Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تف کردن نوزاد
با سلام.علت تف کردن نوزاد ۳ ماهه چیست؟
- شربت پدی کلدبرای نوزاد۱۳ماهه خوبه؟
سلام پسرم ۱۳ماهشه دوروزه سرماخورده ازداروخانه براش شربت پدی کلدگرفتم ولی نوشته کودکان ایا مشکلی نداره بهش ازاین شربت بدم دکترداروخونه گفت خوبه وچندساعت یباربدم بهش روش هیچی ننوشته باباش گرفته نپرسیده
- یبوست و ارتباط آن با آد
من از وقتی شروع به دادن قطره آد به نوزادم داشتم یبوست گرفته چیکارکنم
- نوزاد ما 18 روزش بند نافش نیفتاده ایا ایرادی دارع
- گرفتگی صدا
با سلام ، دختر ده ماهه ای دارم که علائم سرماخوردگی ندارد ولی صدایش گرفته است ، و چن عدد زخم سفید یا برفک در دهان مشاهده شد ، میشود لطفا راهنمایی کنید
- باسلام خدمت شما دکتر عزیز
من یه کودک ۳ماه دارم که الان وزنش ۴کیلو نیم هست به خاطر وزن کم متخصص بردمش وایشون شیر خشک ای ار و امپرازول و بایو لاکت نوشتن که هم تاثیری برای رفلاکس و وزنش داشته باشه بعد از مصرف یکی دو بار اسهال شدید گرفت و داروها و قطع کردیم وپیش فوق تخصص گوارش رفتیم اونم چندتا دارو رفلاکس نوشت ودخترم هنوز که هنوز اسهال داره حالا به نظر شما من باید چکار کنم میشه راهنمایی کنی
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد۲۵روزه دارم که روزاول عطسه های شدیدمیکردتاالان که آبریزش بینی هم داره جدیداچیکارکنم سرماخوردگیش بهتربشه
- بی قراری نوزاد
سلام نوزاد یازده ماهه ام بعد از خوردن غذا یا شیر خشک پاهای خود را به سمت جلو کشیده و بیقرار است
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام دختر من ۱ سالشه تب داشت صداشم به شدت گرفته بود دکتر بردیمش امپول ودارو داد الان ۳ روز گذشته تبش خوب شده ولی صداش هنوز گرفتس سخت نفس میکشه طبیعیه؟
- شیر خشک ببلاک 1
سلام و خسته نباشید.
آقای دکتر دیروز اومدم مطب در مورد شیر خشک یادم رفت بپرسم که بچم ببلاک 1 میخوره در کنارش شیر مادر. میخواستم بدونم این شیر مشکلی نداره و از کجا باید بفهمم بچه به شیر واکنش نشون میده و باید تغییرش بدم؟ در ضمن در طول روز بعض وقتها بی تابه یعنی همون دل درد داره؟
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
سلام خسته نباشید دکتر جان من پسرم تب داشت بهش پاراکید دادیم بعداز سه روز تب قطع شد اما روز چهارمه دونه های قرمز رنگ مثل سرخک رو صورت و بدنش هست علتش چیه آقای دکتر
- وزن کم کردن نوزاد
سلام دکتر نوزاد من ۲۳ روزش است . وزنش ۲۹۰۰ بوده وه الان ۲۸۰۰ است . چکار باید کنم ؟
- سلام دکتربچم ۸ماهشه الان چندروزه اسهاله بردم دکترسفکسیم داده میگه عفونت روده ازدیروزه آب زیادمیادازش گاستروفیکسم داده چیکارکنم بچم خوب بشه بی قراری میکنه
- شربت
سلام دکتر شربت نئوتادین داده واسه بچه ۱۶ ماه اما نمیدونم چند سی سی بدم لطفا راهنمایی کنید
- نفخ نوزاد
سلام کودک من فقط ازشیرخشک تغذیه میکنه5ماهشه شیرخشکشوبادستوردکترعوض کردم ولی بیرون رویش یکم بیشترشده ایامشکلی نیست
- دارو لیندان
سلام.از شامپوی لیندان استفاده کردم. ولی بچه شیر میدم. براش مشکل پیش نمیاد؟؟؟
- تیرویید
با عرض سلام و خسته نباشد نوزاد من در غربالگری تیروئید روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که گفتن باید تکرار بشه و در روز دهم تولد تی اس اچ 3ویک دهم داشت که گفتن طبیعیه من خودم در 29روزکی نورادم ازش آزمایش وریدی تیروئید گرفتم که تی اس اچ شد 8.09 و تی4 شد 7.66 که هردو هم در رنج نرمال آزمایشگاه معتبر بودن که برای هر دو مورد تا 16 طبیعی بود میخواستم بدونم آیا نوزادم کم کاری تیروئید داره و نیاز به درمان دارد؟ با تشکر و سلام مجدد سوال را پرسیده بودم محبت کردین باسه دادین که درصورت تداوم یبوست و سایر علائم کم کاری تیروئید دوباره آزمایش را تکرار کنیم نوزاد من تا حالا یبوست نداشته و هیچ یک از علائم کم کاری را هم نداره نتیجه ازمایش بنظر شما کم کاری تیروئید رانشان میدهد یا طبیعی است؟ باتشکر
- داروی نوزاد
سلام من نوزاد ۳۵ روزه دارم که داروی پدی لاکت براش گرفتم وداروی (بیوپد+ویتامین دی) دارم آیا این دارو اثرات مثل هم دارند نمیتوتم هردو رو مصرف کنم؟
- بی قراری نوزاد سه ماهه
با سلام و وقت بخیر چند روزی میشه که نوزاد دخترم بی قرار شده و دائم می خواد شیر بخوره و فقط زیر سینه آرومه از طرف بعد از ظهر به بعد نمی تونه بخوابه وقتی بزور خوابش می کنم ۱۰ دقیقه بعد بیدار میشه و دنبال پستونک می گرده و با قر می خوره و بعد گریه مداوم تب نداره باد گلو زیاد می زنه که معمولا بعد هر بار شیر ۴ تا می گیرم قبلا شب ها می خوابید تا صبح ولی الان دو شبه که بعد ۴ ساعت بی قراری با استامینوفن یک دفعه اروم میشه و می خوابه
- کولیک نوزاد
سلام آقای دکتربرای کولیک شدیدنوزادمیتونم کولیک ایزیاگریپ میکسچربهش بدم؟خیلی بیقراری میکنه دایمتیکون براش تاثیری ندارند طوریه که الان روزاهم خودشوپیچ میده قرمز میشه گریه میکنه

