Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرنخوردن
راستی آقای دکتردخترسه ماهم شیرم نمیخوره به زورباقاشق بهش میدم
- سلام ببخشید دختر 23روزه دارم موقع مدفوع و ادرار زور زیاد میزنن همه میگن طبیعیه میشه راهنمایی بکنین
- عرق کردن
هنگام شیر خوردن یه طرف سرش عرق میکنه البته پیشونیش علت چیه؟
- دهن
سلام اقای دکتر دخترم چهارماهشه اب دهنش میره زبونش هم قرمز شده بردم دکتر گفت حتما به چیزی حساسیت داره خوب شده بود الان بازم دهنش کلا یرمز شده جای نگرانی داره
- سرفه خلط دار نوزاد ۲ماهه
درمان سرفه خلط دار نوزاد ۲ماهه
- جوش های ریز زیر پوستی
سلام آقای دکترببخشید پسرم ۵ماهش تموم شده کشاله هردورانش جوشهای ریز زیرپوستی داره پماد زینک اکسیدوکالاندولاایروکس وهیدروکورتیزون استفاده کردم هیچ تغییری نکرده پوشکشم عوض کردم میشه یه پماد مناسب معرفی کنید؟؟؟
- امواج اینترنت و دستگاه ماینر یا بیت کویین برای نوزادان مضر است در منزل یکی از دوستان تعدادی دستگاه ماینر با برق ۳ فاز وصل هست آیا میتونم نوزاده ۳ ماهمو ببرم منزل ایشان
- افتادن گوشی روی سر نوزاد
سلام وقت بخیر. نوزاد 50 روزه داریم که گوشی افتاد رو یکم بالای پیشونی سمت چپ سرش. 1دقیقه گریه کرد و آروم شد خوابید و قرمز شد و بعد از 5 دقیقه قرمزیش رفت.مشکلی باش ایجاد میشه؟
- تعویض شیر خشک
بچه من تازه رفته تو 6ماهگی تا الان نان یک میدادم میخورد ولی الان دو روز که تمایلی به شیر خشک نداره ایا میتونم شیرشو عوض کنم و نان دو بهش بدم
- غده بالای ابرو نوزاد
سلام ببخشید من پسرم ۱۵روزشه یه غده انتهای ابرو راستش هست زیر دست تکون میخوره این منو خیلی نگران کرده میشه بگید باید چکار کنم چجوری این غده خوب میشه
- ختنه
باسلام و تشکر، آلت پسرم بهد ختنه میره زیره پوست...طبیعی هس؟
- اطلاعات دارویی
با سلام ایا شربت گریمیچر و قطره دایمیتیکن را میشه به صورت همزمان استفاده کرد؟
- غذای کمکی
سلام دخترم 23روززودبدنیااومدباوزن3.350وزردی روز اول داشت بستری شد وخوب شدولی کولیک ورفلاکس داره الان نزدیک پنج ماهشه وبهترشده ولی بازم پنیر بالامیاره وگریه میکنه دکتر برده بودم گفت تا4.5ماهگی خوب میشه الان خیلی خوب شده ولی سرماخورده وشیر خشک میدم ازاول والان نمیتونه زیاد بخوره وزنش اومده پایین.غذای کمکی روازکی میتونم براش شروع کنم وباچی وچه مقدارباشه
- علت کشش بدن و پای کودک سکو نیم ساله چیست
سلام خسته نباشید..دخترم میخوابه رو شکم خودشو جمع میکنه و پاهای خود را کشش میده .یکم زور میده به خودش عرق میکنه کمی ...آیا مشکل خاصی دارد.
- دندان درآوردن
سلام آقای دکتر،ببخشید کاهش اشتهای شیرخوار ۸ماهه که تازه یه دندون درآورده طبیعیه؟؟؟با قاشق غذای کمکی فرنی وسوپ میخوره،اما از مک زدن شیشه وخوردن شیر خوشش نمیاد سریع دهنشا کیپ میکنه.
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید من دخترم ده ماهشه سرفه های خلط دار میکنه دکترم بردم براش شربت فارمنتین تجویز کرد ولی بهتر نشده چیکار کنم چی بدم بهش؟
- ریزش مو
پسر یکسالم کمی ریزش مو داره، شیرخشک،مولتی و آهنشم به موقع میخوره، تا حالا هم کوتاه نکردم، علت چیه؟ ممنون
- تب
سلام خواهر زاده من ۳۰ روزه شه و چند روزه تبش میره بالا و دست و پاش کبود میشه دلیلش چیه؟
- زینک سولفات ب نوزاد 6 ماهه
سلام .نوزاد من وارد 6 ماه شده.بخاطر بیماری ی مدت شیر خشک کم خورد و ضعیف شده.میتونم بهش زینک سولفات بدم اشتها بیاد؟شیرخشک نان میخوره
- تاثیر قطره بی بی کر
سلام. پسرم سه ماهشه. از ۲۰روزگی قطره بی بی کر رو ۵قطره صبح ۵قطره شب بهش میدادم بهمراهذروزی ۴بار قطره کارمنت هربار ۵قطره.خیلی خوب بود تا ۲هفته پیش که انگار دیگه بهش اثر نمیکنه. گریه میکنه دل پیچه داره. چی کار کنم؟آیا دز داروها کم شده براش؟

