Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام آیا دادن شیرخشک شماره ۱ به کودک یکسال به بالا اشتباه است؟ به دلیل کمیاب شدن شیر خشک در این چن وقت به پسر ۱ سالم دادم و بعد چن وقت اسهال شد
- کم کاری تیرویید وکم بودن ویتامین دی و کم خونی مینور و اهن
سلام دکتر دخترم ۸سالشه تیرویسدش ۵.۸ هستش کم خونی مینور داره وفرتینش۲۱وویتامین دی اون ۲۶ البته هر۲ماه قرص ویتامین ۵۰۰۰۰مصرف میکنم ۴هفته اولش دونه ای یکی بود هموگلوبین خونش هم ۹،۸ هستش آیا تیروییدش ممکن بیشتر بسه و برا کم خونی اهن ومینورش باید چکار کرد
- خرخربینی پسرم موقع خواب
سلام آقای دکتذپسرم سه سالشه کوچیک ترین سرماخوردگی که داشته باشه صدادارتفس میکشهداصلا نمیتونه ازبینیس نفس بکشه دهنشوبازمیزاره واقعاعذاب میکشه بچه اسپری رستانکس هم میزنم تاثیری نداره به نظرتون میتونه انحراف بینی چیزی باشه یانه؟؟؟
- کلاریسین
سلام آقای دکتر دخترم بیمار شماست ۷ ساله با وزن حدود ۱۷ کیلو به دلیل حساسیت فارمنتین نمیتونه بخوره الان سرما خورده سرفه وگلودرد وگوش درد داره لطفا دستور مصرف کلاریسین ۲۵۰ را میفرمایید ممنون میشم
- قرمزی کشاله ران
با درود، حدود دو هفته هست که رگه های صورتی زیر پوستی در کشاله ران دخترم میبینم. تقریبا شکلش شبیه به رگهای چربی بعد از زایمان هست فقط به رنگ صورتی پررنگ در کشاله ران قرار دارد. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید که آیا نگران کننده هست؟ آیا نیاز به درمان دارد؟ اگرنه خودش خوب میشه؟
- قطره استامینیفون
- گرفتگی بینی
پسرم یکسال و نیم هستن و چن روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشتن که بهش دارو دادیم و برطرف شد اما حالا دوباره گرفتگی بینی داره و دور چشماش قرمزه و فقط شب ها به علت بی خوابی بهش دیفین هیدرامین و استامینوفن باهم میدیم بنظرتون درسته؟لطفا راهنمایی کنید خاهشا
- سلام یک دخترسه سال و نیم دارم که یک ماهه ناخن های دستش و پاش انگاردارن می افتن و جدیدزیرش درآمده ولی حالته طبیعی رو نداره والان پنج روزه که قطره کانازول ۱درصدازداروخانه براش گرفتم واستفاده میکنم براش به خاطربیماری کرونا میترسم ببرمش دکتر فقط به دکترداروخانه عکسش رو نشان دادم که این قطره رو داد گفت استفاده کن
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- دختر شش سالشه ادرار بزرگ دوروز است نکرده چی باید بهش بدم اقای دکتر
- شربت آزیترومایسین
سلام
شربت آزیترومایسین 200 را برای 2 ساله چه مقدارباید بدهم؟
با تشکر
- تکرر و سوزش ادرار
سلام پسرم ۳ سالشه بعد ازینکه از حمام دراومدیم چند ساعت بعد تکرر ادرار گرفت اولین روز ۱۰ دقیقه یکبار دستشویی میرفتیم ولی روز دوم کمی کمتر شده ولی همچنان پسرم خودشو فشار میده و میگه دستشویی دارم تقریبا نیم ساعت یکبار آیا پسرم عفونت گرفته ؟ چه راهکاری باید انجام بدم؟
- یبوست
سلام هنگام دفع مدفوع وقتی انگشتم رو به مقعدم میبرم تا خودم را تمیز کنم چیزی را احساس میکنم که اصلا شبیه مدفوع نیست آیا روده است؟ هنگامی که مدفوع سفت باشد این اتفاق می افتد راه درمان چیست؟ . بیوست و شقاق هم دارم که دارو مصرف میکنم
- حساسیت
سلام آقای دکتر امیدوارم که همیشه تنتونم سالم باشه که بدون هیچ چشم داشتی جواب سوالات ما رو میدید .دخترم الان یک سالشه .وزن دهی ضعیفی دارره به لاکتز و پروتیین حساسه چون گلپروکتین در پنج ماهگی 132بود فرمودین پپتی جونیور بدین رفلاکس هم داره تا قرص نکسیوم میدم خوبه غذا عالی میخوره اگه ندم غذا درست نمیخوره شیر خشک پپتی جونیور آبکی رفلاکسش بر میگردونه البته شیر مادر میخوره اما کمه الان به نظر شما کی آلرژی به لاکتز و پروتیین از بین میره و چه شیری امتحان کنم .
- بالا آوردن خون
دخترم 11 سالشه، امسال طی 3 ماهه اخیر یه کوچولو خون بالا آورده حالت لخته مانند میخواستم بدونم باید چه کاری انجام بدم؟ و علتش چی میتونه باشه
- سلام پسر ۹ساله دارم ابله مرغان گرفته تب شدید میشه از شیاف دیکنوفناک استفاده کنم ؟
سلام پسرم ۹سالش سه روز ابله مرغان گرفته میشه از دیکنوفناک استفاده کنم تب داره
- شربت ویتامین برای افزایش فزن کودک
سلام آقای دکتر لطفا یه شربت مولتی ویتامین یا هر چیزی که خودتون صلاح میدونید برای افزایش وزن بچه ۶ ساله معرفی کنید همراه دستور مصرف دخترم ۵ سال و ۱۰ ماهشه با وزن ۱۷.۵ و قد ۱۱۶
- سلام بچه ام ۱۵ماهه سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی بدم ۱۰کیلو وزنشه
- نگهداری دارو
سلام . شربت تایلوفن تا چند روز بعد از باز شدن و نگهداری در یخچال قابل استفاده می باشد ؟
- ماسک
سلام . اقای دکتر من و بچم هرجفتمون از دیروز سرما خوردیم بچم یکسال و نیمشه . میخوام بدونم من باید ماسک بزنم یا نیاز نیست؟

