Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جواب آزمایش
سلام آقای دکتر جواب آزمایش دخترم tsh4.6وferrtin36 دخترم 3سالو7ماهله نظر شما مشکلی داره
- اسهال ناگهانی و بی علت
پسرمن دو سالو نیم داره و اجابت مزاجش به جای سه بار به دوبار تغییر کرده بود و مدفوع منسجمی داشتی طی ده روز گذشته حجم مدفوعش زیاد شده و شل شده و بوی تندی داره و گاهی احساس میکنم مواد غذایی بدون تغییر دفع شدند به نظرتون باید چیکار کنم؟الان به جای سه بار پنج الی ۶بار ممکنه مدفوع کنه.
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. پسرم ده ماهشه. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیرهش آپتامیل پپتی۲ میخوره. خیلی تو بازار نایاب شده. اگه پیدا نکردم میتونم آپتامیل پپتی جونیور بدم بهش؟ یا آپتامیل پپتی۱؟ آخه اونا روش نوشته زیر شیش ماه
- سرررف
سلام دکتر پسر ۴ماهه سرفه بدون تب داره کمی خلط و خرخر گلو چی بدم بهش؟؟درضمن یه گردی اندازه گردو رو لپش خشک شده چی بزنم براچیه خوبم نمیشه
- شیرخشک al 110
سلام، خسته نباشی آقای دکتر،
ببخشید آقای دکتر من پسرم چهار ماهه است، هر شیر خشکی بهش میدم اسهال میشه، فقط شیر خشک aL110 بهش سازگاری داره. اما یکی بهم گفت بهش aL نده چون ضرر داره. میخواستم با شما آقای دکتر مشورت کنم آیا aL110 به بچه بدم یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
- نوزادان
سلام,نوزادی دارم که 2ماه هست که بدنیا آمده است وبعضی روزها 22ساعت درشبانه روز میخوابد این میزان خواب طبیعی است؟
- تب نوزاد
سلام وقتتونبخیر بچهی من ۹ماهشه از دیروز تب کرده بهش قطره اشتامینوفن میدم تبش کم میشه بعد یک یا دوساعت دوباره میره بالا بردمش دکتر بهش شربت استامینوفن داده بازم همینطور کممیشه بعد میره بالا میشه بهش شیاف بدم
- قند خون ناشتا در کودکان
سلام وقتتون بخیر
دختر پنج سالم آزمایش خون داده
قند خونش در حالت ناشتا 105 بود
شب قبل هم شام نخورد در حد یه موز کوچک شامش بود
آیا قند خونش بالاست؟ چون در بزرگسالان این عدد رو معمولا بالا میدونن در کودکان هم همین طور است؟ - ذخیره آهن
سلام دکتر خداقوت پسرم سه سالشه۱۲/۵کیلوگرم و مینور هست ازمایش داد پزشک میگه ذخیره آهنش خوبه دیگه نیاز به قطره فروزومال ۱۵نداره به نظرشما قطع کنم؟
- ۵ قطره کیدی لاکت برای بچه ۳ماهه کافیست؟
فرزندم ۳ ماهشه ایا ۵قطره کیدی لاکت براش کافیه یانه
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما. ببخشید نوزاد 5 ماهه ی من درببداری اصلا شیر نمیخوره حتی اگر ساعت ها بیدارباشه.. ولی به محض خوابیدن خودم از تو گهواره برش میدارم و در حالت خواب شروع به شیر خوردن میکنه
- دوز آزیترومایسین
سلام دکترجان خداقوت پسرم دوسال و چهارماه هست 11کیلو باید چقدر شربت بهش بدم
- ترشحات سفید
سلام جناب اقای دکتر خسته نباشید. وقت شما بخیر. اقای دکتر نوزاد چهارماهه دارم که پزشکش شما هستید. طبق پیشنهاد شما پسرم رو دکتر محسنی ختنه کردن. سی و یکم ختنه شد. پانسمانش پنج روز هست که افتاده ، اما قسمت زیر الت کمی ترشحات سفید و سفت هست. که با خیس خوردن در لگن اب هم پاک نمیشه. تماس تلفنی با دکتر محسنی داشتم ایشون گفتن برطرف میشه. اقای دکتر شما پیشنهادی دارید برای برطرف شدنش. پنادی یا چرب کردن. چیکار کنم که پاک بشه. گذاشتمش توی لگن اب و بعد کمی با گاز استریل کشیدم روش اما چسبیده و پاک نمیشه. توی اینترنت سرچ کردم نوشته بود که بهتره این ترشحات اونجا نمونه و باعث عفونت ممکنه بشه. ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس
- سلام خسته نباشید پسر من ۹ سالشه رفتم چکاب بدم مشکل خاصی هم نداشت لنفوسیت ۵۹ نوشته نیتروفیل ۳۶ آیا خطری داره فعلا دسترسی به پزشک نداشتم نگران شدم
- کچل کردن موی نوزاد
سلام آقای دکتر من در هفت روزگی نوزادم رو کچل کردم حالا ۴۱ روزشه ولی موهاش رشد نکردن چکار کنم
- سلام اقای دکتر برا نوزاد 6 ماهه وزن 7/300 خوبه
- جوجه محلی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من دخترم ۷ماهش تموم شده سوپ نمیخوره اما برنج دوست داره به نظرم از گوشت گوسفند خوشش نمیاد میتونم داخل سوپش گوشت جوجه ی محلی بریزم؟؟تأکید من روی آینه که جوجه ی محلی اشکالی ندارد؟؟
- نحوه مصرف شربت آزیترومایسین
سلام وعرض ادب: میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۱۰۰ برای کودک ۲۰ ماهه باوزن ۱۱ کیلو چقدر است؟؟
- میزان مصرف شربت آزیترمایسین ۲۰۰
با سلام و عرض ادب، دخترم ۲۲ ماهه هست. ۵ روزی هست درگیر سرماخوردگیه و دکتر براش شربت آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده اما متاسفانه دستورمصرف روی کارتن توسط داروخانه درج نشده. لطفا میزان مصرف را بفرمایید.
- سرماخوردگی عطسه وسرفه خشک
سلام من پسرم یک ساله سه ماهه سرما خورده عطسه میکنه سرفه میشه یه شربت خیلی خوب معرفی کنید

