Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آدزوفر
سلام آقای دکتر. پسر 18ماهه دارم که اشتهاش کم بود دکتر گفتن بجای قطره آهن لیپوزوفر ، آدزوفر بخوره که زینک هم داره میخوام بدونم میشه هفته ای دوبار شربت زینک هم سه سی سی بخوره یانه؟
- طاول
سلام من فرزندی 15 ساله دارم که طاولهای قرمز همراه با سوزش وخوارشت زیادی روی بدنش ریخته ودکتر سه تا آمپور حساسیت زده وبا هر بار مصرف آمپور لکها میره ودوباره طاولهای جدیدی در میاد لطفا کمکم کنید
- اختلالت دفعی
از مهرستان مزاحمتون میشم
دختر 2 ساله من متاسفانه دچار اختلال دفعی شده بطوریکه مدفوعش سفت شده و در زمان دفع بخاطر درد خروج اون دچار مشکل شده و بشدت گریه میکنه.
شربت لاکتولوز و پوره گلابی و ...بهش دادیم
مشکل رفع نشد.
چه راهی پیش بگیرم؟ شهرستان ما فاقد پزشک متخصص کودکان هست و برای دسترسی به پزشک متخصص باید راهی مرکز استان بشیم. دخترم شیطونی خاص خودش رو داره و تو این چند روزه اشتهای غذاش کم نشده و هیچ تغییرات دیگه ای هم مشاهده نکردیم. - بسته بودن مجرای اشکی
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه از بدو تولد هر دو مجرای اشکیش بسته بودن دو ماهی میشه یکیش باز شده ولی یکی دیگه همچنان قی میکنه و بستس در واقع دکتر تشخیص دادن نیمه باز ه من قطره های جنتامایسین و کلوبیوتیک ویک قطره دیگه استفاده کردم جواب نداده میخواستم این دوماه هم تلاشمو کنم اگه باز نشد ببرم دکتر چشم میخواستم شما یک قطره دیگه معرفی کتید واینکه شنیدم همزمان با قطره چشم قطره بینی هم ریخته بشه درسته ؟آیا در آینده پولیپ نمیاره واون رو هم چی بگیرم ؟سپاس فراوان بابت پاسخگویی شما
- بى اشتهايي
سلام دكتر خسته نباشبن،آقاى دكتر دختر من 22ماهست وزنش 11 كيلو گرم هست،اشتهاش خيلى كمه اصلا اشتهايي برا غذا خوردن نداره بنظرتون چىكاركنم
- س دخترگ ۲۰ ماهش چسب قطره ای خورده چی کنم
- لنگیدن
آقای دکتر پسرم سه سالشه تقریبا یک ماه پیش اسهال استفراغ وتب شدید گرفت باآبریزش وچرک گلو یک هفته پیش زمین خورد وپاش ضربه خورد خیلی گریه کرد وبردم ارتوپد گفت چون بچه راه میره ا معاینش خوبه نداردواشکال نداره میلنگه تا دوهفته خوب میشه اما من از این لنگیدن پاس خیلی نگرانم شما چه نظری دارید ومن چکارکنم
- شربت زینگ پلاس
سلام شربت زینگ پلاس رو دو ماهه باز کردم و دارم به بچم میدم با توجه به اینکه روی شیشه ش نوشته شده بعد یک ماه دور بریزید به نظرتون آیا فاسد شده ؟ یا تا زمان تاریخ انقضا شربت میتونم به بچم بدم و مشکلی پیش نمیاد؟
- مقدار مصرف قطره باکتری ماید
سلام مقدار مصرف برای پسر ۷ ساله با وزن ۳۰ کیلو چقدر میباشد؟
- شیر
سلام دکتر . نوزاد سه ماهه دارم شیر خشک ببلاک یک میخوره . چه زمانی در چند ماهگی شیر خشک را باید عوض کنم؟ پسرم نزد شما پرونده دارد. متشکرم
- با سلام دخترم ۲۰ روزشه و الان سرفه و گلوش چرک کرده و اینو از پسرم گرفته دکتر بردیم هیچی نداد لطفا شما پیشنهادی دارین کمک کنین
- بیماری سرماخوردگی
سلام پسرم 6سالش هست وزنش هم 16کیلوالان نزدیک 20روز که سرما خورده آموکسیسیلین ، مونته لوکاس پرد نیزولون نئوتادین هم خورده خوب نشده سرفه های ناجور میزنه ازصبحی هم چشمش چرک کرده قرمز هم هست چکار کنم خالا
- برای پسر7 ساله باوزن 28 کیلو شربت آزیترومایسین 200هر چند ساعت و چند سیسی در روز باید داده شود.
- مدفوع نوزاد
سلام اقای دکترمدفوع دخترم چندروز سبز شش ماه پانزده روزش
- ترس از تاریکی نوزاد سه ماهه
با سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم نوزادان مثلا در سه ماهگی واقعا ترس از تاریکی رو حس می کنند ) پسرم معمولا برای خواب و یا توی ماشین از تاریکی خوشش نمیاد و انگار اضطراب پیدا میکنه و سوال دیگه اینکه اتفاقاتی که برای نوزاد سه ماهه پیش میاد در ذهنشون ثبت میشه ؟ راستش چند وقت پیش موقع تعویض پوشک پسرم نزدیک بود از دستم سر بخوره من جیغ زدم اونم ترسید و گربه کرد الان میخوام ببینم علت پریدن توی خوابش ممکن اون قضیه باشه ؟
- جوش قرمز و تب بالا
پسرم دو روزه تبش بالاس و بی قراری میکنه و روی بدنش حالت جوش ریز و قرمز بالا اومده دو سالش هستش چه مشکلی داره ؟ بردم پیش پزشک اما گفت چیزی نیست ویروس آنفولانزاست اما تغییری نمیکنه و بد تر شده
- سرفه نوزاد
نوزاد ۲۰ روزه که خسس میکنه سرفه و عطسه هم داره و بیقراری میکنه چه پیشنهادی دارید چه دارویی بدیم تا خوب بشه
- کم وزنی
باسلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ ماه وسه روزه اشه وزن بدو تولد۲/۵۵۰بوده والان در۱۰ماهگی۷/۳۰۰.خیلی دیر به دیر وزن میگیره شیرخشک اصلا نمیخوره غذاهم روزی دویا سه پیاله میخوره ،دکتراطفال بردیم بهترشد ولی همش اشتها آورمیده باید چکارکنیم وزنش مناسبه غذایی که میخوره کم نیست،واینکه نه کم خونی داره نه تیرویید .هنوز دندان هم درنیورده بنظر شما دخترمن مشکلی داره؟؟
- فاویسم
سلام . شربت آموکسی کلاو ۴۵۷ برای فاویسم ضرر دارد؟
- غذای کودک
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم میشه بهکودکی که تازه شش ماهش تموم شده پودر پسته و گردو بدیم؟؟

