Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید میشه در غذای کودک شش ماه کمی نمک ریخت؟پسرم سوپ بدون نمک اصلا نمیخوره فقط فرنی میخوره هفته بعد میشه هفت ماه
- سوال از متخصص اطفال
سلام دختر م در نه ماهگی دوتا دندون در اوده ولی الان یک سال ودو ماهشه هنوز دندونی دیگه در نیاورده.
- اگزمایه نوزاد
سلام پسرم از ۳ ماهگی دونه های قرمز ی که آب زرد ازشون میومد زد وخارش شدید داشتند به طوری که شب اصلا نمیخوابید و بعد خشک وپوسته پوسته میشد بردمش متخصص کودکان ونوزادان گفت اگزما پماد بهش داد اگزاسین وتریامیسکوریت اما بی فایده است چند روز خوبه دوباره در میاد الان ۷ ماهشه اما هنوز خوب نشده
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه ونیمشه همیشه ماه یکبار یا دوماهی یکبار سرما میخوره وگلوش چرک میشه بعداز استفاده از دارو خوب میشه ولی حس میکنم گلوش خلط داره یا اینکه مشکلی داره همش صدای قورت دادن آب دهانشو میشنوم وزیر گلوش نزدیک ب گوشش ی غده هست تازه امروز دیدمش دست میزنم درد نداره ممکنه بخاطر سرماخورگی یا عفونت گلو باشه و اینکه از روزی که بدنیا اومده تنظیم خواب مناسبی نداره الان بزرگتر شده بازهم خوب نمیخوابه شبی چندبار از خواب بیدار میشه لطفاً بفرمایید چکار میشه کرد اینجای ک ما زندگی میکنم متخصص اطفال درست و حسابی نیست لطفاً ی راهنمایی بفرماید
- سرفه کودک سه ماهه
دخترم سه ماهه دو روزه فقط سرفه میکنه باید چکار کنم
- زردی
سلام من بچم زردی داشته.توی ۱۸روزگیش آزمایش گرفتیم دکتر گفت الان ده ونیم درصدداره خوبه الان شده ۲۵ روزه چشماش هنوز یکم زرده.ممکنه ک زردی دوباره برگرده.ویه چیزدیگه اگه روغن زردحیوانی خودم بخورم وب بچم بدم ضررداره
- یبوست نوزاد ده ماه
سلام آقای دکتر نوزادم ده ماه و نه روزش هست و از چهار ماهگی یبوست داره چی کار کنم چی بهش بدم یبوستش برطرف بشه اصلا اسهال نشده تو این ده ماه؟
- سرفه هاي خلط دار
سلام آقاي دکتر بچم يک سالشه سرفه هاي خشک زيادي داشت بردمش دکتر گفت ويروس گرفته و شربت سيتريزين و شربت پلارژين کيدز و استامينوفن و قطره بيني داد و گفت اگر ترشحات بينيش رنگ زرد يا سبز شد بهش آنتي بيوتيک آموکسي سيلين بدم و من بعد از دادن چند بار شربت پلارژين ديدم داشت کمي بهتر ميشد اما با دوتا دونه سرفه ديگه بهش آنتي بيوتيک رو شروع کردم يعني بدون اينکه ترشحات بينيش زرد رنگ بشه بهش آنتي بيوتيک دادم و الان 2روزه آنتي بيوتيک ميخوره بهتر نشده که هيچ خيلي چرک داره گلوش و خس خس سينه گرفته و ترشحات زرد رنگ دکتر چيکار کنم آيا دادن آنتي بيوتيک اشتباه بود؟؟ادامه ندهم؟؟و فقط شربت پلارژين بدهم؟
- تب و اسهال
سلام دختر من ۱ سالشه از دیشب تب داشت بهش قطره استامینفون دادم تبش بهتر ش اما امروز اسهال شده باید بهش چی بدم میترسم ببرم جای محیط الودست ممنون
- خواب آلودگی در دوره درمان اسهال طبیعی است یا نه
سلام پسر ۱۴ ماهه دارم که اسهال داشت ورفلکس معده رفتم پیس پزشک دارو تجویز کرد دارم بهش دارو می دم ولی خیلی بی حال وخواب آلودس آیا این طبیعی است؟
- عدم شیر خوردن و وزن گیری نوزاد ۴ ماه و نیم
دخترم ۴ ماه و نمیشه...یه دفعه شیشه رو نمیگیره...شیر با استکان میخوره...کلا شیر خوردنش هر ۲ تا ۳ ساعت بود...وزن گیریش هم خوب نیست....نمیدونم چکارش کنم
- سلام وقت بخیر از اینکه وقت میزارید وجوابگو هستید بسیار سپاسگزارم ،پسرم ۵ماهه هست واز دیروز تب کرده قطره استامینوفن دادم بهتر شده ولی آبریزش بینی داره لطفا اگه دارو نیاز داره بگید تا تهیه کنم ممنون
- غده چربی
سلام وقت بخیر نوزاد دختر دوماهه یه غده چربی بالای ابروش هست از بدو تولد بود الان بزرگتر شده آیا خودش جذب میشود یا به پزشک مراجعه کنم
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- آزمایش غربالگری از کف پا
سلام وقت بخیر از نوزاد من آزمایش غربالگری از کف پا در چهار روزگی ازش گرفتند و جوابش اینا بود: phenylalanine = 2.1 - T4 (EIA) = 7.5 - TSH (EIA) = 1.1 می خواستم ببینیم جواب آزمایش چه طور بوده؟ طبیعی هست
- سرماخوردگی نوزاد ۵۰ روزه
با سلام نوزادم ۵۰ روزشه سرماخورده خلط پشت حلق داره د بی قراری و سرفه. دکتر بهش آزیترومایسین داد و قطره بینی امکان دادن شربت سرماخوردگی ب نوزاد ۵۰ روزه هست؟ سوال دیگرم ک ج نوع بخوری براش مناسب تره
- مدفوع نوزاد چهارماهه
اقای دکتر پسرم سه روز یک بار مدفوع میکنه رنگش زرد و شل شیر مادر میخوره
- لرزش پای نوزاد
سلام بچه من ۳ ماه و نیمه است، از وقتی کوچیک تر بود متوجه شدم موقع شیر خوردن و خواب پاهاش میلرزه، اکثر اوقات با گرفتن متوقف میشه ولی بعضی مواقع بازم توی دستم میلرزه و به خوبی متوقف نمیشه البته خیلی کم پیش میاد و هیچ علامت دیگه ای نداره، آیا این نگران کننده است؟
- کیپ بودن بینی
سلام آقای دکتر دختر ۷ ماهه دارم از دیروز تا حالا بینی اش کیپ است و خیلی بی قرار است خواهشا کمکم کنید خیلی نگرانم
- شیر دهی
نوزاد سه ماهه ام حداکثر ده دقیقه شیر میخوره نگرانم احساس میکنم سیر نمیشه.وزنش ۶کیلو.شب ها تو خواب بهش شیر خشک هم یه وعده میدم

