوارصش یبوست نباشدمعرفی کنید ممنونم
- تب
سلام اقای دکتر. نوزاد شش ماهه من کلا هیچ طعمی از استامینوفن نمیخوره. به دهنش که میخوره بالا میاره. تو بهداشت گفتن شیاف استامینوفن بزن. اونم تا شیاف میزنم روده هاش کار میکنن و دفع میکنه شیافو . چیکار کنم برای پایین آوردن تبش؟
- کبودشدن نوزاد
سلام دخترمن ۲۲روزشه دوروزه که مدام کبود میشه بایه زور کوچیک به شدت کبود میشه واین حالت درخواب وبیماری هست وبه فاصله هر دودقیقس نمیدونم علت چیه لطفا راهنماییم کنید
- بچم به عقر افتاد
سلام من بچم بغلم بود حواسم بهش بود آماتویه لحظه که دستم پشتش نبود به عقب افتاد سریع جلو آوردمش گریه نکرد آیا چیزیش شده خواهش میکنم ۴ماهشه
- اسهال
با سلام ، پسرم شیر خشک میخوره، ۱۲۰ سی سی میخوره مشکلی نداره ولی اگه ۱۵۰ سی سی بدم شکمش کار میکنه، آزمایش مدفوعدهم خوب بوده، طوری نیس؟ نه ماهه کامل داره
- نوزاد۵ماه با مخاط بینی سبز رنگ وابریزش بینی اموکسی سیلین مصرف میکنه چند روز باید مدت مصرف این دارو باشد
- علت عفونت چشم
با سلام و خسته نباشید نوزاد من یازده روزه است الان سه روزه که وقتی گریه میکنه از یک چشم چرک میزنه بیرون نگرانم کرده میخوایتم ببینم این طبیعیه ممنونم
- سلام دخترم سه ونیم کیلو وزن داره دارو آزیتروماسین چند سی سی بدم آیا این دارو خوبه براش
- عدم وزن گیری نوزاد
باسلام نوزاد پنج ماههام وزنش پنج و۴۰۰هست وزن موقع تولدش ۲۶۰۰تا سه ماهگی افزایش وزنش خیلی خوب بود بعدازان متوقف شدطوری که سه ماهگی پنج کیلو بود چکارکنم وزن بگیره فقط شیرخودمو میخوره ده روزیه فرنی روبراش شروع کردم ولی زیادمیلی به خوردن نداره برای وزن گیریش میشه شیرخشک بهش بدم؟؟
- نظر شما درمورد واکسن پرونار چیست؟
- استفراغ
سلام ... وقت بخیر ... بچه ام چهل و دو روزه اس نفخ داره و همش استفراغ میکنه شیر میخوره غلیظ بالا میاره هم شیر خشک آپتامیل و هم شیر مادر میخوره . لطفا راهنمایی کنید. ممنون.....
- مدفوع
نوزادم مدفوع لگه خونی وجود داره وشبها وروزها خیلی صدا میده دوماه داره
- خوردن میوه
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ماهش تموم شده یک هفته میگذره آیا میتونم بهش مقداری موز و مقدار سیب و آب پرتقال بدهم؟؟؟
- پسر۲ماهم شیرخشک نان کمکی میدم سه روزه مدفوع نمیکنه وبیقراری میکنه چه کنم
- اگزما
سلام و روز بخیر خدمت آقای دکتر ،دخترم 9ماهشه اگزما زده تو صورتش که خارش قرمزی تورم گهگاهی خونریزی داره 4 دکتر بردم کمی بهتر شده ولی بازم هست چی بزنم کامل از بین بره .ممنون از وقتی که گذاشتین
- کلیک یبوست شیرخشک
سلام خسته نباشیدنوزاد من 54روزشه کولیک داره گریه میکنه دستشویی نمیتونه بکنه روزی یبار با زور واینکه الان شیر خشک نان اچ آ میخوره صورتش خشک شده دونه های قرمز زده واحساس میکنم این شیرخشک سیرش نمیکنه اصلا خواب نداره بچه ام10دیقه 10دیقه چرت میزنه اما شبا خوب میخوابه
- یبوست
سلام دکتر خسته نباشید بب
- بیماری کودکان
سلام . آقای دکتر سرماخوردم اگه آپول چرک خشک کن دکتر تجویز کنه اشکالی نداره بزنم به بچه شیر میدم؟

