Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دختر ۶ساله دارم چند وقته سرماخورده درو مصرف میکنه آزیترومایسین
خواستم بدونم الان گوشش درد میکنه بهش چی بدم
- دو زمصرف سفکسیم 100
باسلام وخسته نباشید. دخترم 5سال و10 ماهشه دکتربرام سفکسیم 100نوشته شربتشو. گفتن هر12ساعت 5سی سی. آیا رسته؟؟ وزنش 19کیلوو800گرمخ
- علت خورده قطره استامینوفن
سلام ببخشید دخترم قطره استامینوفن کامل خورده لطفا راهنمایی کنید ممنون
- کودک
- دانه های قرمز دست و پا
سلام پسرم حدود دوساله است و روی دست و پا و و ناحیه تناسلی و سر زانو دانه های قرمز زده است علت و درمان آن را لطفاً بگویید ؟؟ در ضمن پسرم کمی آب حوض را خورده است آیا میتواند علتش باشد؟؟
- پاسخ بهاطفال
عفونت گلووتب ۳ روزه اموکسی کلاو۱۵۶ میخوره ولی بعد۶ ساعت همچنان تب داره
- راه رفتن روی پنجه پا
سلام کودکی دوسالو نیمه دارم اکثر اوقات روی پنجه های پا راه میرود آیا مشکل خاصی دارد حدود هشت ماه هست که اینجور شده
- مصرف هم زمان سفیکسیم و آزیترومایسین
آیا می توان هم آزیتروماسین ۲۵۰ و هم سفیکسیم ۲۰۰ هم زمان استفاده کرد
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ میل چقدره؟
سلام دخترم ۱۱ سالش و وزنش ۲۵ کیلو چه مقدار شربت سفکسیم ۱۰۰ میل باید استفاده کند؟
- اسهال
سلام جناب آقای دکتر وقت شما به خیر. آقای دکتر پسرم هفده ماه دارد و تحت نظر شماست. بیست و چهار ساعت هست که دچار اسهال شده. میشه لطفا راهنماییم کنید آیا باید دارویی براش تهیه کنم؟ توی خواکی ها چه چیزی بهش کمک میکند؟ یک دنیا سپاس و قدردانی
- ایا از قطره بیلی استاپ واهن میتوان همزمان استفاده کر د
- ^^
درود آقای دکتر پسرم ۶ سالش هست از مراجعین شماست چند شب پیش تب داشت بردمش دکتر دارو داد خوب شد ولی الان بعد یه هفته یه کم خلط داره بینی اش کیپ شده چی شربتی بهش بدم وزنش ۲۰ کیلو هست ، سپاسگذارم .$
- سرفه زیاد شبانه
سلام خسته نباشید دخترم ۵ ساله میباشد چند شبه زیاد سرفه میکند داروی ضد سرفه هیچ تاثیری ندارد میخواستم ببینم میتوانم از آمپول بتامتازون استفاده کنم براش الان چند شبه نتونسته بخوابه ممنون
- فاویسم
سلام دخترم ۴سال و۷ ماه هست سرفه داره ایاشربت دکسترومتورفان بخوره ضرره داره
- کم شدن ادرار
با سلام دکتر پسر۲۱ماهه ام امروز خیلی کم ادرار کرده کلا ۲بار پوشکشوعوض کردم چون خشک بوده درصورتی ک مایعات زیاددادم خورده ولی الان چندساعتی میشه اصلا ادرار نکرده خواستم بپرسم ایامشکلی داره؟
- دونه های قرمز
باسلام سه روز هست که دختر۴ساله م تب ولرز واستفراغ داشته ودارو ب ای درمان اسهال واستفراغوهمچنین شربت بروفن وسرماخکردگی خورده امروز بعداز کنترل شدن تب واسهال واستفراغ روی انگشتان دستش دونه های قرمز زده که خیلی خارش داره.ورمانش چی هست؟ممنون
- سرفه
سلام پسر چهارسال و نینه دارم بیمار شماست لوزه هم داره سرماخورده پلارژین بهش میدم و سیتریزین . چون طبق معمول سرفه هاس شروع شده خلط داره شربت دکسترومتورفان یا اکسپکتورانت یا دیفن هیدرامین بدم ؟
- آزمایش خون ناشتا
سلام دخترم فردا آزمایش اف بی اس و چربی و قند و اینا داره و برای ترش کردن معده در حال مصرف دو تا دارو هست به نظرتون مشکلی نیست برای آزمایش؟ شربت لوسیدامین و ساده اس امپرازول
- رژیم ضد رفلاکس
سلام آقای دکتر تا چند ماهگی باید رژیم ضد رفلاکس رو رعایت کنیم؟ ممنون
- متخصص کودکان
باعرض سلام خدمتت دکترمحترم خسته نباشید.پسرم 3ونیم ساله هست که حدود5روزمیشه که هر1الی 2ساعت یکبارمیگه شکمم دردداره وبی تابی وبی قراری شدیدمیکنه.هیچ گونه علاعم خاصی نداره.مثلن بیشترزمانی که غذامیخوره بعدش شروع میکنه میگه شکمم دردداره .شکمش هم کارمیکنه ولی روان هست .یکم هم بعداز5 روزکه اینجورشده الان هم یکم اسهال گرفته.دکتربردیمش البته عمومی.دوتاشربت یکی کلوپد.ودی سیکلومین.وگفتن که نفق داره.حالاکمک خواستم چه داروی پیشنهادمیکنید

