Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناتوانی راه رفتن
سلام دخترم یکسال و یک ماهشه ، اصلا هیچ تقلایی برای راه رفتن نمیکنه این فرم خانه ی بهداشت هم دادن در حیطه ی حرکات درشت هیچ کدوم را نمیتونه انجام بدهد لطفا راهنمایی کنید
- يبوست
سلام از ديشب تا امشب بچم كه ده روزشه مدفوع نكرده و زور ميزنه چيكار كنم مدفوع بكنه و شير خودم را ميخوره و در كنارش شيرخشك نان١ ميخورد
- در مورد شیاف ۱۰۰ هشت ماهه خیللی نگرانم
سلام آقای دکتر من برایه بچه ام هشت ماهه دیکلوفناک ۱۰۰ استفاده کردم خودمم نگرانم میشه راهنماییم کنی ممنوع میشم
- کم بودن شیر مادر
سلام دختر نوزاد ۲۵ روزه دارم احساس میکنم شیر مادر نوزادم را سیر نمیکند چکار کنم شما با شیر خشک دادن موافق هستید چه نوع شیر خشکی مناسب الان نوزاد من است ممنون
- واکسن
سلام وقت بخیر، به فرزندم برای برفک دهان نیستاتین میدم، باید شنبه واکسن چهارماهگی بزنه، تداخل نداره مصرف نیستاتین با واکسن؟
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر۹ماهم شبها یک ساعت گریه میکنه تابخوابه دارویی معرفی کنید لطفا تا کمتربی قراری کنه.
- تفسیر جواب ازمایش
سلام دخترم دو سال و نه ماهشه ازمایش سی بی سی دادم الان به پزشک دسترسی ندارم لطفا بگید مشکلی داره یا نه.wbc6.60 rbc4.60 hb10.6 hct33.7 mcv73.3 mch23 mchc31.5 plat449
- چنگ زدن
با سلام وقت بخیر پسرم ۱۴ماهشه از چهار پنج ماهگی به پشت سر و گوشش چنگ میزد دکتر گفت مال رفلاکسه الان دیگه استفراغ نداره اما هنوز به پشت گردن و پشت سر و گوشش چنگ میزنه استرس دارم به نظر شما دلیلش چیه؟
- سوال
سلام ببخشید آقای دکتر حساسیت به تخم مرغ در کودکان باعث مدفوع خلطی میشه؟
- زور زدن نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من ۳ ماه و پنج روزشه بخاطر زور زدن زیاد آزمایش مدفوع دادم که کلپروتکتین ۴۰۰ بود شیر خودمو میخوره و در حد ۱۵۰ سی سی در روز شیر خشک نان کامفورت فقط زور زدن داره و گاز معده چ شیر خشکی توصیه میکنید کمکی بهش بدم
- نبض ملاج سر
دخترم نزدیک ۵ ماهشه گهگاهی ملاج سرش تند می زنه مشکلی نداره
- سرماخوردگی
سلام دخترم 5ماهشه سرماخورده ابریزش بینی عطسه سرفه هم داره بجز قطره استامینوفن چه چیزی دیگری بهش بدم
- مدفوع
سلام پسري چهارماهه دارم كه شير خشك آپتاميل و قطره آد ميخوره چند روزي هست كه در مدفوعش نخ هاي سياه رنگ ميبينم وزنش ٦٩٥٠ گرم و قدش ٦٥ و دور سر٤٢ هست يك هفته پيش واكسن چهار ماهگيش زدم ميشه علتس بفرماييد
- سلام آقای دکترپسرمن دوهفته قبل دچاراسهال واستفراغ شدبردمش دکترسفکسیم داد این وکه میدادم بیحالش کرد مدتی آزمایش ازش گرفتیم گلبول خونش پایین بود فتن ازداروهابوده قطعش که کردم حالش خوب شد دوباره بعددوهفته اسهال وتب گرفته بازم بردمش دکتر دارودادالان خوب شده ولی شکمش زودبه زود کارمیکنه اسهال نیس
- سوال داردیی
یه بچه دو سالو هفت ماهه دارم دو روز تب و حین خواب یه مقدار غز غز داره شربت استامينوفن و دیفن هیدارامین دادیم ولی خیلی تبش نمیاد پایین الان شربت سیکسیم ۱۰۰ الان چکار کنیم ومصرف به چه صورته
- سلام پسرم ۲ روز تب کرده علائم ندار دکتر بردم استامینوفن داد فقط
سلام صبح بخیر پسرم یکسال و یکماهش دو روز تب کرده علائمی ندار دکتر بهش استامینوفن داد فقط نمیدونم چکارکنم
- قرص
سلام آقای دکتر وقت بخیر من یه سوال دارم که میدونم در حیطه تخصص شما نیست...منتها فکر کردم شاید جوابش را شما بدانید من یه بچه دارم که متاسفانه سی پی هست و بخاطر همین مسئله خیلی اضطراب و نگرانی دارم و خیلی عرق میکنم داروخانه بهم گفتن قرص ضد تعریق سالویگل استفاده کن روزی دو عدد میخواستم بدونم بنظر شما استفاده طولانی مدت از این قرص عوارضی نداره؟ (من حامله نیستم و شیردهی هم ندارم)
- با سلام کنار ناخن های پسرم پوس، پوست میشود و به تازگی ناخن های انگشتش از زیر تازه شده وقبلی ها افتاده
- دارو
سلام من امروز دکتر برای دختر یک ساله و۵ ماه ام آمپول بتامتازون و شربت برینیل وسیتیریزین تجویز کرد الان خیلی بابت تزریق امپول نگرانم آیا خیلی برای دخترم ضرر دارد
- بیماری نوزاد
سلام آقای دکتر منظورتون یکی از داروها را بدهم کدامش بهتر بدهم

