Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوزش گلوی دخترم
با سلام دختر شش ساله چند روز پیش سوزش گلو و گرفتگی بینی و تب خفیف داشت الان بعد چند روز باز میگه گلوم خیلی میسوزه و تبم داشت مگه میشه علایم بعد چند روز برگرده
- آیا سی تی اسکن مغز نوزاد ضرر دارد؟
با سلام ببخشین نوزاد ۶ ماهه ای دارم که چند روز بعد تولد پرش و لرزش دست و پا داشت حدود ۱۰ روزیگیش اورژانسی بردم بیمارستان که تشخیص اشتباه احتمال تشنج دادن و ۳ روز بستری کردن و سی تس اسکن ریه و مغز و اکوقلب ازش گرفتن و کلی آزمایشات دیگه که خداروشکر سالم بود بعد اون بردم متخصص اطفال که گفتن طبیعیه و رفع میشه خداروشکر دیگه اون حرکاتو نداره حالا آقای دکتر من نگران اون سی تی اسکنا شدم میگن خدای نکرده در آینده سرطانزاس چون نوزاد بوده خیلی نگرانم آیا واقعا همچین حرفایی درسته؟
- تکرر ادرار
آقای دکتر دختر من ۴ سالشه تکرر ادرار گرفته و گاهی شلوارش را خیس میکنه و خیلی تند تند میره ادرار میکنه گفتید سونو بده سنوگرافی دادم خوب بود و ۲ هفته پیش هم که تکرر ادرار نداشت یه آزمایش ادرار و مدفوع و کشت ادرار و مدفوع دادم همه منفی بود سفکسیم هم ۴ روز دارم بش میدم الان چیکار کنم؟مایعات هم زیاد نمیخوره حجم ادرار هم که میکنه خیلی کم .و شبها اصلا تو خواب تکرر ادرار نداره و شلوارشا خیس نمیکنه فقط روزها
- سیاهی زبان
با سلام دخترم ۴۸ روزس حدود دو هفته زبونش سیاه شده مصرف شیرشم شیر خودمه کمکی شیر خشک بهش میدم
- سلام دخترم 5ماهشه پوستش خیلی خشکه وروی سینش وشکم وپشتش قرمزمیشه پمادمرطوب کننده براش میزدم امروزبعدحمام کردنش لکه های قرمزبیشتروپررنگترشدن وبچه بیقرارشدوخارش داره ازچه پمادی استفاده کنم فاویسم هم هست تشکر
- جراحی
با سلام و عرض ادب نوزادی که سی هفته تولد شده و در چهل روزگی چشمش عمل لیزری شده بیناییش رو کامل به دست میاره؟
- سلام پسرم سیزده ساله شه ولی واکسن کرونا براش نزدیم چون فادیسم یا حساسیت باقال داره خواستم بدونم واکسن کرونا براش خطری نداره؟چون اربعین میخوام ببرمش کربلا دولت عراق هم کسانی که واکسن نزدن قبول نمیکنه لطفا راهنمایی کنید
- ادرارکودک
سلام پسرم ۷ساله هست شب ادراری داره چه کارکنم راهنماییم کنیدلطفا
- مقدار مصرف سفیکسیم
مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر می باشد؟
- از شیر گرفتن
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسر من ۱۰روز دیگر ۲سال تموم میشه میخوام ازشیر بگیرمش خیلی بهم وابسته است هرلحظه گرسنه بشه اول شیر میخوره شب تا صبح چند بار شیر میخوره نمیدونم چیکار کنم روزی چند بار شیر میخواد هرچند غذا هم میخوره شیر گاوی که خودمون میخوریم شیر محلی از اون هم میخوره ولی شیر مادر بیشتر میخوره
- قی چشم
سلام اقای دکتر.پسر من ۴۰ روزه هستش و الان یک چشمش قی میکنه چه دارویی میتونم براش استفاده کنم؟و یه سوال دیگه داشتم اینکه همش زور میزنه ولی یبوست نداره و شکمش روزی تقریبا ۵ ۶ بار کار میکنه.علت زور زدن چی میتونه باشه؟
- سرفه اطفال غلط داره
سرفه پشت سرهم داره تب هم داره سه سالشه
- اسهال کودک
سلام.دختر من دوسال ودوماه داره وار شنبه یهو تب کرد بردمش دکتر گفتن گلوش التهاب داره،بعداز 2روز تبش قطع شد ولی از پریشب اسهال شد.دیشبم اسهال ودلپیجه داشت.توروخدا راهنماییم کنین.چرا اینجوری شده؟؟
- ترس
سلام آقاي دكتر دختر من وارد ٥ ماهگي شده هرجا ميريم آدمارو نگاه ميكنه گريه ميكنه حتي خونه مادرم هم نميتونم برم تمام مدت بايد خونه باشيم اين حالات طبيعيه بايد چيكار كنم
- اسهال نوزاد
سلام دخترم دو هفته است اسهال لطفا راهنمای کنید
- سلام پسرم دوسالشه،دو روز تب داشت،الان مدفوع ابکی داره،غذا هم هم اصلا نمیخوره۵روزه هیچی نخورده.سفیکسیم میتونم بدم،چند سی سی بدم
- گوش برجسته نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهشه و گوشاش خیلی برجسته شده و کامل اومده جلو ایا راهی هست ک درستشون کنم خیلی چهرشو بد کرده
- مشکل ن
شیر به صورت بلغمی بالا میاره بعضی وقتا البته دستشو تا حلقش میکنه تو دهنش ؟ رفلاکس تاکی ادامه داره ؟
- کمبود رشد کودکان
سلام آقا دکتر من ب دخترم ک 2سال 4ماهشه زینک گلوکونات میدم یه ماه مصرف میکنه تا چند وقت ضرر نداره بدم بهش دوباره بگیرم شربت رو یا ن
- قرمزی اطراف مقعد
سلام. خسته نباشید آقای دکتر. پسر نه ماهه دارم. رفلاکس و آلرژی به پروتئین گاوی داره. چند وقته اطراف مقعدش قرمزه. دکتر اسفندیارپور براش شربت نئوزینک نوشتن. این شربت رفلاکسش رو زیاد میکنه؟ یعنی با این شربت قرمزی اطراف مقعدش از بین میره؟ شربت رو بدم بهش؟

