Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر و خوشی. آقای دکتر پسرم تحت نظر شماست و طبق توصیه شما قطره ی آدزوفر میخورد. چند روز پیش که رفتیم واکسن یک سالگی اش را بزنیم، اونجا بهمون قطره ی مولتی ویتامینی به نام ویتوکید دادن که ایرانی هست. و گفتند که این شامل همه ی ویتامین ها هست. آقای دکتر شما چه دستوری میفرمایید؟ آیا در کنار قطره ی آدزوفر، این قطره را هم بدهم؟ یا خیر نیازی نیست؟ متشکرم از اینکه در ایام تعطیلاتتون هم پاسخگوی مادران هستید. دعای خیر ما همیشه با شماست
- انتی بیوتیک
سلام دخترم ۳ سالشه سرما خورده بود الان هیچ مشکلی نداره بجز سرفه های خلط اورک شربت مشابه پروسپان میدم بهش بینیش هم پرمخاطه یه چرک خشک کن میگین ک سرفه و بینی و بعضی وقتا گوش دردشو خوب کنه ممنون
- ریفلاکس
سلام اقای دکتر آیا برای تشخیص ریفلاکس حتما باید سونوگرافی انجام بشه اخه پسر هفت ماهه ام رو از سه ماهگی میبرم دکتر اینکارو انجام نمیدن یکی میگه ریفلاکس داره یکی میگه مشکلی نداره یکیم میگه اصن کاری باهاش نداشته باش خودش خوب میشه دکتر آخری ک بردم بهش کولیف(سایمتیکون) و بی بی سد داده تاثیری نداره علایمش هم ییقراری شدید امتناع از شیر خوردن هنگام شیر خوردن هم شکمش صدا میده وزنگیریش هم خوبه هفت ماهشه وزنش هفت ونهصد هست خواهش میکنم کمکم کنید
- غذا
سلام دکترپسرم تازه رفته تو۸ماهچندروزبردمش بهداشت وزنش وقدش اثلاتغییری بعدیک ماه نکرده چیکارکنم غذاهم بهش میدم لطف کنیدوراهنماییم کنیدچکارکنم؟
- کودکان
پسرمیکسالوچهارماهشهسرماخوردگیگرفتهسینهشخسخسمیکنهآیاباشربتسفکسیم۱۰۰خوبمیشهمنخیلینگرانهستمبابتسینهش
- ورم ناف نوزاد
سلام نوزاد ۵۰روزه نافش ورم کرده و وقتی فشار میدی صدای هوا میده ممنون میشم علت و درمان بگین واینکع خطر داره یا نه؟؟
- مریضی مکرر
سلام خسته نباشید. بچهسه ساله دارم با وزن حدود ۱۳ کیلوگرم. مهد کودک هم نمیره. امسال از ۱۰ آبان تا الان سه بار مریض شده و هر بار هم چند روز تب کرده. بعد ابریزش بینی و سرفه هم داشته. این قدر مریض شدن طبیعیه؟
- ابریزش
سلام وقت بخیر پسر ۲سال و سه ماه دارم با وزن ۱۳ کیلو آبریزش بینی داره چه دارویی بهش یدم؟
- قرص جوشان
سلام خسته نباشید.قرص جوشان بزرگسالان چقدر بدیم به بچه ها خوبه.ایا ضرر دارد.
- قورت دادن هسته زردآلو
سلام دخترم دو و نیم سالشه هسته زردآلو قورت داده هیچ علایمی ندارد شکمش هم کار میکنه ولی ۶ روز گذشته و هنوز دفع نشده چیکارکنم؟
- سلام دخترم یک سال وسه ماهش هست به جای اینکه روزی 15 قطره بهش بدم اشتباهی تاالان هرروز 25 تا قطره بهش میدادم الان نگرانم نکنه مشکلی براش پیش بیات واینکه دخترم هنوز راه نمیره حتی روپاهاش هم واینمیسه فقط روزانو می ایسته لطفن راهنماییم کنید ممنون
- سلام پسرم یک ساله است خمیر بازی خورده دهنشو شستم یه کوچولو شیر بالا اورد نگرانم چیکارش کنم؟
- عوارض واکسن 18 ماهگی
سلام وقتتون بخیر 10روز از واکسن 18 ماهگی دخترم میگذره و الان دست و پای چپ دخترم ریخته بیرون. دونه های ریز و قرمز بعضی ها سر سفید. خارش زیادی نداره. کمی روی بدن و پشت گوش هم هست. متخصص اطفال گفتن چون داخل و اطراف دهان نیست احتمالا نیش حشره است و شربت هیدروکسی زین تجویز کردم.ولی هیچ شباهتی به نیش نداره. آیا ممکنه عوارض واکسن باشه؟؟؟چه کاری باید انجام بدم؟؟
- ریفلاکس نوزادان
سلام آقای دکتر درسته برای تشخیص ریفلاکس آندوسکوپی ممکنه انجام بشه برای نوزادان؟
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر پسرم 3روز اسهال شده اولین روز استفراغ زد الان خوب شده اما اسهالش فقط ابکیه چون اشتها نداره چیزی نمیخوره، یومیگی قبلا داده بودین بهش دو روز دادم برای اسهالش، دارویی هست ک برای قطع اسهالش بخرم 22ماهشه یا همچنان یومیگی بدم
- استفراغ
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم سه ماهش هست وزنش ۶۹۰۰هستامروز ۲ دفعه استفراغ کرد اب خالی بود وبوی ترش میداد چکارکنم خیلی نگرانم لطفا راهنماهیم کنید به دکتر تا فردا دسترسی ندارم خیلی نگرانم
- سلام واکسن هجده ماهگی چند روز به تاخیر بیفته اشکالی داره
- بیوست. کودک2
سلام و خسته نباشید. دخترم 2 سال و ده ماه داره از پوشک گرفتم جیش رو خیلی خوب بعد دو روز یاد گرفت ولی مدفوع نه اوایل خوب بود ولی زور نمیزنه حالا ترس داره یا... یک روز کلا کار نکرد فرداش از 4 عصر گریه درد دارم شکمش سنگ شده بود. خاک شیر دادم میاره بالا. اب انحیر. اخر شربت انجیر دادم ساعت 8 کار کرد الان دوروز باز کار نکرده ولی نه درد داره نه شکمش سفت شده. ماساژ هم میدم شکمش رو پودر پیدرولاکس اگه درست گفته باشم میتونم بدم؟ مقدارش چقدر؟ حاضرم نیست پوشک بزارم برا پی پی حالا من چیکار کنم
- نفخ شدید نوزاد ۷ماهه
سلام اقای خسته نباشید .نوزادی ۷ ماه دارم که از بدو تولد نفخ و دل درد داشت این نفخ هنوز که هنوزه همراه نوزادم هست با عوض کردن چند نوع شیر خشک و دادن آزمایش مدفوع که مشکلی نبوده .هنوزم بعد خوردن شیر یا غذا نفخ داره پاهاش جمع میکنه انواع دارو ها اعم از پدی لاکت و کیدی لاکت و دایمتیکون وگرمیچر و اهورا نی نی و خیلی ها رو امتحان کردم بی فایده رفلاکسم داشت که الان خیلی بهتر شده.اقای دکتر خواهش میکنم کمکم کنید علت ادامه داشتن نفخ نوزادم تا الان چی میتونه باشه.
- سلام دخترم ۶ سالشه چند روز پیش دل درد داشت گلوشم میسوخت صبح بالا اورد همون روز بردیمش دکتر ازمایش نوشت تو ازمایشش گلبول سفیدش بالا بود کشت ادرار انجام دادیم افونت ادرار داشت مشکل داره؟
سلام دخترم ۶ سالشه گلو درد و دل درد داشت صبح بالا آورد چند بار بردیم دکتر ازمایش نوشت گلبولای سفیدش بالا بود کشت ادرار انجام دادیم افونت ادراری داشت ایا مشکل داره ؟ممنون میشم جواب بدین دلواپسم

