Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غده سرکودک
سلام وقت خوش ببخشیدتوسری بچم دوتا غده هس یکش اندازه نخدهس نرم هست که پشتی گوش داره دستم رارویش بانم فک میکنم حرکت داریکشم پوشت سرهس کوچکترهسمیخواستم بیدنم کدام مشکیل نباشه به یک دکترنشان دادم گفت تاعفونت نکرده کارش نداشته باش خیلی میترسم مشکیلی نباشه
- اسهال
سلام من دخترم ۳ ماهو یک هفتشه چن روزیه که اسهال داره تا به امروز تو مدفوعش رگه های خونی دیدم باید چیکار کنم
- ادرار؟
سلام.اقای دکتر پسرم تازه وارد ۵ ماهه شده.میشود کمی بهش اب داد.اخه ادرار خیلی کمه از صبح که پوشک میکنم تا شب زیاد خیس نمی کنه که عوض کنم؟
- متخصص اطفال
باسلام پسر من ۵۴ روزس وزن موقع تولدش ۳۴۰۰ وزن الانش ۴۶۰۰ از روز اول بهش شیرخشک اپتامیل۱ میدم هر دو سه ساعت یک شیشه ۹۰ml، البته سینمم در بین میدم بهش، ولی خوب وزن نگرفته لاغر و ضعیفه مرکز بهداشت گفتن ک کاهش وزن داره میتونم بهش شیر خشک نان بدم شنیدم ک وزن گیری شیرخشک نان بهتره؟ خودم شیرم ب شدت کمه قطره قطره ب زور درمیاد؟ چیکار کنم ک وزن گیریش خوب بشه
- شربت ستادین جی
سلام من دو روزه به دخترم که 2 ماهه هس در حد ۰/۲۵ میلی ازشربت ستادین جی میدم هر ۱۲ ساعت سینش خر خر میکنه و سرفه میکنه آیا ضرر داره یا نه بااین دارو خوب میشه داروخانه داده
- سوال از متخصص اطفال
ایا نوزادان دارای سندروم غیرقرینه یکطرفه بدن داری هوش طبیعی هستن یا عقب مانده ذهنی هستن
- گوش
سلام روی قسمت پایین گوش پسرم خشکه زده با پشت گوشش . چی کار کنم خوب بشه ؟ یه چند بار روغن بدن زدم به گوشش
- تب کودک
سلام پسرم ۸ ماهشه میتونم از شیاف استفاده کنم
- بیرون زدن ناف
سلام.نوزاد ۲ماهه.به علت زور زدن زیاد.نافش اندازه توپ شیطونکزده بیرون
- بزرگی زبان
سلام. یک نوزاد 4ماهه دارم که زبانش کمی بزرگ است واز لحاظ ظاهری کاملا سالم است آزمایشهای غربالگری نرمال بوده امکان سندروم هست
- افتادن نوزاد ٨ ماهه
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهشه مسافرت بوديم يهو از روي تخت با سر اومد زمين زمين هم چوب بود يه چند دقيقه اي گريه كرد و رنگش پريده بود خيلي نگرانم نكنه مغزش آسيب ديده باشه
- مدفوع نوزاد چهارماهه
سلام خسته نباشید دخترم چهار ماهشه تا دوماهگی خوب بیرون روی داشت ولی بعد از دوماهگی بیرون رویاش در حد یک هفته تا ده روز شد تاالان که چهار ماهشه خواستم بدونم طبیعیه یا نه مشکلی هست
- کش و قوس بیش از حد نوزاد در خواب
- کم خونی نوزاد
سلام نوزاد ما ۷ ماهه به دنیا اومد حد و ۲ و نیم ماه پیش.بخاطر کم خونی قطره آهن مصرف می کنه ولی دکتر گفت عجیبه که علیرغم مصرف آهن کم خونه بازهم باید آزمایش بده مدام خون میگیرن ازش .نظر شما چیه دلیلش چی میتونه باشه
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر ممنون بابت پاسخگويي به موقع ،فرموديد درصورت بهبودي از پماد چشمي شبها استفاده كنم ولي زماني كه پماد رو ميزنم يكي دوساعت بعد چشمهاشو با دستاش ميماله انگار كه چشمهاش خارش داشته باشه بعد همون دستاشو ميزنه ب دهنش تمام مدت دستش رو ميخوره آيا مشكلي نداره من ب اين خاطر پماد استفاده نميكنم
- نخود فرنگی
سلام بوی. نخود فرنگی هم برای فاویسم مضر هستش
- بی قراری در شب
سلام دخترم یکسال و بیست روزشه شبا خیلی بیقراره همش گریه می کنه با دمر خودش میندازه و کمرش حالت گنبدی میکنه.بردم دکتر تشخیص نداد.یک هفته است اسهال هم هستش اما عذرخواهی می کنم زرد رنگ.بدون تب .هنوز دندون در نیاورده.دایمتیکون هم میدم آروم نمیشه.موقع خواب اینجوری بی قراری میکنه هر یک دقیقه بیدار میشه گریه میکنه
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من در روز ۴ تولدش زردی خفیف داشت که قرص ژله ای دکتر براش نوشت تا روغن آن را بدهم بعد ۷ روز بردم دکتر برطرف شده بود الان ۲۹ روزه هست احساس میکنم سفیدی چشماش و صورتش زرده. امکان برگشت زردی نوزاد وجود داره؟
- مدفوع نکردن نوزاد
با سلام نوزادی ۵۳ روزه دارم که به مدت ۴ روزه مدفوع نکرده دلیلش چیه
- سرماخوردگی
باسلام دخترم یک ساله ست آبریزش بینی داره باسرفه کمی هم خلط داره چی میتونم بهش بدم

