Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ازیترومایسین
سلام آقای دکتر. دیروز مطب مراجعه کردیم. پسرم تب داشت. فرمودید گوشش التهاب داره براش آزیترومایسین نوشتید. فرمودید روز اول ۵ سی سی روزهای بعد ۲/۵ سی سی. چند روز باید بهش بدم؟
- تب کودک ۲ساله
سلام خسته نباشید پسرم ازدیشب تب کرده اول رو۳۷ بود بعد تا ۳۸نیم رسید استادادم اما پایین نیومد باوجود کرونا دکتر میترسم ببرم چیکارکنم ممنونم
- مصرف شربت ایبو پروفن
سلام اقای دکتر، من ۲روز پیش اومدم پسرم ویزیت شد شما برای تب بالاش، شیاف دادین و قطره استامینوفن، ولی شبا همچنان تب داره، یکسره بالا سرش بیدارم، شربت ابوپروفن خریدم میخوام بدم بهش،هر چند ساعت بدم؟ ۱۳کیلو چقد باید بدم؟ الان تبش ۳۷/۹
- سرماخوردگی کودک ۵ساله
سلام دخترم ۵سالش وقتی سرماخوردگی می گیره لوزهاش ورم می کنند و موقع خواب نمی تونن راحت نفس بکشن الان هم همین طوریه می خواستم ببینم چه آنتیبیوتیکی بهش بدم تا خوب بشه تب هم ندارن
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام کودک من به پروتئین گاوی آلرژی داره قبلا دکتر براش شیرخشک آپتامیل پپتی تجویز کرد ولی به شدت اسهال گرفت و بهش نساخت آیا میتونم از آپتامیل اچ آ استفاده کنم ؟آیا ترکیباتشون مثل همه یا فرق دارن آخه هر دو مربوط به بچهای آلرژی دار هستن
- عفونت گلو
سلام شبتون بخیر آقای دکتر دخترم ۲۲ ماهشه سینش چرک داره سرفه میکنه بعضی وقتا تب میکنه ایبوپروفن میدم میاد پایین چیکار کنم
- استفراغ 6ساله
آقایی دکتر دخترمن 6 ساله هست فقط استفراغ مکنه چیکار کنیم
- کودکان
سلام آقای دکتر دخترم یکسال و هشت ماهشه نزدیک دده روزه استفراغ داره اولاش بیحالم بود الان بازی میکنه روال عادیه فقط یهو استفراغ میکنه دلیلش چیه
- سرفه شدیدشب تاصبح
سلام دختر6ساله باتب شدید سرفه شدید، دوشب سرم زدیم تب قطع شده ولی سرفه همچنان ادامه داد، آنقدر سرفه میکنه که خلط وکف بالا میاره چکارکنیم؟؟
- گوش درد
سلام. پسرم ۲سال و دوماهشه. دوشبه همش گریه میکنه و باید بغلم بگیرمو راه ببرمش بازم آروم نمیشه، بخاطر کرونا همسرم نمیزاره ببرم دکتر. ممکنه گوشش درد کنه؟ چه دارویی میتونم بهش بدم؟
- سرفه و آبریزش
پسرم ۷سالشه یکماهه سرفه آبریزش داره کلی دارو مصرف کرده حالا دکترش میگه سینوزیت عفونت داره یه کم بهتر شده حالا دوباره سرفه وآبریزشش داره شروع میشه. میشه راهنماییمکنید
- سرفه
سلام لطفا یک ضد سرفه قوی برای کودک یکساله معرفی کنید متشکرم
- مکمل برای ورن گیری
سلام خسته نباشید آقای دکتر ورن گیری دخترم از ۶ماهگی خیلی کند شده و نمودار رشدی افت کرد ه مشکل خاصی نداشت در آزمایشات فقط الرژی پروتین گاوی و گندم داره که کمی رعایت می کنیم علایمی نداره دکتر براش رسیورس جونیور یا پدیا شور معرفی کرده حالا سوالم اینه پدیا شور تو بروشورش نوشته ۲سال به بالا اما دختر من ۱۴ ماهه اس میشه بهش داد ؟ اینا باتوجه به الرژی که داره موثر هستن ؟
- شربت پاراکید
سلام خسته نباشید. دخترم ۱۱ماهشه تبش ۳۷درجه ووزنش۹کیلو.چقدرمیتونم شربت پاراکیدبدم؟ایاشربت مشکلی ندارد؟
- یبوست
سلام دختره من مدتیست یبوست دارد ولی دارد خوب میشود اما باد توی دلش میپیچد شبها و باد دلش خوب خارج نمیشود نصف شبها گریپ میجیر میدم بهش چه کار کنم یکسال و پنج ماهش هست الان
- در رابطه با کودکان
سلام من دخترم سه شب تب کردبعد شب سوم دوباربالا اورد بعدازصبح سه بارمدفوع کردداخل پوشکش خون بود ممنون میشم راهنمایی کنیددخترم هفت ماهه است
- قرمزی چشم
سلام پسرم ۳/۵ساله است امروز چشمش قرمزشده وقی میکنه آیا قطره باکتی ماید استفاده کنم ضررنداره؟؟؟؟طریقه مصرف به چه صورت؟؟؟؟؟
- مصرف زیاد قرص سفیکسیم ۴۰۰
سلام پسرم ۸ سالشه یک قرص سفیکسیم ۴۰۰ خورده ،خیلی نگرانم لطفا بفرمایید چکار کنم
- احتقان بینی
سلام اقای دکتر بچم ۱۱ماهشه و آبریزش و احتقان بینی داره شبا ۱و نیم سیسی سیتریزین میدم بهتره ولی گرفتگی بینی روزها اذیتش میکنه قطره میریزم هر ۶ساعت نمیدونم اسپری خوبه یا قطره؟البته مقاومت میکنه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- مهنیا
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم ۴ سالشه و ۱۵ کیلو سفکسیم۱۰۰ را چه مقدار باید بدم؟

